Una Volteta Pel Tarn I El Perigord

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Una Volteta Pel Tarn I El Perigord

Entrada Autor: Pasqual » dc. oct. 24, 2012 10:20 am

Ara he llegit la crònica. Gràcies per compartir-la. Realment la zona es mereix una escapadeta.

M'ha agradat aquest comentari:

"Vull dir que de vegades el fer fotos se'ns ha convertit en una “feina” que em de fer quan sortim de viatge i perdem coses per veure el món per un foradet, o ara actualment per una pantalleta."

Estic absolutament d'acord amb tu, però els que no podem anar-hi ens perdríem una part important del que ens expliquen.
El problema és quan el viatge només és per fer les fotos per ensenyar.

Crec que és mereixedor d'un fil per ell tot sol.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 24, 2012 10:26 am

[quote user="Pasqual" post="216388"]Ara he llegit la crònica. Gràcies per compartir-la. Realment la zona es mereix una escapadeta.

"Vull dir que de vegades el fer fotos se'ns ha convertit en una “feina” que em de fer quan sortim de viatge i perdem coses per veure el món per un foradet, o ara actualment per una pantalleta."

Estic absolutament d'acord amb tu, però els que no podem anar-hi ens perdríem una part important del que ens expliquen.

Crec que és mereixedor d'un fil per ell tot sol.[/quote]

Pasqual , que ja sabem que ets poc amic de fer fotos, però com molt bé dius, si tots fem com tú, que expliquem ? I com ens fem idea ?

Personalment els viatges els faig tres cops, el primer quan ho preparo, el segon , el viatge en sí, i el tercer al veure les fotos del mateix, aixis omplo el temps fins el seguent ;)
ImatgeImatgeImatge

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dc. oct. 24, 2012 5:31 pm

[quote user="STELVIO 00" post="216392"][quote user="Pasqual" post="216388"]Ara he llegit la crònica. Gràcies per compartir-la. Realment la zona es mereix una escapadeta.

Crec que és mereixedor d'un fil per ell tot sol.[/quote]

Pasqual , que ja sabem que ets poc amic de fer fotos, però com molt bé dius, si tots fem com tú, que expliquem ? I com ens fem idea ?

Personalment els viatges els faig tres cops, el primer quan ho preparo, el segon , el viatge en sí, i el tercer al veure les fotos del mateix, aixis omplo el temps fins el seguent ;)[/quote]

Buenas!!!

Crec que tots dos una mica teniu la vostra part de raó. Però si que estic amb el Pascual que masses vegades estem més pendents de les fotos que del viatge en si mateix.
Per a mi una foto ha de ser alguna cosa més que, o un simple record, o una cosa per presumir davant tothom "mira on he estat".

Podeu fer la prova, un dia que passeu per davant de la Sagrada Familia, o de la Pedrera etc etc. Veureu munts de turistes ensimismats en les fotos des que arriben fins que marxen.... i no es miren el monument!!!! i menys s'escolten si ha algú donant les explicacions pertinents.
Doncs a tots ens passa una mica el mateix.

I jo Stelvio coincideixo amb tu que els viatges els visc quan els planifico (encara que només sigui mirant una i una altra vegada els mapes, via michelin ja em saluda quan hi entro...) i quans els faig. Però intento que els records els tingui jo, no uns negatius o uns píxels.

Amb tot... pobres de vosaltres que no continueu fent fotos i fent cròniques que us mato... :cool: :razz: :razz: :razz: :cool:
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 24, 2012 5:35 pm

Però una cosa no exclou l´altre.

Entenc que el viatge s´ha de viure al moment i no deixar res sense veure, però també es bó fer fotos i recordar ho visualment després.

De fet els dos coincidiu amb una cosa............................ que els altres NO deixem de fer fotos, per alguna cosa sera, no ? :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 24, 2012 10:02 pm

El que si et deixa sense vivències propies del viatge son les filmacions i a més a més son molt cruels.
Quan les mires veus la realitat objectiva del que passa i no la veritat subjetiva del que créies que estava passant. Els viatges és viuen a l'interior de cada un, una vivència paralela que no necessariament ha de tenir alguna cosa a veure amb la realitat. :cool:

A canvi les fotos et recorden no solsament les vistes que mostren sinó també el que senties en aquell moment.

Salut.
Salut i kilómetres

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. oct. 24, 2012 10:14 pm

[quote user="STELVIO 00" post="216437"]Però una cosa no exclou l´altre.

Entenc que el viatge s´ha de viure al moment i no deixar res sense veure, però també es bó fer fotos i recordar ho visualment després.

De fet els dos coincidiu amb una cosa............................ que els altres NO deixem de fer fotos, per alguna cosa sera, no ? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Hi ha diferents maneres d'enfocar un viatge: disfrutar del que vius en cada moment i fer algunes fotos de record o fer tot de fotos per veure i sentir posteriorment el que no has vist quan feies el viatge.

Cadascú li agrada el què li agrada, jo aviat he triat ;)

Recordo especialment el primer viatge llarg i llunyà que vaig fer, portava un carret per fer 12 fotos, una per cada país pels que passaria ;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”