Via Mediterra, Viatge Al Voltant De La Mediterrània
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Via Mediterra, Viatge Al Voltant De La Mediterrània
[quote user="SisoRT" post="215496"]Gràcies Ramon! M'ho miraré ja que l'he somiada complerta en més d'una ocasió :razz:[/quote]
[quote user="Joavel" post="215508"]La Volta a la Mediterrànea en moto , és un vell somni que espero fer realitat aviat, malgrat les dificultats per voltar per determinades zones. Gràcies Ramon per l'enllaç, a mirar i remirar amb cura.[/quote]
[quote user="Ramon" post="215534"]
Si, jo tambe fa moooooolt temps que ho tinc a pendents.[/quote]
Vaaaaaaaaaa jo no fa tant de temps, pq no sóc un "vell moteru" pero també la tinc a pendents.
Fem un grupet i ho fem?
[quote user="Joavel" post="215508"]La Volta a la Mediterrànea en moto , és un vell somni que espero fer realitat aviat, malgrat les dificultats per voltar per determinades zones. Gràcies Ramon per l'enllaç, a mirar i remirar amb cura.[/quote]
Vaaaaaaaaaa jo no fa tant de temps, pq no sóc un "vell moteru" pero també la tinc a pendents.
Fem un grupet i ho fem?
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Steelman" post="215584"][quote user="SisoRT" post="215496"]Gràcies Ramon! M'ho miraré ja que l'he somiada complerta en més d'una ocasió :razz:[/quote]
Fem un grupet i ho fem?[/quote]
Per mi endavant !
... però amb menys de 9 mesos :roll:
Fem un grupet i ho fem?[/quote]
Per mi endavant !
... però amb menys de 9 mesos :roll:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="STELVIO 00" post="215583"][quote user="Ramon" post="215580"]En algunes fotos surt amb un dipòsit i cúpula grises, potser es devia fotre una castanya i ho va canviar ?[/quote]
Segons diu la cronica, porta ampliacio de diposit per arribar als 33 lts. i crec que la banda dreta es blanca i l´esquerra es gris, a mí també em va cridar l´atenció.[/quote]
en aquesta foto es veu que a tret las tapas embellecedores laterals fixeu-vos en els taps del diposit .

Segons diu la cronica, porta ampliacio de diposit per arribar als 33 lts. i crec que la banda dreta es blanca i l´esquerra es gris, a mí també em va cridar l´atenció.[/quote]
en aquesta foto es veu que a tret las tapas embellecedores laterals fixeu-vos en els taps del diposit .

- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
De Morocco no pots passar a Algèria ???
I el tema de Tunísia a Algèria ??
Que en sabeu del cert a tots dos casos ???
Que en sabeu del cert a tots dos casos ???
Ximetric l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 17, 2012 10:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Ximetric" post="215614"]De Morocco no pots passar a Algèria ???
Que en sabeu del cert a tots dos casos ???[/quote]
La frontera entre Algèria i el Marroc, esta tancada al traffic. De fet els dos països no tenen relacions diplomàtiques.
Amb Tunisia més o menys al mateix.
De fet Menys el Marroc (Ferry desde Espanya o França i Tunisia que s'hi pot anar amb Ferry desde frança o Italia) els països del Sud de la Mediterrànea estan molt complicats. Egipte tampoc és facil de creuar...Libya...???
Si no estigues el tema politic tan complicat en aquesta zona Siria, Líban etc... potser aquesta "volteta" ja estaría en el sac de les experiencies viscudes en moto, però tot el tema de dificultats/seguretat (minima i sense histerismes) a l'hora de viatjar s'ha de tenir molt en compte.
La frontera entre Algèria i el Marroc, esta tancada al traffic. De fet els dos països no tenen relacions diplomàtiques.
De fet Menys el Marroc (Ferry desde Espanya o França i Tunisia que s'hi pot anar amb Ferry desde frança o Italia) els països del Sud de la Mediterrànea estan molt complicats. Egipte tampoc és facil de creuar...Libya...???
Si no estigues el tema politic tan complicat en aquesta zona Siria, Líban etc... potser aquesta "volteta" ja estaría en el sac de les experiencies viscudes en moto, però tot el tema de dificultats/seguretat (minima i sense histerismes) a l'hora de viatjar s'ha de tenir molt en compte.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="215583"][quote user="Ramon" post="215580"]En algunes fotos surt amb un dipòsit i cúpula grises, potser es devia fotre una castanya i ho va canviar ?[/quote]
Caram, què observador, jo hagués jurat que se l'havia cardat i havia canviats els plàstics ;)
Caram, què observador, jo hagués jurat que se l'havia cardat i havia canviats els plàstics ;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Joavel" post="215657"][quote user="Ximetric" post="215614"]De Morocco no pots passar a Algèria ???
Si no estigues el tema politic tan complicat en aquesta zona Siria, Líban etc... potser aquesta "volteta" ja estaría en el sac de les experiencies viscudes en moto, però tot el tema de dificultats/seguretat (minima i sense histerismes) a l'hora de viatjar s'ha de tenir molt en compte.[/quote]
Fa un parell o tres d'anys que vaig llegir un llibre d'un paio català que ho va fer amb bicicleta, sentit antihorari (com ha de ser), i és evident que va tenir alguns petits entrebancs (només faltaria
) però que em va enganxar molt .... però per fer-ho en moto i no pas en bici ;)
Si no estigues el tema politic tan complicat en aquesta zona Siria, Líban etc... potser aquesta "volteta" ja estaría en el sac de les experiencies viscudes en moto, però tot el tema de dificultats/seguretat (minima i sense histerismes) a l'hora de viatjar s'ha de tenir molt en compte.[/quote]
Fa un parell o tres d'anys que vaig llegir un llibre d'un paio català que ho va fer amb bicicleta, sentit antihorari (com ha de ser), i és evident que va tenir alguns petits entrebancs (només faltaria