Crònica-Denúncia Gran Premi de Catalunya 2007

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Crònica-Denúncia Gran Premi de Catalunya 2007

Entrada Autor: Josey Wales » dg. juny 17, 2007 11:27 pm

Aquest any, després de disfrutar del duel de Rossi i Stonner a motoGP, que ens van compensar per la mala organització del circuit que no ha canviat gaire, és el moment de dir algunes veritats.

Vista de l'entrada del trist i petit aparcament dels col·laboradors. Insuficient de totes totes.
Imatge
--------------------------------------------------------------------------
Mateixa entrada amb el feliciano de guàrdia del dg. Totes les motos apilades a l'entrada, amb el risc que això comporta.
Imatge
-----------------------------------------------------------------------------
Després de dir-nos, el feliciano, que no podiem passar per ésser plè i haver d'aparcar a la "quinta forca", l'enxampem deixant passar a un altre moto amb la complicitat dels altres vigilants, el d'armilla taronja i l'altre a l'ombra sense.
Imatge--Imatge
--------------------------------------------------------------------------------
Causes de la falta d'espai a més a més de la manca de voluntad de l'organització d'augmentar-lo: Permetre acampar en l'aparcament en lloc de fer-ho al lloc d'acampada, per posar un exemple...
Imatge
-------------------------------------------------------------------------------
Sí, sí, al pàrquing de col·laboradors anomenat "de socis".
Imatge
------------------------------------------------------------------------------
I a dins, els mossos aparcats en plena corva tapant la visió d'un dels pocs espais que queden sense especular dins el circuit. Estic d'acord a que han de vigilar tanta concentració de gent, però aquest cop, al igual que durant la cursa de F1, ja no deien res als qui s'enfilan a la tanca per diferents motius.
Imatge
L'ànim especulador, al mateix temps que per tot Catalunya s'han anat extenent les construccions de pisos, també els últims anys ha envaït el Circuit, cosa que ha propiciat la construcció de: cada any més grades de seient numerat sense teulada! Quin plaer pagar més per seure a plè sol en seients de plàstic!! O mullar-se de valent en cas de tempesta! Segur que l'autèntica afició de base ho agraïeix de tot cor :evil: a tots els directius que comodament ho miran des dels seus llocs privilegiats amb aire condicionat!
Aviat serà el circuit més PIJO del món!
El fotut és que tot i saber-ho hi seguim anant..... :oops:
--------------------------------------------------------------------------------

Consequències de les meves queixes:
Imatge
Retenció per part d'una agent del Circuit :D
-----------------------------------------------------------------------------------
Imatge
Després de l'interrogatori, en el qual ens vam fer "amics" :P li va agafar un atac de gana que ni el seu cap s'ho explicava :wink: .
Ja ho diuen que després de...... els homes fumen i les dones........
ImatgeUnforgiven

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Crònica-Denúncia Gran Premi de Catalunya 2007

Entrada Autor: Carles » dl. juny 18, 2007 7:39 pm

Josey Wales ha escrit:Consequències de les meves queixes:
Imatge
Bones!!!

Aquest "atac" que deuries patir... no crec que el denuciis, no??

Punyeterooooo... :wink: :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. juny 18, 2007 10:45 pm

Hola Quim,

Pel que veig a la foto vam estar ben aprop. Jo diria que la foto on esta la furgoneta dels mossos es la curva numero 5 (Revolt Seat). Jo estava al costat, tribuna M. Estic d'acord amb tu i personament si penso torna pero a fer cursets de conducció i tandes. Dintre d' un parell de semanes em passare tot el dia al circuit en un curs de conducció

Salutacions

Josey Wales
Presentats

Re: Crònica-Denúncia Gran Premi de Catalunya 2007

Entrada Autor: Josey Wales » dl. juny 18, 2007 11:46 pm

carles ha escrit: Bones!!!Aquest "atac" que deuries patir... no crec que el denuciis, no??
Punyeterooooo... :wink: :wink: :wink: :wink:
Fins aviat!
Je, je :lol: No pas aquest!! :lol:
jordi ha escrit:Hola Josey,
Pel que veig a la foto vam estar ben aprop. Jo diria que per la foto on està la furgoneta dels mossos és el Revolt Seat. Jo estava al costat. Estic d'acord amb tu i personament, sí que penso tornar però a fer cursets de conducció i tandes. Dintre d'un parell de setmanes em passaré tot el dia al circuit en un curs de conducció.
Salutacions
Hola Jordi!!
Dons sí que era el revolt de la Seat! Vaja, com ningú no n'havia parlat al fòrum no pensava que hi anés ningú. Que et vagi bé el curset!! El fas en moto?? Ha de ser maco! :D
Salut!!
ImatgeUnforgiven

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. juny 19, 2007 8:30 am

Hola, doncs jo estava a la graderia G, i la veritat, es que no tinc cap queixa especial, apart del robo, continu en preus per qualsevol cosa....

Tema parking igual que sempre...

Vssssssssss

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dc. juny 20, 2007 12:44 am

Ride ha escrit:Hola, doncs jo estava a la graderia G, i la veritat, es que no tinc cap queixa especial, apart del robo, continu en preus per qualsevol cosa....Tema parking igual que sempre...Vssssssssss
Doncs això mateix és el que passa: un robatori continu i institucionalitzat!! :evil: Pagar al voltant de 100 eurus per això....... I sort que no vau pagar per aparcar el cotxe en un troç de terra sense enquitranar, anomenat aparcament. Es veu que des del 1991 ençà no han tingut beneficis per fer-ne tant sols algun troç.....!!!!! A la F1 sí que es pagava. Jo res és clar, doncs si hi vas en moto no pagues. A10.
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”