TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
Moderador: Airald
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Re: TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
Cartoni, si et sembla, ja pots obrir un post nou, per a mi PERFECTE, el 30 a las 7 a Ripoll, aquesta vegada ja no hem deixen anar sol... :crys :D
:form :form :form :form :form :jump :jump :jump :ban :ban :ban
Depenent de la meteo i per fer la tornada més "suau", la "baixada" es pot modificar...encara que personalment m'agrada com està.
:roll: :roll: :roll:
:form :form :form :form :form :jump :jump :jump :ban :ban :ban
Depenent de la meteo i per fer la tornada més "suau", la "baixada" es pot modificar...encara que personalment m'agrada com està.
:roll: :roll: :roll:
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
El 30 de juny ja seré arribant a la feina (treballo a 1700 kilòmetres de casa) i no tornaré fins a l'agost :enfadat per tant em tindré de perdre aquest nou intent de fer el Tourmalet :crys
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Joavel
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="203224"]El 30 de juny ja seré arribant a la feina (treballo a 1700 kilòmetres de casa) i no tornaré fins a l'agost :enfadat per tant em tindré de perdre aquest nou intent de fer el Tourmalet :crys[/quote]
No pateixis, som viciosos i reincidents, n'hi auran més... el Tourmalet no es mourà gaire de on és els propes 100 d'anys...
No pateixis, som viciosos i reincidents, n'hi auran més... el Tourmalet no es mourà gaire de on és els propes 100 d'anys...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="203224"]El 30 de juny ja seré arribant a la feina (treballo a 1700 kilòmetres de casa) i no tornaré fins a l'agost :enfadat per tant em tindré de perdre aquest nou intent de fer el Tourmalet :crys[/quote]
Curiositat ........ al mig dia vas a dinar a casa, o et quedas a la feina :mrgreen: :eyes :eyes :eyes
Curiositat ........ al mig dia vas a dinar a casa, o et quedas a la feina :mrgreen: :eyes :eyes :eyes
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="203265"]
Curiositat ........ al mig dia vas a dinar a casa, o et quedas a la feina :mrgreen: :eyes :eyes :eyes[/quote]
Mooooolt bona pregunta!!!! T'aplaudeixo fins que em surti sang de les mans!!! :D
Curiositat ........ al mig dia vas a dinar a casa, o et quedas a la feina :mrgreen: :eyes :eyes :eyes[/quote]
Mooooolt bona pregunta!!!! T'aplaudeixo fins que em surti sang de les mans!!! :D

- Joavel
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="203265"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="203224"]El 30 de juny ja seré arribant a la feina (treballo a 1700 kilòmetres de casa) i no tornaré fins a l'agost :enfadat per tant em tindré de perdre aquest nou intent de fer el Tourmalet :crys[/quote]
Pic-Nic... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vinga vaaaaa, ja posats, explican's quina feina fas..., el teu temps lliure deu ser la reostia, un més sense la dona... :eyes :ban :ban :ban :jump
Pic-Nic... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vinga vaaaaa, ja posats, explican's quina feina fas..., el teu temps lliure deu ser la reostia, un més sense la dona... :eyes :ban :ban :ban :jump
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
No sigueu dolents que jo el 30 de juny tampoc podré :crys tinc compromisos familiars que no puc deixar d'atendre.
:crys :crys :crys :crys
:crys :crys :crys :crys
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
esborrat
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 8:33 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Quatre mesos de vacances.....jornada reduïda...... ets professor d'escola.
Aquí a l'Africa també fem la feina "d'una tacada", el que passa es que tenim molts deutes amb Europa i hem de treballar un mínim d'onze mesos "d'una tacada" i els únics que fan jornades reduïdes son els que maten elefants i els que fan créixer el deute com si es tractés d'un allargador de penis.
Eps!!! Que t'ho dic amb tota la conya del mon. Molts segur que t'envegen (per allò de no haver de pagar impostos aquí) però segur que sempre tens ganes de tornar a casa.
Cuida't,
Jordi "Prony" :ban :ban
Pel que fa al "Tourmalet" del dia 30........pot ser una bona proposta que aniré seguint amb interès.
Aquí a l'Africa també fem la feina "d'una tacada", el que passa es que tenim molts deutes amb Europa i hem de treballar un mínim d'onze mesos "d'una tacada" i els únics que fan jornades reduïdes son els que maten elefants i els que fan créixer el deute com si es tractés d'un allargador de penis.
Eps!!! Que t'ho dic amb tota la conya del mon. Molts segur que t'envegen (per allò de no haver de pagar impostos aquí) però segur que sempre tens ganes de tornar a casa.
Cuida't,
Jordi "Prony" :ban :ban
Pel que fa al "Tourmalet" del dia 30........pot ser una bona proposta que aniré seguint amb interès.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
esborrat
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 8:33 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Arrg, amb la merderada trepitjada, això sòn alguns anys de bona sort. ;)
M'ha semblat entendre que al final.. de Tourmalet, res! què hi passa amb aquest, si que es resisteix!
M'ha semblat entendre que al final.. de Tourmalet, res! què hi passa amb aquest, si que es resisteix!
- Joavel
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="203445"]Arrg, amb la merderada trepitjada, això sòn alguns anys de bona sort. ;)
M'ha semblat entendre que al final.. de Tourmalet, res! què hi passa amb aquest, si que es resisteix![/quote]
Com bé has entès al Tourmalet, no hi vam arrivar... :roll: tornarem a intentar-ho, ben aviat... :mrgreen: si vols venir ??? :eyes
M'ha semblat entendre que al final.. de Tourmalet, res! què hi passa amb aquest, si que es resisteix![/quote]
Com bé has entès al Tourmalet, no hi vam arrivar... :roll: tornarem a intentar-ho, ben aviat... :mrgreen: si vols venir ??? :eyes
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Bones, tot i no fer el Tourmalet veig que no us varen faltar carreteres ;)
[quote user="Pasqual" post="202429"]Sembla que no tindré la moto a punt, però així i tot, si em voleu, vindré.
Tot i que trobo a faltar noies :lol: :lol: :lol:[/quote]
Pasqual!! Que em vas enllorar? :ksss
[quote user="Pasqual" post="202429"]Sembla que no tindré la moto a punt, però així i tot, si em voleu, vindré.
Tot i que trobo a faltar noies :lol: :lol: :lol:[/quote]
Pasqual!! Que em vas enllorar? :ksss
- Joavel
- Presentats
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 14, 2012 12:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.