11 Setembre 2012 - Ruta al mati i mani a la tarda?
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: 11 Setembre 2012 - Ruta Al Mati I Mani A La Tarda?
Un altre a casa. Ara a veure què. Si`mès no ha estat una bona festa i "desahogo".
A la tornada he aprofitat per posar el Lluis Llach a tot drap. :mrgreen: Kinder, ja m 'hi sap greu. :mrgreen:
A la tornada he aprofitat per posar el Lluis Llach a tot drap. :mrgreen: Kinder, ja m 'hi sap greu. :mrgreen:
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 12:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Una Diada historica i amb tots vosaltres memorable...! :razz:
(moltes gràcies a en Jordi/Alucina, per organitzar aquest dinar tant exquisit). ;)
(moltes gràcies a en Jordi/Alucina, per organitzar aquest dinar tant exquisit). ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Moltes gracies per organitzar aquesta sortida.
Es la primera vegada que vaig a una "mani" i fer-ho per una bona causa i rodejada de bons amics es molt més gratificant.
He fet moltes fotos i les penjaré abans del finde.
Voldria afegir que avui i degut que hem estat molta estona que per la gentada de la manifestació no ens hem pogut moure de lloc, he tingut temps de parlar una bona estona amb molts de vosaltres . M´ha agradat molt i molt.
Important: Prony, la propera vegada que organitzis una ruta, sis plau , que hi hagi alguna corba. Avui m´has fet sentir malament.... tot eran rectes :enfadat :enfadat .
Steelman i Alucina moltes gràcies per organitzar aquestes sortides tant adeients . Tot absolutament tot , molt i molt bé.
Es la primera vegada que vaig a una "mani" i fer-ho per una bona causa i rodejada de bons amics es molt més gratificant.
He fet moltes fotos i les penjaré abans del finde.
Voldria afegir que avui i degut que hem estat molta estona que per la gentada de la manifestació no ens hem pogut moure de lloc, he tingut temps de parlar una bona estona amb molts de vosaltres . M´ha agradat molt i molt.
Important: Prony, la propera vegada que organitzis una ruta, sis plau , que hi hagi alguna corba. Avui m´has fet sentir malament.... tot eran rectes :enfadat :enfadat .
Steelman i Alucina moltes gràcies per organitzar aquestes sortides tant adeients . Tot absolutament tot , molt i molt bé.
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Nosaltresl'Angela i jo, nomes varem fer de mototuristes a la manifestació.(teniem dinar de compromis i hi varem anar a la manifestació en cotxe) Allà ens varem trobar amb el grup de mototuristes, (i sense cruillers!!!!!!!!!!!!!!!!!).Va esser una passada!
Quanta gent (ls que diuen 600.000 han de tornar a anar classes d'aritmetica)
Una festa i ja hem marcat el camí!! A veure si els politics no es perden ara i el segueixen (i deixen de pensar en les cadires, que ja en tindran despres de mes maques.....)
Quanta gent (ls que diuen 600.000 han de tornar a anar classes d'aritmetica)
Una festa i ja hem marcat el camí!! A veure si els politics no es perden ara i el segueixen (i deixen de pensar en les cadires, que ja en tindran despres de mes maques.....)
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
[quote user="Vendetta" post="212107"]Un altre a casa. Ara a veure què. Si`mès no ha estat una bona festa i "desahogo".
A la tornada he aprofitat per posar el Lluis Llach a tot drap. :mrgreen: Kinder, ja m 'hi sap greu. :mrgreen:[/quote]
Jajajajajaja !!! Va estar molt divertit anar pel C/ València, Rosselló i la Meridiana amb el Lluís Llach !!! Jo em partia de riure !!!!!
Crec que fins i tot vas arribar a lligar amb la noia de l'Scoppy vermella !!!! :-)
A la tornada he aprofitat per posar el Lluis Llach a tot drap. :mrgreen: Kinder, ja m 'hi sap greu. :mrgreen:[/quote]
Jajajajajaja !!! Va estar molt divertit anar pel C/ València, Rosselló i la Meridiana amb el Lluís Llach !!! Jo em partia de riure !!!!!
Crec que fins i tot vas arribar a lligar amb la noia de l'Scoppy vermella !!!! :-)
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
estooooooooooo y las fotos que¡¡¡¡¡¡ :???:
Lujoisla l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 6:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Encertadament, o no, hi ha un altre fil on s'hi pengen les fotos. Jo ho he fet allí :D
Només dir-vos que ahir va ser un gran dia, que tot és maco i vivim en un Món feliç ... Llàstima que no varem ser-n'hi més :razz:
Només dir-vos que ahir va ser un gran dia, que tot és maco i vivim en un Món feliç ... Llàstima que no varem ser-n'hi més :razz:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 8:10 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Lujoisla" post="212175"]estooooooooooo y las fotos que¡¡¡¡¡¡ :???:[/quote]
Estan al fil de George,aqui las encontrarás
Estan al fil de George,aqui las encontrarás
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Algú reconeix això??:

Es va quedar al restaurant i m'ho ha donat aquest matí.

Es va quedar al restaurant i m'ho ha donat aquest matí.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 9:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- SisoRT
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="212199"]I no es teu , Jordi ?? :mrgreen:[/quote]
Descartat que no és de l'Alucina ni de l'Stelvio, de qui coi és aquest mocador de coll/retall de pizza? :mrgreen:
Descartat que no és de l'Alucina ni de l'Stelvio, de qui coi és aquest mocador de coll/retall de pizza? :mrgreen:
- Alucinamaripili
- Presentats
Ja comencem....
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Kinder" post="212142"][quote user="Vendetta" post="212107"]Un altre a casa. Ara a veure què. Si`mès no ha estat una bona festa i "desahogo".
Crec que fins i tot vas arribar a lligar amb la noia de l'Scoppy vermella !!!! :-)[/quote]
Osti, i jo que em pensava que es despedia al trencant i resulta, que ara potser feia que la seguìs. :mrgreen:
Crec que fins i tot vas arribar a lligar amb la noia de l'Scoppy vermella !!!! :-)[/quote]
Osti, i jo que em pensava que es despedia al trencant i resulta, que ara potser feia que la seguìs. :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Avui mentre feia endreça de les fotos de la càmera n'he trobat algunes que no vam penjar ;)
El dia 11 de setembre d'enguany la plaça de Vic feia molt de goig amb la gran quantitat de motos que van seguir la convocatòria de Motards Independentistes per tal d'anar plegats en ruta cap a Barcelona.
Un dels gats de casa s'ho mira des de la finestra

Les magnífiques estelades penjades al davant del memorial a Bac de Roda

Les motos a la plaça, impresionant !

En Pep amb la «burricleta» ;)

La ruta

Les motos passant pel davant de casa
[youtube]WL6IZPB6Has[/youtube]
El dia 11 de setembre d'enguany la plaça de Vic feia molt de goig amb la gran quantitat de motos que van seguir la convocatòria de Motards Independentistes per tal d'anar plegats en ruta cap a Barcelona.
Un dels gats de casa s'ho mira des de la finestra

Les magnífiques estelades penjades al davant del memorial a Bac de Roda

Les motos a la plaça, impresionant !

En Pep amb la «burricleta» ;)

La ruta

Les motos passant pel davant de casa
[youtube]WL6IZPB6Has[/youtube]
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 30, 2012 3:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- SisoRT
- Presentats
No em dolen prendes, sinó que és admiració, que els d'Osona sou capdavanters! Salut! :D
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
Quina passada, merci per recordar-ho.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí