Algú Té Una Vignette Suïssa???
Moderador: Airald
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Algú Té Una Vignette Suïssa???
Bon dia!!!!!
Doncs això, si algú té una vignette Suïssa que la vulgui vendre a bon preu.
És molt probable que aquest mes d'octubre vagi a veure a un amic que viu per allí i pagar 35 o 40 euros per estar tres o quatre dies o trovo una miqueta excessiu.
Si algú en té ja ens posem en contacte per privat.
Salut!!!
Doncs això, si algú té una vignette Suïssa que la vulgui vendre a bon preu.
És molt probable que aquest mes d'octubre vagi a veure a un amic que viu per allí i pagar 35 o 40 euros per estar tres o quatre dies o trovo una miqueta excessiu.
Si algú en té ja ens posem en contacte per privat.
Salut!!!
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Re: Algú Té Una Vignette Suïssa???
jo hi he voltat molt per Suissa, i no l'he comprada mai, sempre he anat de "pirata"
com ho faig per que no m'obliguin a comprar-la a l'entrar al pais ?
senzill, surto de l'autopista sempre a la sortida precedent abans d'arribar a Suissa, de manera que entro al pais per carretera normal, i allí no em poden obligar a comprar rés.
es el meu problema si desprès entro a l'autopista i m'enxampen, està clar, però fins avui, mai, mai m'han aturat u bé demanat quelcom. :D
com ho faig per que no m'obliguin a comprar-la a l'entrar al pais ?
senzill, surto de l'autopista sempre a la sortida precedent abans d'arribar a Suissa, de manera que entro al pais per carretera normal, i allí no em poden obligar a comprar rés.
es el meu problema si desprès entro a l'autopista i m'enxampen, està clar, però fins avui, mai, mai m'han aturat u bé demanat quelcom. :D
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Es de molt mal desenganxar del vidre, :enfadat
Jo hi he estat trevallant durant sis mesos amb diferents cotxes d'aqui i no varen aconseguir mai reutilitzar-na una!
Com diu en Jordi Pons tens dues opcions, però jo fora d'aquí no jugo gaire. :tremolant
Salut
Jo hi he estat trevallant durant sis mesos amb diferents cotxes d'aqui i no varen aconseguir mai reutilitzar-na una!
Com diu en Jordi Pons tens dues opcions, però jo fora d'aquí no jugo gaire. :tremolant
Salut
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaa,
[quote user="Dodo" post="212746"]Es de molt mal desenganxar del vidre, :enfadat
Salut[/quote]
Comparteixo totalmet la teva opinió. tot i que la ultima vegada que hi vaig passar no la vaig comprar, però es que tampoc vaig trobar a on!!
:oops:
[quote user="Dodo" post="212746"]Es de molt mal desenganxar del vidre, :enfadat
Salut[/quote]
Comparteixo totalmet la teva opinió. tot i que la ultima vegada que hi vaig passar no la vaig comprar, però es que tampoc vaig trobar a on!!
Sort,
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Si vas a Suissa, el que menys t'ha de preocupar és el preu de la "vinyette"...ja ens diràs el preu del café... :mrgreen:
Com t'han dit més amunt, és "quasi" impossible de "reciclar".
Algun any hi he passat, el mateix any, amb motos differents i el que he fet és no enganxar-la, la duia a la cartera. ;)
Fora conyes, si has d'anar per autopista, cómprala sí o sí, si t'enganxen pagues una bona multa, sí o sí.
Si t'estudies bé el recorregut i agafes nomès nacionals, t'ho pots estalviar...encara que segons com, t'ho gastaràs de més en benzina.
Com t'han dit més amunt, és "quasi" impossible de "reciclar".
Algun any hi he passat, el mateix any, amb motos differents i el que he fet és no enganxar-la, la duia a la cartera. ;)
Fora conyes, si has d'anar per autopista, cómprala sí o sí, si t'enganxen pagues una bona multa, sí o sí.
Si t'estudies bé el recorregut i agafes nomès nacionals, t'ho pots estalviar...encara que segons com, t'ho gastaràs de més en benzina.
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 12:38 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Si fas ports de muntanya, poc que la necessitaras ;)
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat