Ajuda Turó De L'home
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ajuda Turó De L'home
Demano, un cop més, als coneixedors de la zona, si algú em pot recomanar alguna ruta o carretera concreta per la zona del Montseny.
L'altre dia, passant per l'eix infernal, em vaig adonar que no havia anat mai amb la moto al Turó de l'home.
Així que m'agradaria muntar-me una mica de ruta per la zona que desconec bastant.
La intenció seria anar de Manresa via Moià, el Brull i un cop allà :roll: agraïria recomanacions.
Com molts ja sabeu, soc més de pasturar que de pilotar i m'agraden les carreterones tranquiles i a poder ser envoltades de vegetació...
En fi, si us plau, ilumineu-me :eyes
Això si, tampoc molts kms que jo sóc de parar-me mooolt a fer fotos i estirar-me sota un pi
L'altre dia, passant per l'eix infernal, em vaig adonar que no havia anat mai amb la moto al Turó de l'home.
Així que m'agradaria muntar-me una mica de ruta per la zona que desconec bastant.
La intenció seria anar de Manresa via Moià, el Brull i un cop allà :roll: agraïria recomanacions.
Com molts ja sabeu, soc més de pasturar que de pilotar i m'agraden les carreterones tranquiles i a poder ser envoltades de vegetació...
En fi, si us plau, ilumineu-me :eyes
Això si, tampoc molts kms que jo sóc de parar-me mooolt a fer fotos i estirar-me sota un pi
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Re: Ajuda Turó De L'home
Mira aquest fil, aviam si et serveix. Per la tornada pots baixar per St. Fe o Campins. Si et falta mes info. digues-m'ho.
viewtopic.php?f=2&t=12774
viewtopic.php?f=2&t=12774
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Grum, és una bona idea la que proposa en CarlesOsonaGS, pujar per Seva, Brull, Collformic, Montseny, Turó de l'Home (atenció que em sembla que no es pot arribar a dalt amb vehicle, almenys aquest estiu ens hi hem trobat), Santa Fe, Viladrau, ...
Apa, a disfrutar-ho !
Apa, a disfrutar-ho !
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Bona nit. Jo aquest dilluns aprofitant que era La Mercé i tenia festa, vaig pujar a esmorzar a Coll Formic, després vaig baixar cap a La Font Martina, carretera que puja al Turó de l'Home, Santa Fe i baixada cap a Sant Celoni, i oh! sorpresa, la carretera de Santa Fe a Sant Celoni està asfaltada de nou (una setmana). L'han deixat con una catifa.
Que vagi be. :form
Que vagi be. :form
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="ErnesTDM" post="213475"]..... i oh! sorpresa, la carretera de Santa Fe a Sant Celoni està asfaltada de nou (una setmana). L'han deixat con una catifa.
[/quote]
Mal assumpte doncs. Ara els dies que faci bó tornarà a haver-hi el GP Montseny. :enfadat
Grum, demà et poso una ruta de les que t'agraden a tu, de Manresa fins Moià.
[/quote]
Mal assumpte doncs. Ara els dies que faci bó tornarà a haver-hi el GP Montseny. :enfadat
Grum, demà et poso una ruta de les que t'agraden a tu, de Manresa fins Moià.

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
[quote user="ErnesTDM" post="213475"]Bona nit. Jo aquest dilluns aprofitant que era La Mercé i tenia festa, vaig pujar a esmorzar a Coll Formic, després vaig baixar cap a La Font Martina, carretera que puja al Turó de l'Home, Santa Fe i baixada cap a Sant Celoni, i oh! sorpresa, la carretera de Santa Fe a Sant Celoni està asfaltada de nou (una setmana). L'han deixat con una catifa.
Que vagi be. :form[/quote]
No anirieu dues motos, una Superteré i una Triumph 800? jo també vaig anar-hi....vaig arribar amb dos amics mentres vosaltres estaveu. Nosaltres eren la Vstrom, una Gs 1200 i una Gs 650. Vaig estar a punt de preguntar per la Superteneré, ja que estic enamorat d'aquesta màquina.
De tornada vem anar per uns camins que ens va portar un dels amics que van estar de conya, vem anar a petar a Arbúcies...
No anirieu dues motos, una Superteré i una Triumph 800? jo també vaig anar-hi....vaig arribar amb dos amics mentres vosaltres estaveu. Nosaltres eren la Vstrom, una Gs 1200 i una Gs 650. Vaig estar a punt de preguntar per la Superteneré, ja que estic enamorat d'aquesta màquina.
De tornada vem anar per uns camins que ens va portar un dels amics que van estar de conya, vem anar a petar a Arbúcies...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="213468"]Grum, és una bona idea la que proposa en CarlesOsonaGS, pujar per Seva, Brull, Collformic, Montseny, Turó de l'Home (atenció que em sembla que no es pot arribar a dalt amb vehicle, almenys aquest estiu ens hi hem trobat), Santa Fe, Viladrau, ...
Apa, a disfrutar-ho ![/quote]
Només el cap de setmana, el reste de dias es pot pujar.
Només el cap de setmana, el reste de dias es pot pujar.
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="213481"][quote user="Ramon" post="213468"]Grum, és una bona idea la que proposa en CarlesOsonaGS, pujar per Seva, Brull, Collformic, Montseny, Turó de l'Home (atenció que em sembla que no es pot arribar a dalt amb vehicle, almenys aquest estiu ens hi hem trobat), Santa Fe, Viladrau, ...
Només el cap de setmana, el reste de dias es pot pujar.[/quote]
...i dies festius a Barcelona. Si es la festa major del teu poble i a Barna es treballa pots pujar tranquilament, es veu que no volen "pixapins"... :lol:
Només el cap de setmana, el reste de dias es pot pujar.[/quote]
...i dies festius a Barcelona. Si es la festa major del teu poble i a Barna es treballa pots pujar tranquilament, es veu que no volen "pixapins"... :lol:

- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
[quote user="Deivid" post="213479"][quote user="ErnesTDM" post="213475"]Bona nit. Jo aquest dilluns aprofitant que era La Mercé i tenia festa, vaig pujar a esmorzar a Coll Formic, després vaig baixar cap a La Font Martina, carretera que puja al Turó de l'Home, Santa Fe i baixada cap a Sant Celoni, i oh! sorpresa, la carretera de Santa Fe a Sant Celoni està asfaltada de nou (una setmana). L'han deixat con una catifa.
De tornada vem anar per uns camins que ens va portar un dels amics que van estar de conya, vem anar a petar a Arbúcies...[/quote]
Si que erem nosaltres
De tornada vem anar per uns camins que ens va portar un dels amics que van estar de conya, vem anar a petar a Arbúcies...[/quote]
Si que erem nosaltres