La meva Guzzi Tardor o trobada de Tardor
Em feia especial il · lusió anar a aquesta reunió ja que la tardor és la meva estació preferida de l'any per anar amb moto, els paisatges són insdescriptibles i en bellesa són una passada i més la zona que anàvem a visitar, el Vallès Oriental i el Vallès Occidental. A més aquest matí estic com nostàlgic de moto, és a dir amb ganes.
Vaaaaaaaaaaaaaaale una mica menys
A les 10 del matí en punt tenia el side preparat i amb Rebeca dins amb ganes de Km. Ens anem a la gasolinera que la moto tenia una mica de set i al banc per treure euros que no crec que el senyor del restaurant ens convidi avui, ha ha j aja. Carretereta de corbes i més corbes fins al primer punt de reunió.
Arribem a Caldes de Motbui i intentem localitzar la Plaça de la Font del Lleo on surt l'aigua a ni més ni menys que 74 º, si si, a 74 només heu de mirar la foto o el que és millor tocar-la si us atreviu amb la mà, per no dir altres parts que s'acabarien quedant al dente, ha ha ha: Aparquem el sidecar, som els primers, no plou i el dia sembla que ens respectara. Al cap de molt pocs minuts se senten motors, no són Guzzis però els reconec, La Royal Enfield de Flexit i la Harley de Carles, petons, abraçades i ¡! Vinga!! a prendre un cafè a la terrassa del bar, alegria que ens dura uns 10 minuts ja que va començar a gotejar cada vegada amb més força i ens va obligar a ficar-nos dins.
Al poc si que es van començar a sentir motors ia més coneguts, de Moto Guzzi en la seva majoria, efectivament era el gruix del grup que havien quedat a Sabadell per fer la volta turística per un dels llocs més macos de Catalunya. Vinga, tots a dins a prendre cafès o cerveses o el que sigui. :birracat
Mas petons més abraçades i altres. I tots a veure si l'aigua sortia a aquesta temperatura, ha ha ha ha
El últim???, Ramon que venia des de Lleida
, Ah, no! L'últim Christian, j aja ja
Va que ja hi ha gana i s'ha de començar a rular, a més la pluja s'ha anat a fer punyetes i el cel torna a estar blau.
Ruta de corbes i paisatges de somni i en pocs km arribem a Sant Quirze de Safaja i aparquem les motos al pàrquing de la fonda
Qui falta???? Ah Gasket i això que pensava que Christian era l'últim, doncs no, Il Dottore ha arribat just per al menjar. Que si ara una amanida amb formatge de cabra, que si unes carxofes a la brasa, després uns cigrons amb cansalada, ara unes torrades de pa amb anxoves i escalivades, etc etc , allò semblava, no un pica pica no, semblava un dinar en tota regla Què encara falta el segon? Doncs caldrà fer lloc, si no, no es on ficar-ho, ufff que dura la vida del motero.
Segon, postres, cafeses i tallats, més cava deferència de Yoshimi, gràcies, t'ho torno a repetir una i més vegades Yoshimi, te l'has currat un munt, fins Blurays i Dvd 's de la seva part també van caure.
Tertúlia després de tot, de viatges, de motos, de Guzzis i d'altres per descomptat, bon rotllo i .............................. arribant els comiats:
Bé, Bellvei esta al voltant ( 9 desembre)
Gràcies a tots per assistir i als organitzadors només dir-los que l'any que ve s'ha de repetir, si o si