Motocassolada De Juneda
Moderador: Airald
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Re: Motocassolada De Juneda
Fa un ratet que soc a casa....ha estat un dia amb moltes rialles, bona companyia, bon menjar, bona ruta...
Gracies a l´ Elvira, la Mercé i les seves parelles :twisted: per l´ acollida
Gracies a l´ Elvira, la Mercé i les seves parelles :twisted: per l´ acollida
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Jo tambe he disfrutat com un boix!!!!
Moltes gracies al Jesus, Joan,....... Per el dia tan fantastic!!!!!!
Ah!! Ja se que es la "xulla""". Fantastica!!!
El que no tornare a probar es una COCA-COLA. "zeroo"" ni a Prades ni enlloc "quina me"!!! Visca l' aigua!!! ( conduint. ,!!!)
Moltes gracies al Jesus, Joan,....... Per el dia tan fantastic!!!!!!
Ah!! Ja se que es la "xulla""". Fantastica!!!
El que no tornare a probar es una COCA-COLA. "zeroo"" ni a Prades ni enlloc "quina me"!!! Visca l' aigua!!! ( conduint. ,!!!)
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 07, 2012 11:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Una jornada collonuda la d'ahir. M'ho vaig passar molt bé. Apunteu.me per l'any vinent si us plau.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Moltes gracies a tots els que vareu vindre a la motocassolada.
No hi ha plaer mes gran que faigis un esdeveniment i els amics et responguin amb la seva presencia.
Ahir,si els comptes no m' arren,van vindre uns 34-35 amics.MOLTISIMES GRACIES A TOTS PER VINDRE.
Als que no vareu poder vindre,dir.hos que l' any que vè,hi tornarem si no hi ha rès de nou.Us esperarem a TOTS.
:castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell
No hi ha plaer mes gran que faigis un esdeveniment i els amics et responguin amb la seva presencia.
Ahir,si els comptes no m' arren,van vindre uns 34-35 amics.MOLTISIMES GRACIES A TOTS PER VINDRE.
Als que no vareu poder vindre,dir.hos que l' any que vè,hi tornarem si no hi ha rès de nou.Us esperarem a TOTS.
:castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Geroni
- Presentats
[quote user="AnnA" post="214441"]Fa un ratet que soc a casa....ha estat un dia amb moltes rialles, bona companyia, bon menjar, bona ruta...
Gracies a l´ Elvira, la Mercé i les seves parelles :twisted: per l´ acollida[/quote]
A tu,espera que t' agafi..... :sado :sado :KO :D
;)
Gracies a l´ Elvira, la Mercé i les seves parelles :twisted: per l´ acollida[/quote]
A tu,espera que t' agafi..... :sado :sado :KO :D
;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
- Armand
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 12:01 pm
- Ubicació: Barcelona
Pues com que jo m´he donat d´alta al foro després de la sortida, no més dir que tan la Roser com jo ens ho vam passar de conya. Moltes gràcies als organitzadors i als companys de taula per fer nos pasar un dia tan divertit, i que gràcies a aquesta sortida os hem pogut coneixer a molts de vosaltres.
I sobre el sorteig que puc dir, vam fer un pleno, ens va tocar a tots dos. Ja no es pot demanar més.
Una abraçada
I sobre el sorteig que puc dir, vam fer un pleno, ens va tocar a tots dos. Ja no es pot demanar més.
Una abraçada
Armand i Roser
Honda Goldwing GL 1800
Armand i Roser
Honda Goldwing GL 1800
- Geroni
- Presentats
[quote user="Armand" post="215102"]Pues com que jo m´he donat d´alta al foro després de la sortida, no més dir que tan la Roser com jo ens ho vam passar de conya. Moltes gràcies als organitzadors i als companys de taula per fer nos pasar un dia tan divertit, i que gràcies a aquesta sortida os hem pogut coneixer a molts de vosaltres.
Una abraçada[/quote]
Un plaer tornar a trobar.nos i compartir taula i ruta amb vosaltres.
Espero que ens puguem veure mes sovint.
Un petó a la Roser i un altre per la teva filla.Per tu,no,que aqui n' hi ha de molt mal pensats. :twisted:
Una abraçada[/quote]
Un plaer tornar a trobar.nos i compartir taula i ruta amb vosaltres.
Espero que ens puguem veure mes sovint.
Un petó a la Roser i un altre per la teva filla.Per tu,no,que aqui n' hi ha de molt mal pensats. :twisted: