Ajuda Turó De L'home

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Ajuda Turó De L'home

Entrada Autor: GRUM » dt. set. 25, 2012 5:40 pm

Demano, un cop més, als coneixedors de la zona, si algú em pot recomanar alguna ruta o carretera concreta per la zona del Montseny.
L'altre dia, passant per l'eix infernal, em vaig adonar que no havia anat mai amb la moto al Turó de l'home.
Així que m'agradaria muntar-me una mica de ruta per la zona que desconec bastant.
La intenció seria anar de Manresa via Moià, el Brull i un cop allà :roll: agraïria recomanacions.
Com molts ja sabeu, soc més de pasturar que de pilotar i m'agraden les carreterones tranquiles i a poder ser envoltades de vegetació...
En fi, si us plau, ilumineu-me :eyes
Això si, tampoc molts kms que jo sóc de parar-me mooolt a fer fotos i estirar-me sota un pi
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: Ajuda Turó De L'home

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. set. 25, 2012 8:39 pm

Mira aquest fil, aviam si et serveix. Per la tornada pots baixar per St. Fe o Campins. Si et falta mes info. digues-m'ho.

viewtopic.php?f=2&t=12774

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. set. 25, 2012 9:47 pm

Grum, és una bona idea la que proposa en CarlesOsonaGS, pujar per Seva, Brull, Collformic, Montseny, Turó de l'Home (atenció que em sembla que no es pot arribar a dalt amb vehicle, almenys aquest estiu ens hi hem trobat), Santa Fe, Viladrau, ...

Apa, a disfrutar-ho !

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. set. 25, 2012 11:26 pm

Bona nit. Jo aquest dilluns aprofitant que era La Mercé i tenia festa, vaig pujar a esmorzar a Coll Formic, després vaig baixar cap a La Font Martina, carretera que puja al Turó de l'Home, Santa Fe i baixada cap a Sant Celoni, i oh! sorpresa, la carretera de Santa Fe a Sant Celoni està asfaltada de nou (una setmana). L'han deixat con una catifa.

Que vagi be. :form

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 25, 2012 11:55 pm

[quote user="ErnesTDM" post="213475"]..... i oh! sorpresa, la carretera de Santa Fe a Sant Celoni està asfaltada de nou (una setmana). L'han deixat con una catifa.

[/quote]

Mal assumpte doncs. Ara els dies que faci bó tornarà a haver-hi el GP Montseny. :enfadat

Grum, demà et poso una ruta de les que t'agraden a tu, de Manresa fins Moià.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dc. set. 26, 2012 12:13 am

[quote user="ErnesTDM" post="213475"]Bona nit. Jo aquest dilluns aprofitant que era La Mercé i tenia festa, vaig pujar a esmorzar a Coll Formic, després vaig baixar cap a La Font Martina, carretera que puja al Turó de l'Home, Santa Fe i baixada cap a Sant Celoni, i oh! sorpresa, la carretera de Santa Fe a Sant Celoni està asfaltada de nou (una setmana). L'han deixat con una catifa.

Que vagi be. :form[/quote]

No anirieu dues motos, una Superteré i una Triumph 800? jo també vaig anar-hi....vaig arribar amb dos amics mentres vosaltres estaveu. Nosaltres eren la Vstrom, una Gs 1200 i una Gs 650. Vaig estar a punt de preguntar per la Superteneré, ja que estic enamorat d'aquesta màquina.

De tornada vem anar per uns camins que ens va portar un dels amics que van estar de conya, vem anar a petar a Arbúcies...

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. set. 26, 2012 8:51 am

[quote user="Ramon" post="213468"]Grum, és una bona idea la que proposa en CarlesOsonaGS, pujar per Seva, Brull, Collformic, Montseny, Turó de l'Home (atenció que em sembla que no es pot arribar a dalt amb vehicle, almenys aquest estiu ens hi hem trobat), Santa Fe, Viladrau, ...

Apa, a disfrutar-ho ![/quote]

Només el cap de setmana, el reste de dias es pot pujar.
ImatgeImatgeImatge

Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

Entrada Autor: Josep » dc. set. 26, 2012 4:40 pm

[quote user="STELVIO 00" post="213481"][quote user="Ramon" post="213468"]Grum, és una bona idea la que proposa en CarlesOsonaGS, pujar per Seva, Brull, Collformic, Montseny, Turó de l'Home (atenció que em sembla que no es pot arribar a dalt amb vehicle, almenys aquest estiu ens hi hem trobat), Santa Fe, Viladrau, ...

Apa, a disfrutar-ho ![/quote]

Només el cap de setmana, el reste de dias es pot pujar.[/quote]

...i dies festius a Barcelona. Si es la festa major del teu poble i a Barna es treballa pots pujar tranquilament, es veu que no volen "pixapins"... :lol:
Imatge

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. set. 28, 2012 6:11 pm

[quote user="Deivid" post="213479"][quote user="ErnesTDM" post="213475"]Bona nit. Jo aquest dilluns aprofitant que era La Mercé i tenia festa, vaig pujar a esmorzar a Coll Formic, després vaig baixar cap a La Font Martina, carretera que puja al Turó de l'Home, Santa Fe i baixada cap a Sant Celoni, i oh! sorpresa, la carretera de Santa Fe a Sant Celoni està asfaltada de nou (una setmana). L'han deixat con una catifa.

Que vagi be. :form[/quote]

No anirieu dues motos, una Superteré i una Triumph 800? jo també vaig anar-hi....vaig arribar amb dos amics mentres vosaltres estaveu. Nosaltres eren la Vstrom, una Gs 1200 i una Gs 650. Vaig estar a punt de preguntar per la Superteneré, ja que estic enamorat d'aquesta màquina.

De tornada vem anar per uns camins que ens va portar un dels amics que van estar de conya, vem anar a petar a Arbúcies...[/quote]

Si que erem nosaltres

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”