CSSE

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: CSSE

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 10, 2011 10:55 pm

El què està clar és que rodar bé en circuit és més complicat
del que sembla. :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: CSSE

Entrada Autor: Jesus » dt. maig 10, 2011 11:24 pm

Gràcies per compartir aquesta experiència Pasqual !!! :razz:

I com s'ho deu fer aquest paio ... fregant tot per terra ??? :eyes

[youtube]5QMHnxtaEmY[/youtube]

V'sss ;)
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 10, 2011 11:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: CSSE

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 10, 2011 11:31 pm

[quote user="Jesus GS" post="168768"]Gràcies per compartir aquesta experiència Pasqual !!! :razz:

I com s'ho deu fer aquest paio ... fregant tot per terra ??? :eyes

[youtube]5QMHnxtaEmY[/youtube]

V'sss ;)
GeSus[/quote]


Impressionant, aquest no deu guanyar per tapes de cilindre!

Això qui en sap és l’Steelman. Què en expliqui com porta les maletes!. (amb carinyo i admiració)

Crec que ens hauria de fer un curset. Jo quan l’estrep em toca a terra, ja m’acollononeixo i trec gas.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: CSSE

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 11, 2011 7:57 am

[quote user="Pasqual" post="168754"][quote user="Randy-650" post="168726"][quote user="Steelman" post="168724"]Potser la diferencia entre la vostra opinio i la seva era que vosaltreu ho intentaveu aplicar despres a la carretera i ell nomes pensava en el circuit.
I les traçades aleshores en aquest tipus de revolts no son iguals no?[/quote]

Suposo que és això, doncs en circuit es condueix a l'inrevés de la carretera: en carretera a l'entrar en un revolt ens obrim per encarar el revolt pel nostre carril, i en circuit no t'obres a l'entrar, t'obres al sortir.[/quote]

Si fos així, seria el contrari del que deia. Per sortir obert, comences a plegar abans, en canvi ell insistia en que el punt d'atac era molt més lluny.

En la primer paella a la dreta de Calafat, en baixada, la distància entre la primera volta que vaig fer i les últimes eren com a mínim 20 metres desprès. El dubte és si fent el punt d'atac al mateix lloc, pots fer un vèrtex més endavant de l'habitual.[/quote]

Potser fent tumbades més enèrgiques i que passi més temps entre rumbada i tumbada, fent els angles més tancats ?

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”