No Tinc Paraules...

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: No Tinc Paraules...

Entrada Autor: Kpeps » dg. nov. 11, 2012 7:38 pm

[quote user="Ramon" post="218564"]Joavel, gràcies per explicar-ho.

[quote user="Kpeps" post="218382"]moltes vegades en aquestes cronicas veig que es fotografia las persones que van per las carreteras carregats o fent la seva feina,sense cap mena d'escrupols,com si fosin animals d'una reserva del Serengueti,ho trobo inmoral i de molt mal gust certament,una cosa es fer-se una foto amb... i l'altre es fer una foto a....t'imagines que vingues aqui un Alemany o un Japones i ens fes fotos dels fills o a nosaltres prenent el sol o treballant,el crit al cel !! en el fons casi tothom que fa aquests viatges se sent superior als autoctons[/quote]

Kpeps, em sembla que t'estàs equivocant de mig a mig, hauries d'anar-hi i viure-ho tu mateix en directe.
Sentir-se superiors ? No has pas d'anar tant lluny, aquí en corren molts d'aquests :(

En quant a les fotos, normalment és a l'inrevés. Moltes vegades son ells que s'acosten i et demanen que els facis fotos i els les ensenyis.
[/quote]

no se no se,es el que penso la veritat,creus que aquesta dona li esta dient que a veure si li pot ensenyar la foto?

Imatge

lo de sentir-se superiors aqui es un altre tipus de sentiment,em sembla a mi,quanta gent que va al marroc o a altres paissos i ve explicant las mil i una maravelles que ha vist i viscut ,al seu poble si en veu tres d'aquest junts canvia de vorera per si cas,pero en fi aixo es un altre historia que no ve al cas.
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”