Ruta Per Tenerife
Moderador: Airald
- Kion
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 12:39 pm
- Ubicació: Berga
Ruta Per Tenerife
Bon dia a tots/es, m'agradaria compartir amb vosaltres una ruta que ha fet el meu amic Roger Escriche quan ara fa un mes va anar a Tenerife i va llogar una moto per voltar per les carreteres d'allà.
Ja se que la sortida no le feta jo, però volia aportar les resenyes que deixa per si algu d'aqui es planteja anar a visitar l'illa amb moto pugui aixi agafar la maxima informacio possible per poder disfrutar el maxim i tenir referencies de carreteres i paissatges.
Com que crec que no es legal copiar informacio directament d'un blog, deixo l'enllaç directa de la cronica de la sortida:
http://www.viajablog.com/ruta-en-moto-por-tenerife/
Bé, espero que disfruteu de la cronica i que si algu va cap alli pugui aprofitar la informació.
Salut
Ja se que la sortida no le feta jo, però volia aportar les resenyes que deixa per si algu d'aqui es planteja anar a visitar l'illa amb moto pugui aixi agafar la maxima informacio possible per poder disfrutar el maxim i tenir referencies de carreteres i paissatges.
Com que crec que no es legal copiar informacio directament d'un blog, deixo l'enllaç directa de la cronica de la sortida:
http://www.viajablog.com/ruta-en-moto-por-tenerife/
Bé, espero que disfruteu de la cronica i que si algu va cap alli pugui aprofitar la informació.
Salut
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Ruta Per Tenerife
HOSTI!!!
Molt guapo, merci...
Molt guapo, merci...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No es facil que vagi en moto per aquellas terras però mai se sap ;)
Gracies per compartir ho !!!
Gracies per compartir ho !!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Molt xulo, moltes gràcies per compartir-ho ;)
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="STELVIO 00" post="208270"]No es facil que vagi en moto per aquellas terras però mai se sap ;)
Gracies per compartir ho !!![/quote]
Cony, compra't el kit "aircraft" a BMW Motorrad, no hauràs ni d'agafar el vaixell.
Gràcies per l'enllaç Kion.
Gracies per compartir ho !!![/quote]
Cony, compra't el kit "aircraft" a BMW Motorrad, no hauràs ni d'agafar el vaixell.
Gràcies per l'enllaç Kion.