Touring Trail 14 De Maig
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Touring Trail 14 De Maig
Sortida 95% asfaltica per carreteres que de vegades estan pitjor que una pista,asi que millor venir amb moto trail (farem una mica de pista en bon estat).
Moltes corbes per la Catalunya Central de tot el dia,menjar de pícnic que cadascun la hi porti ja sigui bocata o menjar de fogó.Una ruta de paisatges esplendids per passar el dia.
Seran uns 400 kms en total anada i tornada si l'acabem clar....sortim de Manresa i passant per Suria,L'Espunyola,Sant Llorenç de Morunys,Tuixen,Noves de Segre,Gerri de la Sal,Tremp,Llimiana,Artesa de Segre i *pá" casa directes.
Sense limit de places.
Moltes corbes per la Catalunya Central de tot el dia,menjar de pícnic que cadascun la hi porti ja sigui bocata o menjar de fogó.Una ruta de paisatges esplendids per passar el dia.
Seran uns 400 kms en total anada i tornada si l'acabem clar....sortim de Manresa i passant per Suria,L'Espunyola,Sant Llorenç de Morunys,Tuixen,Noves de Segre,Gerri de la Sal,Tremp,Llimiana,Artesa de Segre i *pá" casa directes.
Sense limit de places.
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 05, 2011 9:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Touring Trail 14 De Maig
Així m'agrada, proposant sortidetes. :D
Aviam si s'apunta força gent, que fa molt bona pinta. Jo seré
fora, si no m'hi apuntava! :enfadat
Aviam si s'apunta força gent, que fa molt bona pinta. Jo seré
fora, si no m'hi apuntava! :enfadat

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Bohhh... jo el 14 tinc una cursa de resistencia de 4 h de BTT a Torroella de Montgrí (a can Mareta)... no podré estar ni aqui ni enlloc... sino... pinta bé la ruta.
Gaudiu molt i feu instantànies!
Salut i cargoladalpunydret... :mrgreen: :mrgreen:
Gaudiu molt i feu instantànies!
Salut i cargoladalpunydret... :mrgreen: :mrgreen:
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
:crys Jo treballo i no tinc la moto indicada, sinó apa que tardava a apuntar-me :crys :crys
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ostres! acabo de confirmar la trans-garrotxa, sinò hi vindria...
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Ostres!!!!!!! el 14 de maig arribaré a casa a les set del mati després de haber treballat tota nit :enfadat seria una gran imprudència conduir en aquestes condicions.
Un altre cop serà. :D
Un altre cop serà. :D
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni