El què està clar és que rodar bé en circuit és més complicat
del que sembla. :tremolant
CSSE
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: CSSE
Gràcies per compartir aquesta experiència Pasqual !!! :razz:
I com s'ho deu fer aquest paio ... fregant tot per terra ??? :eyes
[youtube]5QMHnxtaEmY[/youtube]
V'sss ;)
GeSus
V'sss ;)
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 10, 2011 11:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Jesus GS" post="168768"]Gràcies per compartir aquesta experiència Pasqual !!! :razz:
V'sss ;)
GeSus[/quote]
Impressionant, aquest no deu guanyar per tapes de cilindre!
Això qui en sap és l’Steelman. Què en expliqui com porta les maletes!. (amb carinyo i admiració)
Crec que ens hauria de fer un curset. Jo quan l’estrep em toca a terra, ja m’acollononeixo i trec gas.
V'sss ;)
GeSus[/quote]
Impressionant, aquest no deu guanyar per tapes de cilindre!
Això qui en sap és l’Steelman. Què en expliqui com porta les maletes!. (amb carinyo i admiració)
Crec que ens hauria de fer un curset. Jo quan l’estrep em toca a terra, ja m’acollononeixo i trec gas.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pasqual" post="168754"][quote user="Randy-650" post="168726"][quote user="Steelman" post="168724"]Potser la diferencia entre la vostra opinio i la seva era que vosaltreu ho intentaveu aplicar despres a la carretera i ell nomes pensava en el circuit.
I les traçades aleshores en aquest tipus de revolts no son iguals no?[/quote]
Suposo que és això, doncs en circuit es condueix a l'inrevés de la carretera: en carretera a l'entrar en un revolt ens obrim per encarar el revolt pel nostre carril, i en circuit no t'obres a l'entrar, t'obres al sortir.[/quote]
Si fos així, seria el contrari del que deia. Per sortir obert, comences a plegar abans, en canvi ell insistia en que el punt d'atac era molt més lluny.
En la primer paella a la dreta de Calafat, en baixada, la distància entre la primera volta que vaig fer i les últimes eren com a mínim 20 metres desprès. El dubte és si fent el punt d'atac al mateix lloc, pots fer un vèrtex més endavant de l'habitual.[/quote]
Potser fent tumbades més enèrgiques i que passi més temps entre rumbada i tumbada, fent els angles més tancats ?
I les traçades aleshores en aquest tipus de revolts no son iguals no?[/quote]
Suposo que és això, doncs en circuit es condueix a l'inrevés de la carretera: en carretera a l'entrar en un revolt ens obrim per encarar el revolt pel nostre carril, i en circuit no t'obres a l'entrar, t'obres al sortir.[/quote]
Si fos així, seria el contrari del que deia. Per sortir obert, comences a plegar abans, en canvi ell insistia en que el punt d'atac era molt més lluny.
En la primer paella a la dreta de Calafat, en baixada, la distància entre la primera volta que vaig fer i les últimes eren com a mínim 20 metres desprès. El dubte és si fent el punt d'atac al mateix lloc, pots fer un vèrtex més endavant de l'habitual.[/quote]
Potser fent tumbades més enèrgiques i que passi més temps entre rumbada i tumbada, fent els angles més tancats ?