Enhorabona.
Un viatge wapu, wapu, wapu!!
Poques photus ...per això.
Molt maco l'ós ...naturista.
Molt simpàtica aquesta colla de ...mototuristes.
I parlant de tot, un xic: estic per fundar un forum del
"Moto (na) turisme".
Estic plenament d'acord en quelcom que tots sabem: això d'anar vestits és d'una "modernor" que pot fer riure, si ho mirem "freudianament". La nuesa personal, i aquí no descobrim res, ve a ser "tot" el que tenim; podem dir: ni més, ni menys.
Pel que fa la ruta "xavi-tigresca": molt bonica, certament.
Però, per a més informació -si és que algú la necessita, que no ho crec-, són els barris de cacera naturals de la 955i (moto-petarda, on n'hi hagi. Que, per cert: "is not broken?").
DIUMENGE 10 DE JUNY: VISITA AL PARC ANIMALIER DES ANGLES
Moderador: Airald
- lemansotarres
- Presentats
- Entrades: 119
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
- Ubicació: Castellví de Rosanes
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Felicitats, pel que veig que tot ha anat molt bé..... tot i amb això, aquests comentari el tindríem que posar en quarantena.......
.....es extraoficial de mototurisme???????
Un comentari per a la reflexió.
.......Si la sortida és preparada per membres de ple dret de Mototurisme, els participants sou Mototuristes de ple dert, la sortida.......ruc.i.ruca.ts ha escrit:Nosaltres acabem d'arribar...
.....
Gràcies Xavi, Ceci, Gerard i Anna per fer-nos gaudir al màxim de la nostra primera sortida extra-oficial de Mototurisme...
.....es extraoficial de mototurisme???????
Un comentari per a la reflexió.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
No crec que hi hagi separacio de tipus de sortides.
Es mes , quin sentit hi hauria en fer separacions i categories de sortides?
Alguna vegada s´ha anomenat "oficials" a les sortides que es realitzen mes a mes, pero amb cap anim de fer separatismes, categories ni res del que es pugui arribar a pensar o interpretar.
Si alguna vegada hem utilitzat aquesta expressio (parlo per mi) ha estat per enmig d´una conversa poder diferencia de quina sortida estem parlant.
Aqui la meva reflexio.
Es mes , quin sentit hi hauria en fer separacions i categories de sortides?
Alguna vegada s´ha anomenat "oficials" a les sortides que es realitzen mes a mes, pero amb cap anim de fer separatismes, categories ni res del que es pugui arribar a pensar o interpretar.
Si alguna vegada hem utilitzat aquesta expressio (parlo per mi) ha estat per enmig d´una conversa poder diferencia de quina sortida estem parlant.
Aqui la meva reflexio.
Ex ...moltes coses
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Doncs aquí va la meva...reflexió!!!
Però primer, deixeu-me dir que el comentari de la Lidia i el Carles no anava de cap de les maneres pel camí de la separació de diferents tipus de sortides.
Ho sé perque em vem estar parlant!!!
Doncs la reflexió és la següent:
Avui Mototurisme Catalunya ha crescut!!!
Gràcies Miquel per exposar la pregunta, i gràcies Jordi per contestar-la!!!

Però primer, deixeu-me dir que el comentari de la Lidia i el Carles no anava de cap de les maneres pel camí de la separació de diferents tipus de sortides.
Ho sé perque em vem estar parlant!!!
Doncs la reflexió és la següent:
Avui Mototurisme Catalunya ha crescut!!!
Gràcies Miquel per exposar la pregunta, i gràcies Jordi per contestar-la!!!