Krystall Rallye Noruega * Algú S´atreveix ?????
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Krystall Rallye Noruega * Algú S´atreveix ?????
algú s´atreveix a anar a aquest Rallye a Noruega el mes de Febrer ?
diuen que els Elephanttentreffen al seu costat es una concentració " tropical "
:roll:
http://krystallrally.no/
diuen que els Elephanttentreffen al seu costat es una concentració " tropical "
http://krystallrally.no/
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 22, 2011 7:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Krystall Rallye Noruega * Algú S´atreveix ?????
osti, s'ha de tenir molta moral i molts ........... però ha de ser guapo

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Krystal vol dir ..... cristalí...... aigua cristalina.....platja tropical ..... sol........ calor....... mojitos........ :mrgreen: :mrgreen:
:tremolant :tremolant :tremolant o Krystal rallye vol dir algo diferent ?????? :mrgreen: :mrgreen:
:tremolant :tremolant :tremolant o Krystal rallye vol dir algo diferent ?????? :mrgreen: :mrgreen:
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Quina pasada ha de ser anar amb moto amb rodes amb claus i patins als laterals. :lol: :lol: :lol: :lol:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Ha de ser guapo, segur. Però no és per mí, també segur. He estat diverses vegades als països nòrdics per motius de feina a temperatures similars i més baixes de les que anuncien i no ho trobo gens agradable i sensa anar amb moto.
Per anar-hi amb moto m'imagino que l'equipament que s'ha de portar també val una pasta gansa...
Ho seguiré per internet, de ben segur que es veuran fotos maquíssimes. Definitivament sóc més de clima mediterrani.
Bon Nadal !
Per anar-hi amb moto m'imagino que l'equipament que s'ha de portar també val una pasta gansa...
Ho seguiré per internet, de ben segur que es veuran fotos maquíssimes. Definitivament sóc més de clima mediterrani.
Bon Nadal !
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixo es per gent de la zona que ja estan acostumats a las peripecias hivernals,perque em pregunto com arrivar-hi desde aqui amb claus ,cadenas ,roba super tecnica,etc,etc,en fi que segons qui es trobaria com un peix fora de l'aigua,congelat aixo si.
tambe ho mirare per internet que guapu de veure es... ;) ;)
tambe ho mirare per internet que guapu de veure es... ;) ;)
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Ho va posar en Jordi fa temps... en Toha que alguns coneixem ja hi va anar, deu fer molt de fred però amb una mica de preparació prèvia no crec que sigui impossible.
viewtopic.php?f=2&t=8249&highlight=toha
Fins aviat!
Ho va posar en Jordi fa temps... en Toha que alguns coneixem ja hi va anar, deu fer molt de fred però amb una mica de preparació prèvia no crec que sigui impossible.
Fins aviat!

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Carles" post="187399"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Carles, t'animes?
Per el que vau assistir a la II TGVc Enllaç recordar que l'Eloi va explicar les seves experiències al Kristall rallye i va portar la roba que utilitzava per viatjar a l'hivern per sobre el cercle polar àrtic. També, alguns, vam gaudir del sopar amb en Toha.
Està a la lllista de pendent des de fa molt.
Potser hauré d'esperar que el cnvi climàtic m'ho faciliti..
Fins aviat![/quote]
Carles, t'animes?
Per el que vau assistir a la II TGVc Enllaç recordar que l'Eloi va explicar les seves experiències al Kristall rallye i va portar la roba que utilitzava per viatjar a l'hivern per sobre el cercle polar àrtic. També, alguns, vam gaudir del sopar amb en Toha.
Està a la lllista de pendent des de fa molt.
Potser hauré d'esperar que el cnvi climàtic m'ho faciliti..
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
no he vist cap K per lo que no ho veig clar,ara que si alguns no hi aneu es perque no voleu ,mireu aquet ,i sense tants adhesius,eh !!!!!! :lol: :lol: :lol:

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 24, 2011 11:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Perque no ???
El fred és un problema relatiu, a partir de temperatures de -0 l'equipament necesari no varía gaire...Primera capa, segona capa...i aixi.
Els "problemes" estan més en equipar la moto...disposar dels díes i de pressupost.
L'unic indispensable, és un bon termo de carajillos...jajajajajajajajaja.
(evidentment, que aixo últim es conya, l'alcohol no és gaire aconsellat per el fred)
Si trovem "sponsor", jo m'hi apunto !!!
El fred és un problema relatiu, a partir de temperatures de -0 l'equipament necesari no varía gaire...Primera capa, segona capa...i aixi.
Els "problemes" estan més en equipar la moto...disposar dels díes i de pressupost.
L'unic indispensable, és un bon termo de carajillos...jajajajajajajajaja.
(evidentment, que aixo últim es conya, l'alcohol no és gaire aconsellat per el fred)
Si trovem "sponsor", jo m'hi apunto !!!