"GH" Patagònic
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: "GH" Patagònic
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes Ja era hora!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes
Al final en Pascual s'ha dignat a fer-nos una cr´´onica d'un dels seus viatges. Merci.
Nom´´es hi falta un petit mapa per veure be per on heu pasat i ja tinc la guia per quant hi anem nosaltres, que sera en parella. :tremolant
Un lloc realment espectacular. Potser d'aqui a dos anys... :roll:
El tema dels companys de viatge es força pelut, crec que anar amb gent que coneixes molt fa que no hi hagin sorpreses desagredables i mals rotllos de per vida, pero solsament cal que la gent sigui adaptable als canvis d'un viatge. l'ADAPTABILITAT es la base per poder-nos soportar tots plegats uns dies.
Jo he fet forces viatges amb gent i de moment encara mai he hagut de marxar sol a mig viatge o m'han fotut fora del grup...encara que algun cop hem estat a punt del tema, tant d'un costat com de l'altre. :mrgreen:
Merci per la cronica.
Al final en Pascual s'ha dignat a fer-nos una cr´´onica d'un dels seus viatges. Merci.
Nom´´es hi falta un petit mapa per veure be per on heu pasat i ja tinc la guia per quant hi anem nosaltres, que sera en parella. :tremolant
El tema dels companys de viatge es força pelut, crec que anar amb gent que coneixes molt fa que no hi hagin sorpreses desagredables i mals rotllos de per vida, pero solsament cal que la gent sigui adaptable als canvis d'un viatge. l'ADAPTABILITAT es la base per poder-nos soportar tots plegats uns dies.
Jo he fet forces viatges amb gent i de moment encara mai he hagut de marxar sol a mig viatge o m'han fotut fora del grup...encara que algun cop hem estat a punt del tema, tant d'un costat com de l'altre. :mrgreen:
Merci per la cronica.
Salut i kilómetres
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Merci per la cronica.[/quote]
Eyyyyyyyy!!!!!!
Ja em podem començar a parlar!!!!!!! ADAPTABILITAT Buffffffff en tinc de sobres!!!
PD: No és conya! Salutacions per l'Irene!!!
Apa sia11111
Merci per la cronica.[/quote]
Eyyyyyyyy!!!!!!
Ja em podem començar a parlar!!!!!!! ADAPTABILITAT Buffffffff en tinc de sobres!!!
PD: No és conya! Salutacions per l'Irene!!!
Apa sia11111
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Pasqual moltes gracies per una crònica tant ...ben parida! :eyes
He quedat encisat de l'enfoc de la crònica, ens demostres que és més que un viatge i estic totalment d'acord quan dius
que si tornessis gaudiries més dels paisatges:
"...faria etapes més curtes amb més temps per estar a cada lloc (o
almenys a uns quants: Puyuhapi, Angostura, El Chalten, Usuhaia)"
...senzillament increïble, uns paisatges infinitament preciosos.
Salut! ;)
He quedat encisat de l'enfoc de la crònica, ens demostres que és més que un viatge i estic totalment d'acord quan dius
que si tornessis gaudiries més dels paisatges:
"...faria etapes més curtes amb més temps per estar a cada lloc (o
almenys a uns quants: Puyuhapi, Angostura, El Chalten, Usuhaia)"
...senzillament increïble, uns paisatges infinitament preciosos.
Salut! ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Em sembla que els companys ja han fet servir tots els adjectius d'elogi que conec.
Gràcies Pasqual !!!!
Vssssssss
007
Gràcies Pasqual !!!!
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
una pasada les fotos,em fet el viatge per segona vegada,gracies per la cronica molt directe i clara,a vegades anar acompanyat de gent que no coneixes gaire tambe evita el que provoca la confiança i mes en llocs tant complicats de terreny.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Veus....... tampoc ha sigut tant difícil parlar de la Patagonia.
Per cert.... hi vols tornar ?????? Jo NO.
Amb un guia tant guai, ja en vaig tenir prou.
Nen, hi han molts altres destins que t´esperan , per exemple ... Samarkanda ;) . :twisted: :twisted: :twisted:
Nen, hi han molts altres destins que t´esperan , per exemple ... Samarkanda ;) . :twisted: :twisted: :twisted:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Doncs jo tornaria a repetir qualsevol dels viatges que he fet. :lol:
L'important no és al lloc on vas sino en que et trobes pel camí i el camí per anar d'un lloc a un altre no ha pas de ser el mateix, ni el clima, ni la gent amb què vas o la que trobaràs, ni ...
Cada viatge és diferent ;)
L'important no és al lloc on vas sino en que et trobes pel camí i el camí per anar d'un lloc a un altre no ha pas de ser el mateix, ni el clima, ni la gent amb què vas o la que trobaràs, ni ...
Cada viatge és diferent ;)
- Siono1000
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="130682"]Doncs jo tornaria a repetir qualsevol dels viatges que he fet. :lol:
Cada viatge és diferent ;)[/quote]
Aixo esta molt be, pero...hi ha tants llocs a on mai podrem anar :crys que fa pena repetir-ne algun, encara que a mi tampoc en faria res repetir la majoria dels que he fet. Fins hi tot amb la mateixa gent si cal.
;)
salut.
Aixo esta molt be, pero...hi ha tants llocs a on mai podrem anar :crys que fa pena repetir-ne algun, encara que a mi tampoc en faria res repetir la majoria dels que he fet. Fins hi tot amb la mateixa gent si cal.
salut.
Salut i kilómetres
- Eva
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="130682"]Doncs jo tornaria a repetir qualsevol dels viatges que he fet. :lol:
Per aquesta mateixa raó, hi afageixo el plus de fer llocs diferents.
Mateixa ruta (0)+ gent diferente (1) = 1
diferente ruta (1)+ diferenta gent (1)= 2
Ra-mon hi han tants viatgers com viatges. Tothom té la seva raó, així donç només és el meu parer ;) :kiss
Per aquesta mateixa raó, hi afageixo el plus de fer llocs diferents.
Mateixa ruta (0)+ gent diferente (1) = 1
diferente ruta (1)+ diferenta gent (1)= 2
Ra-mon hi han tants viatgers com viatges. Tothom té la seva raó, així donç només és el meu parer ;) :kiss
- Siono1000
- Presentats
[quote user="Mareta" post="130659"]Veus....... tampoc ha sigut tant difícil parlar de la Patagonia.
Nen, hi han molts altres destins que t´esperan , per exemple ... Samarkanda ;) . :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
A en Pascual no li agrada gaire parlar del que fa.
Nomes li agrada deixar anar al mig d'una conversa quatre pincellades molt controlades d'alguna "aventura" de les moltes que ha fet.
Pero si el piques una mica, es treu unes bones croniques. :mrgreen:
Com a guia el veig força dictador i capritxos, no m'estranya que amb un cop en tinguis prou. :D ;)
Aquest en Pascual es un "element" de cuidaduuuuuuuu, estic segur que a Samarkanda hi anira aviat. :mrgreen:
Salut.
[quote user="Sidru" post="129993"]
Eyyyyyyyy!!!!!!
[/quote]
Doncs ja en parlarem. ;)
De moment les ganes ja hi son i amb tu en sembla que ens podriem soportar uns dies encara que sigui a l'altre punta del Mon.. :roll:
Si no vaig errat, a mes gent li interessa el "tema".
Ja en parlarem...que falta molt i molt :oops:
Salut.
Nen, hi han molts altres destins que t´esperan , per exemple ... Samarkanda ;) . :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
A en Pascual no li agrada gaire parlar del que fa.
Nomes li agrada deixar anar al mig d'una conversa quatre pincellades molt controlades d'alguna "aventura" de les moltes que ha fet.
Pero si el piques una mica, es treu unes bones croniques. :mrgreen:
Com a guia el veig força dictador i capritxos, no m'estranya que amb un cop en tinguis prou. :D ;)
Aquest en Pascual es un "element" de cuidaduuuuuuuu, estic segur que a Samarkanda hi anira aviat. :mrgreen:
Salut.
[quote user="Sidru" post="129993"]
Eyyyyyyyy!!!!!!
[/quote]
Doncs ja en parlarem. ;)
De moment les ganes ja hi son i amb tu en sembla que ens podriem soportar uns dies encara que sigui a l'altre punta del Mon.. :roll:
Si no vaig errat, a mes gent li interessa el "tema".
Ja en parlarem...que falta molt i molt :oops:
Salut.
Salut i kilómetres
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="130659"]Veus....... tampoc ha sigut tant difícil parlar de la Patagonia.
Siono, el que volia dir es que quant vas amb una persona que s´en preocupa i molt de la ruta, es documenta i ho prepara tot, és una passada. Aprofites molt més el viatge.
I Tant que repetiria amb en Pasqual, però unaltre ruta, no la mateixa.
A veure quant una persona té L'experiència en viatges com té en Pasqual ( i no es per fer-li la pilota) vas molt més tranquil. Jo en cap moment vaig dubtar. A més sempre que hi havia més d´una opció ell ho comentava i mai, mai varem tenir cap problema ( bueno..... em feia llevar molt d´hora al matí, no em deixava parar massa a fer fotos, ..... bueno..... un bon paio ;) )
Siono, el que volia dir es que quant vas amb una persona que s´en preocupa i molt de la ruta, es documenta i ho prepara tot, és una passada. Aprofites molt més el viatge.
I Tant que repetiria amb en Pasqual, però unaltre ruta, no la mateixa.
A veure quant una persona té L'experiència en viatges com té en Pasqual ( i no es per fer-li la pilota) vas molt més tranquil. Jo en cap moment vaig dubtar. A més sempre que hi havia més d´una opció ell ho comentava i mai, mai varem tenir cap problema ( bueno..... em feia llevar molt d´hora al matí, no em deixava parar massa a fer fotos, ..... bueno..... un bon paio ;) )
- Siono1000
- Presentats
Ara vols quedar be...pero fa temps que coneixem en Pascual i sabem que es "especial". :D :D :D
Basicament li agrada manar, es un bon Road Lider que et porta a bon port...encara que no vulguis. :b9 :b9 :b9 :b9
Salut.
Basicament li agrada manar, es un bon Road Lider que et porta a bon port...encara que no vulguis. :b9 :b9 :b9 :b9
Salut.
Salut i kilómetres
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Pasqual,
No havia llegit aquesta crònica teva... magnífic! La recupero uns mesos més tard. :lol:
Certament la teva explicació i observacions donen un punt de vista molt personal que s'entén més quan se't coneix.
Com a fets que destacaria:
. Millor una moto estil GS 800. Està entre els dos mons que comentes.
. Fer la ruta només en un sentit.
. Tenir més temps, dies, per estar en un lloc per impregnar-te dels paissatges, costums, persones...
. S'ha de ser molt 'obert' per realitzar un gran viatge amb persones que no coneixes. Moltes coses per explicar-se!
Vaig a veure les fotos que tens al Picasa.
Per cert, quan hi tornes?
No havia llegit aquesta crònica teva... magnífic! La recupero uns mesos més tard. :lol:
Certament la teva explicació i observacions donen un punt de vista molt personal que s'entén més quan se't coneix.
Com a fets que destacaria:
. Millor una moto estil GS 800. Està entre els dos mons que comentes.
. Fer la ruta només en un sentit.
. Tenir més temps, dies, per estar en un lloc per impregnar-te dels paissatges, costums, persones...
. S'ha de ser molt 'obert' per realitzar un gran viatge amb persones que no coneixes. Moltes coses per explicar-se!
Vaig a veure les fotos que tens al Picasa.
Per cert, quan hi tornes?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Estic tan poc acostumat a veure cronicas de´n Pasqual que ho havia passat per alt :mrgreen: :mrgreen:
I com que no ho fas gens malament, et podries plantejar el fer ho mes sovint ;) ;)
M´has deixat amb moltas ganas d´anar hi ;) ;)
Tens raó quan dius que hi ha que vigilar amb qui vas de viatge, et va sortir bé, pero no sempre es aixis :mrgreen:
I com que no ho fas gens malament, et podries plantejar el fer ho mes sovint ;) ;)
Tens raó quan dius que hi ha que vigilar amb qui vas de viatge, et va sortir bé, pero no sempre es aixis :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="191271"]Estic tan poc acostumat a veure cronicas de´n Pasqual que ho havia passat per alt :mrgreen: :mrgreen:
Tens raó quan dius que hi ha que vigilar amb qui vas de viatge, et va sortir bé, pero no sempre es aixis :mrgreen:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: : :mrgreen:
En quant a lo d'anar de viatge amb desconeguts és com la loteria ... anar de viatge amb coneguts potser igual o pitjor :enfadat
Ei, ei, que no ho dic per ningú d'aquí, eh ? Només és un pensament en veu alta :roll:
Tens raó quan dius que hi ha que vigilar amb qui vas de viatge, et va sortir bé, pero no sempre es aixis :mrgreen:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: : :mrgreen:
En quant a lo d'anar de viatge amb desconeguts és com la loteria ... anar de viatge amb coneguts potser igual o pitjor :enfadat
Ei, ei, que no ho dic per ningú d'aquí, eh ? Només és un pensament en veu alta :roll:
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Jo tampoc l'havia vista aquesta crònica, i està realment be; tant en contingut com en la forma de relatar-la.
En quant a sortir de viatge amb gent que no coneixes, si que es un risc, almenys per els que tenim poques oportunitats de sortir dies. A mi em va sortir be l'any pasat als Alps. De fet vaig escollir aquesta web per seguir i anunciar-ho vist l'aparent qüalitat de la gent que hi ha i escriu.
Aquest any volem tornar als nostes 2ons Alps, amb una ruta una mica mes ambiciosa (que molts ja heu fet). Ja la tenim, i en quan tingui els detalls ho posaré per si algu s'apunta.
En quant a sortir de viatge amb gent que no coneixes, si que es un risc, almenys per els que tenim poques oportunitats de sortir dies. A mi em va sortir be l'any pasat als Alps. De fet vaig escollir aquesta web per seguir i anunciar-ho vist l'aparent qüalitat de la gent que hi ha i escriu.
Aquest any volem tornar als nostes 2ons Alps, amb una ruta una mica mes ambiciosa (que molts ja heu fet). Ja la tenim, i en quan tingui els detalls ho posaré per si algu s'apunta.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Carles CMB, què ets analista? :lol: les teves observacions son bones. Què estàs pensant d'anar-hi? Si vas sol (vull dir sense paquet) i no tens problemes de euros, cap dubte: R1200GS (sense ESA). Amb toda de taco ha d'anar perfecte per les pistes xilenes. A les argentines, patiràs una mica si troves vent (el més habitual), però això pasarà amb qualsevol moto. Ja saps, però, que quant més alt més dura la caiguda.
La 800 és una molt bona opció. Jo en tinc poca experiència, però el problema que li veig és l'alçada i que has de tenir el cul endurit.... :razz:
Amb 1 mes hi ha temps de sobra per fer Santiago-Usuahia, sempre que no hagis de fer la tornada (=increment de preu).
Stelvio, Ramon............ 2paraules: Cap Nord. Mauritània :cerv :cerv
CarlesOsona, tens raó. Una cosa és anar 3 dies a l'Stella Alpina i un altre 1mes a la Patagònia. Jo vaig tenir tanta sort que he repetit amb en Moncho a Botswana, però no tentaría gaire més la sort.
Espero la teva proposta alpina d'aquest any, per si mi voleu. Tot i que hi ha la de Mototurisme el pont (?) de l'1 de maig
La 800 és una molt bona opció. Jo en tinc poca experiència, però el problema que li veig és l'alçada i que has de tenir el cul endurit.... :razz:
Amb 1 mes hi ha temps de sobra per fer Santiago-Usuahia, sempre que no hagis de fer la tornada (=increment de preu).
Stelvio, Ramon............ 2paraules: Cap Nord. Mauritània :cerv :cerv
CarlesOsona, tens raó. Una cosa és anar 3 dies a l'Stella Alpina i un altre 1mes a la Patagònia. Jo vaig tenir tanta sort que he repetit amb en Moncho a Botswana, però no tentaría gaire més la sort.
Espero la teva proposta alpina d'aquest any, per si mi voleu. Tot i que hi ha la de Mototurisme el pont (?) de l'1 de maig
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Tinc clar que per fer un viatge mes enllà de 2 dies, s'ha d'escollir be la companyia. Tots som com som, i no estan les oportunitats per sortir per xafar-les. Encara que si a mig fer no "hi ha feeling", doncs cadascu per el seu cantó i tant amics.
Jo per l'1 de maig, segur que no puc anar-hi, i ja m'agrararia; pero la familia....haig de compaginar.
Als Alps al Juliol de moment es una idea...pero la tenim. No està tancada. L'excusa es fer els dos últims Alpen Masters (la proba aquella de motos que fan i surt a Motociclismo). Ah i de paso, anar a Garsmish 1 dia als Bmw days.
Sortir una tarda. Ruta autopista non-stop fins a aprop de St-Jean de-Maurienne (encara que sigui de nit). El dia següent comença lo bo: Iseran, St. Bernard, Gran St. Bernard, cap a Brig, el Nufenenpass, i el "9" dels Alps: Pso. S. Gottardo, Sustenpass, Grimselpass, FurkaPass i dormir a Andermat.
Següent dia, per la zona del Alpen Master 2011. Desde Andermat, per el OberlaPass, Albulapass o Fluelapass, Ofenpass, Pso Stelvio (potser l'Umbrail), Pso. di Gavia, i llavors cap a la zona del Sella (la volta del Sella: Pordoi, Campolongo, Valparola, Falzárego i Fedaia) + Marmolada (Alpen Master 2010).
Següent dia (potser dissabte 7 juliol) cap a Garmish (falta ruta). Dissabte tarda i diumenge de festa per la zona. Diumenge tarda i dilluns per tornar...no se per a on (per els Alps esclar).
Hotelet 1era nit, la resta tenda/camping. En fi, aquesta es la idea. Ara l'estem madurant.
Jo per l'1 de maig, segur que no puc anar-hi, i ja m'agrararia; pero la familia....haig de compaginar.
Als Alps al Juliol de moment es una idea...pero la tenim. No està tancada. L'excusa es fer els dos últims Alpen Masters (la proba aquella de motos que fan i surt a Motociclismo). Ah i de paso, anar a Garsmish 1 dia als Bmw days.
Sortir una tarda. Ruta autopista non-stop fins a aprop de St-Jean de-Maurienne (encara que sigui de nit). El dia següent comença lo bo: Iseran, St. Bernard, Gran St. Bernard, cap a Brig, el Nufenenpass, i el "9" dels Alps: Pso. S. Gottardo, Sustenpass, Grimselpass, FurkaPass i dormir a Andermat.
Següent dia, per la zona del Alpen Master 2011. Desde Andermat, per el OberlaPass, Albulapass o Fluelapass, Ofenpass, Pso Stelvio (potser l'Umbrail), Pso. di Gavia, i llavors cap a la zona del Sella (la volta del Sella: Pordoi, Campolongo, Valparola, Falzárego i Fedaia) + Marmolada (Alpen Master 2010).
Següent dia (potser dissabte 7 juliol) cap a Garmish (falta ruta). Dissabte tarda i diumenge de festa per la zona. Diumenge tarda i dilluns per tornar...no se per a on (per els Alps esclar).
Hotelet 1era nit, la resta tenda/camping. En fi, aquesta es la idea. Ara l'estem madurant.