S'accepta Acompanyant?
Moderador: Airald
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
S'accepta Acompanyant?
Tot just encara no fa un any que tinc la G650GS (2011) i de moment he anat fent sortides amb Mototurisme, la faig servir a diàri, i aquest estiu vaig fer una petita sortida d'una setmana per la Catalunya Nord, tot sol.
Ja tinc ganes de fer un viatge més llarg, però per la inexperiència per una banda i que anar tot sol no em fa molta gràcia per una altra, la veritat és que encara no m'he posat a planificar res.
Per això he pensat que potser algú està com jo, o potser algú o un grup ja està planificant algun viatge i no li importaria acceptar un company de ruta. Sé que potser frena el fet de no conèixer-ns, però compartint la feina de preparació i els contactes anteriors al viatge segur que ajunden.
Doncs res, aquí ho deixo. Si algú vol fer un viatge en moto i m'hi vol, estaré encantat d'acompanyar-lo/la/los (naturalment falta que ens quadrin les agendes, però tot és revisable).
Ja tinc ganes de fer un viatge més llarg, però per la inexperiència per una banda i que anar tot sol no em fa molta gràcia per una altra, la veritat és que encara no m'he posat a planificar res.
Per això he pensat que potser algú està com jo, o potser algú o un grup ja està planificant algun viatge i no li importaria acceptar un company de ruta. Sé que potser frena el fet de no conèixer-ns, però compartint la feina de preparació i els contactes anteriors al viatge segur que ajunden.
Doncs res, aquí ho deixo. Si algú vol fer un viatge en moto i m'hi vol, estaré encantat d'acompanyar-lo/la/los (naturalment falta que ens quadrin les agendes, però tot és revisable).
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: S'accepta Acompanyant?
no tindras problemes en trobar companys de ruta,si una cosa te el mon de la moto es que uneix a las persones :birracat :birracat i l¡experiencia s'agafa rodant a fi de contes als viatges son per viatjar i no per anar a fer curses.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Quina idea et ronda pel cap?
i dates?
:birracat
i dates?
:birracat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Quants díes ????
Quin destí ????
Només un petit incís, però a Mototurisme cada vegada hi han més sortides , tant a nivell català ( sortides mensuals), com nacional ( en Jeepy marxa a Sevilla) o internacional ( Alps amb Mototurisme ) o Mondial ( jo vaig buscar companyia per anar a NZ).
I si tens alguna idea la proposses i de ben segur que algú s´hi apunta.
Anima´t que a Mototurisme hi trobaràs TOTES les opcions....
Quin destí ????
Només un petit incís, però a Mototurisme cada vegada hi han més sortides , tant a nivell català ( sortides mensuals), com nacional ( en Jeepy marxa a Sevilla) o internacional ( Alps amb Mototurisme ) o Mondial ( jo vaig buscar companyia per anar a NZ).
Anima´t que a Mototurisme hi trobaràs TOTES les opcions....
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="Eva" post="224918"]Quants díes ????
Quin destí ????
[/quote]
Cert, si fas alguna proposta mínimament amb cara i ulls, segur que se't apunta algú! (propostes com ara "a Santiago passant per tal i tal durant Setmana Santa", o lo que sigui). Sort!
Quin destí ????
[/quote]
Cert, si fas alguna proposta mínimament amb cara i ulls, segur que se't apunta algú! (propostes com ara "a Santiago passant per tal i tal durant Setmana Santa", o lo que sigui). Sort!

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Com us comentava la intenció és fer un primer viatge amb cara i ulls, i si us dic la veritat el lloc queda en un segon pla. Potser no aniria més enllà del continent europeu de moment (que ja és!!). L'important és trobar amb qui anar, per això em podria afegir a algun destí ja determinat.
I les dates, crec que podria adaptar-me, tot i que a l'estiu puc disposar del mes de vacances puc moure'l amunt o avall, o agafar-me dies quan calgui (treballo una setmana si i una no).
Aniré mirant pel fòrum a veure que trobo.
I les dates, crec que podria adaptar-me, tot i que a l'estiu puc disposar del mes de vacances puc moure'l amunt o avall, o agafar-me dies quan calgui (treballo una setmana si i una no).
Aniré mirant pel fòrum a veure que trobo.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jaumot" post="224938"]Com us comentava la intenció és fer un primer viatge amb cara i ulls, i si us dic la veritat el lloc queda en un segon pla. Potser no aniria més enllà del continent europeu de moment (que ja és!!). L'important és trobar amb qui anar, per això em podria afegir a algun destí ja determinat.
Aniré mirant pel fòrum a veure que trobo.[/quote]
T'entenc perfectament Jaumot, se m'acut una idea ... t'envio un privat :okcat
Aniré mirant pel fòrum a veure que trobo.[/quote]
T'entenc perfectament Jaumot, se m'acut una idea ... t'envio un privat :okcat
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Jaumot, la segona quinzena de Maig vaig a Sevilla. La ruta es mé aviat turística, aixi que el que cerco es pasar per bones carreteres (amb curvetes) i visitar llocs que he estat, pero que mai m'ha donat temps de conèixer (sempre hi he anat per feina) i el mes important: portar una senyera a la Virgen del Rocio. Ja ho saps, doncs...per aqui trobarás l'enllaç
viewtopic.php?f=2&t=14421
viewtopic.php?f=2&t=14421
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 22, 2013 12:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Jaumot, tens un missatge privat.
Salut !!!
Ximet Ric
Salut !!!
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway