Trobada Peña Motorista Zaragoza - 9, 10 I 11/11/2012
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Trobada Peña Motorista Zaragoza - 9, 10 I 11/11/2012
[quote user="Vendetta" post="218429"][quote user="STELVIO 00" post="218424"]Finalment qui esta per allá dalt ??? :picant :picant[/quote]
Allà dalt? a on? a dalt del campanar?[/quote]
Al campanar hi es en Sidru, que té el V.I.P. :okcat Parlo de Ligüerre :birracat
Allà dalt? a on? a dalt del campanar?[/quote]
Al campanar hi es en Sidru, que té el V.I.P. :okcat Parlo de Ligüerre :birracat
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="STELVIO 00" post="218424"]Finalment qui esta per allá dalt ??? :picant :picant[/quote]
Bones!!! Doncs si seguéis el fil veuras els que s’han manifestat :burrucat en Sidru, Xgal i Sergi3…
Jo no hi he pogut anar :enfadat
I en Pasqual que està off…qui lo sa :picant
Vagi bé bandarres i deixeu el CPE en bon lloc.. ah i feu un brindis molt especial :cerv
Bones!!! Doncs si seguéis el fil veuras els que s’han manifestat :burrucat en Sidru, Xgal i Sergi3…
Vagi bé bandarres i deixeu el CPE en bon lloc.. ah i feu un brindis molt especial :cerv
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="218476"][quote user="STELVIO 00" post="218424"]Finalment qui esta per allá dalt ??? :picant :picant[/quote]
Vagi bé bandarres i deixeu el CPE en bon lloc.. ah i feu un brindis molt especial :cerv[/quote]
Ho vaig preguntar ja que no estava tant clar, de fet tú que vas obrir el tema no hi ets :birracat però t´estimo igual :okcat
Vagi bé bandarres i deixeu el CPE en bon lloc.. ah i feu un brindis molt especial :cerv[/quote]
Ho vaig preguntar ja que no estava tant clar, de fet tú que vas obrir el tema no hi ets :birracat però t´estimo igual :okcat
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Jo finalment, per assumptes familiars, no hi he pogut anar. El proper any. Però de ben segur que s'ho han passat d'allo mes be
:birracat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola que tal.......... ja soms tornat de la festa, pels que no heu pogut venir .............afotus........dons jajaja aixi s'ha quedat el convidat d'honor

i com esta de moda buscar-li raons socials compromeses ............ :picant :picant :picant :picant ....aquest any era

Molt bona festa i millor companyia ............ fins i tot mam free....... la confiança ja comença a fer pes...jajajajaja :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra

i com esta de moda buscar-li raons socials compromeses ............ :picant :picant :picant :picant ....aquest any era

Molt bona festa i millor companyia ............ fins i tot mam free....... la confiança ja comença a fer pes...jajajajaja :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra
Sidru l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2012 9:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Sidru, dues preguntes:
Va venir en Figo?
Us vau organitzar bé?
Per la resta, suposo que us ho vau passar de P.M.
Va venir en Figo?
Us vau organitzar bé?
Per la resta, suposo que us ho vau passar de P.M.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Aixis que ja heu tornat...segur que la "festa" ha estat assegurada. :callo
El Divendres cap a les cinc de la tarda ens varem creuar a L'Eix entre Vic i Manrresa, et vaig saludar i senyalar però en sembla que tu no ens vares reconeixer. Veniem de Solsona, amb la meva filla, de recollir la seva "nova" moto quasi tant nova com la teva, GSR 600 del 2007 amb 5.500 km.
Desde que vas amb KTM ja no reconeixes als companys amb V-Strom ??? :nonocat :SOS
Salut
El Divendres cap a les cinc de la tarda ens varem creuar a L'Eix entre Vic i Manrresa, et vaig saludar i senyalar però en sembla que tu no ens vares reconeixer. Veniem de Solsona, amb la meva filla, de recollir la seva "nova" moto quasi tant nova com la teva, GSR 600 del 2007 amb 5.500 km.
Desde que vas amb KTM ja no reconeixes als companys amb V-Strom ??? :nonocat :SOS
Salut
Salut i kilómetres
-
- Presentats
- Entrades: 405
- Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Es que això de l'eix, en "mortal" a veure si ho acaven aviat :foracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
1 pregunta, es que el Figo no m´interessa, us veu organitzar bé ?? :picant :picant
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="STELVIO 00" post="218693"]1 pregunta, es que el Figo no m´interessa, us veu organitzar bé ?? :picant :picant[/quote]
Ui, ui, ui...!!! Que igual el 'silenci' es la 'resposta'.... :callo :cat_vergonya
Ui, ui, ui...!!! Que igual el 'silenci' es la 'resposta'.... :callo :cat_vergonya
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Jaja....com us agrada el marru :b9 ...el que va tenir mes exit el paio que tota la nit portaba el retol amb els braços aixecats :b9 :b9 estara una setmana sense poder aseures.....jajaja....com ja ho sabeu jo tinc el campanar reservat per pasar les meves nits.... :burrucat.
Siono amb la feinada a esquivar cons i camions......al eix.....prou feina tenia.....salut company...!!!!! :okcat
Siono amb la feinada a esquivar cons i camions......al eix.....prou feina tenia.....salut company...!!!!! :okcat