Aprofitant que avui tenia festa i recordant un fil en el que es parlava de la carretera antiga de Manresa a Igualada,he pensat que un cop llevat- esmorçat-fet el llit- escombra i fregar deixar el dinar preparat,etc,etc,o sigui tot lo que s’ha de fer, a punt,he agafat la moto i he sortit a provar aquesta carretera.
El temps semblava acompanyar,en alguns moments sortia el sol,en altres es posava fosc pels nuvols,pero el terra era sec i jo no tenia cap presa,he anat directament fins a Sant Salvador de Guardiola que es on comença (crec jo) el que queda d’aquesta via.

un cop surts de Sant Salvador,comença lo divertit,es una ruta antiga,amb revolts i mes revolts,ara que no s’ha de fer per obligacio,es clar

la tardor ja es aquí fa dies i es nota

amb vistes molt macas i sobretot perque sembla un scalextric,mes val no pendre-se-la a broma ja que es facil anar a l’altre carril ja que alguns revolts i peraltes,enganyen i es tancan de cop.

en alguns punts la carretereta va en paral.lel a la nova i la veritat es que per el us veinal que si dona esta molt ben cuidada

algunes vinyes

alzines que segur que porten anys donant ombra a l’estiu

i aquí la amiga m’ha dit,para i fes-me una foto amb las germanas