Sortida mensual de Juny
Moderador: Airald
- pesqui
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 12:40 am
- Ubicació: Tiana (BCN)
Sortida mensual de Juny
Cachis!!!!!
He mirat la data programada per la sortida mensual de juny i m'agafa treballant. Un altre sortida que em perdo i aquesta del pirineu estava molt interessat a fer-la.
No es pot canviar la data al cap de setmana anterior o posterior que tinc festa?
Espero tenir sort per la propera sortida.
Adeuuuuuuuuuuuu.
He mirat la data programada per la sortida mensual de juny i m'agafa treballant. Un altre sortida que em perdo i aquesta del pirineu estava molt interessat a fer-la.
No es pot canviar la data al cap de setmana anterior o posterior que tinc festa?
Adeuuuuuuuuuuuu.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Re: Sortida mensual de Juny
Si es canviar la data que sigui la setmana posterior :) :) :)pesqui ha escrit:Cachis!!!!!
Adeuuuuuuuuuuuu.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Pesqui,ja ens vem coneixer a la sortida de Anzanigo.
Al foro es gairebe impossible canviar una data,per casos concrets.
Si t`ho mires a les altres sortides, sempre hi ha gent que no pot venir , per diversos motius.
Un dia em tocara a mi no poder vindre :shock: ,i un altre dia a un altre persona.I no passa res.
Intenta vindre a aquesta sortida , i si no ens veiem a la próxima.
P.D: Fa falta mes gent com tu ,que li agradi la moto,per fer de Mototurisme una gran Familia.
Al foro es gairebe impossible canviar una data,per casos concrets.
Si t`ho mires a les altres sortides, sempre hi ha gent que no pot venir , per diversos motius.
Un dia em tocara a mi no poder vindre :shock: ,i un altre dia a un altre persona.I no passa res.
Intenta vindre a aquesta sortida , i si no ens veiem a la próxima.
P.D: Fa falta mes gent com tu ,que li agradi la moto,per fer de Mototurisme una gran Familia.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!