Triple K
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Eva
- Presentats
Re: Triple K
A primera hora del matí i amb menys fred de la prevista, varem anar a Quart a esperar els pubills i pubilles que venien a fer la calçotada.
Com a "secre" per variar del esdeviment, en vaig col.locar les olleres del 1-2-3 i la perruca de Supercicuta:

No vaig esser la única ... però en aquesta ocassió tinc moltes fotos "vetades"....

Despres d´un esmorzar "light" ens ensperava també una ruta "light" cap els Angels.
El Emili va ésser el protagonista de una de les millor fotos de la jornada.

Als Angels i sense perdre de vista la nostre compustura , varem fer la foto de grup i d´altres no aptes per possar en aquest fil:

Del´s Angels cap Empuries passant per un munt de pobles i poblets... ritme molt lent.... tant lent que ens va donar temps a perdren´s (jeje)
La foto de grup a Empuries:

I ara voldria presentar a la Montse i en Carles de Santa Coloma . S´han presentat a Mototurisme i en 15 díes vindran a la primera mensual.
Val la pena fer la primera sortida " en petit comité", despres, a l´hora de la mensual et sens molt més a gust.
Carles i Montse MOLT BENVINGUTS.

Eram 3 k´s: en Digamjordi i la Carme, en JOan de Girona i una servidora.... a veure si engresco a n´en Joan perque vingui a alguna mensual....

Com a "secre" per variar del esdeviment, en vaig col.locar les olleres del 1-2-3 i la perruca de Supercicuta:

No vaig esser la única ... però en aquesta ocassió tinc moltes fotos "vetades"....

Despres d´un esmorzar "light" ens ensperava també una ruta "light" cap els Angels.
El Emili va ésser el protagonista de una de les millor fotos de la jornada.

Als Angels i sense perdre de vista la nostre compustura , varem fer la foto de grup i d´altres no aptes per possar en aquest fil:

Del´s Angels cap Empuries passant per un munt de pobles i poblets... ritme molt lent.... tant lent que ens va donar temps a perdren´s (jeje)
La foto de grup a Empuries:

I ara voldria presentar a la Montse i en Carles de Santa Coloma . S´han presentat a Mototurisme i en 15 díes vindran a la primera mensual.
Val la pena fer la primera sortida " en petit comité", despres, a l´hora de la mensual et sens molt més a gust.
Carles i Montse MOLT BENVINGUTS.

Eram 3 k´s: en Digamjordi i la Carme, en JOan de Girona i una servidora.... a veure si engresco a n´en Joan perque vingui a alguna mensual....

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 10:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Kalçotada
A la casa de camp del Eliseu i l´Anna , prop de Ullà.... ens varem acomodar i absolutament TOTS varem col.laborar en les tasques doméstiques ....
Bueno... uns més que d´altres (jeje)...
Deixo algunes de les imatges:

La veritat és que tant els anfitrions com els comensals es varen portar de luxe .
El temps ens va respectar al màxim i ens s´ho varem passar d´alló més bé.
El tema de les disfresses va ésser une mica culpa meva ( per variar) , el día abans vaig propossar anar une mica disfressats.
La Cristina de Tarragona , em va ajudar i molt , en la compra de les malenes i olleres.
Tothom va col.laborar molt i molt amb dossis supines de molt bon humor i una molt bona ració de gana.
Menció especial per la disfressa preciosa d´en Toni Montana i la Carme:

També agrair a la Montse i en Ricmel que malgrat estaven ben engripats, no ens varen pas deixar sols.
A tots dos os desitgem una ràpida posta a punt.
Bueno... uns més que d´altres (jeje)...
Deixo algunes de les imatges:

La veritat és que tant els anfitrions com els comensals es varen portar de luxe .
El temps ens va respectar al màxim i ens s´ho varem passar d´alló més bé.
El tema de les disfresses va ésser une mica culpa meva ( per variar) , el día abans vaig propossar anar une mica disfressats.
La Cristina de Tarragona , em va ajudar i molt , en la compra de les malenes i olleres.
Tothom va col.laborar molt i molt amb dossis supines de molt bon humor i una molt bona ració de gana.
Menció especial per la disfressa preciosa d´en Toni Montana i la Carme:

També agrair a la Montse i en Ricmel que malgrat estaven ben engripats, no ens varen pas deixar sols.
A tots dos os desitgem una ràpida posta a punt.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 10:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Genial el vídeo Eva :okcat , quin far de riure que ens vam fer i mirant les fotos encara més :b9 , la millor disfressa va ser la sorpresa dels ossos, què amagat que ho tenien els punyeteros :Saltant
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Eva
- Presentats
upss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 10:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:b9 Guapíssims tots però les "noies" de les melenes precioses que bones rialles m'he fet, que alguns m'ha costat una mica dir qui és....
:b9 Els óssos molt salats jijijijijij :b9
:b9 Els óssos molt salats jijijijijij :b9
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
renoi que be que ho passeu i quines disfreses mes divertides,molt bo aixo de la triple K :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
Molt xulo la festa de les K's. Es bona idea per organitzar de cara a l'any que ve amb disfresses i que sigui una de les sortides de MOTOTURISME.
Salut :birracat
Salut :birracat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Karam kina kalçotada karnavalera!
Cel·lebro que us ho passessiu tan bé. Gràcies per compartir-ho!
Cel·lebro que us ho passessiu tan bé. Gràcies per compartir-ho!
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
[quote user="Otto" post="227778"]Molt xulo la festa de les K's. Es bona idea per organitzar de cara a l'any que ve amb disfresses i que sigui una de les sortides de MOTOTURISME.
Salut :birracat[/quote]
Bona proposta!!!!
Si els del Berguedà s'apunten... els del Bages també! :holacat
Recordo que l'any passat o l'altre ja hi va haver una surtida mensual amb calçotada ... :okcat
Molt xules les fotos Eva, fa venir ganes!!!
Salut :birracat[/quote]
Bona proposta!!!!
Si els del Berguedà s'apunten... els del Bages també! :holacat
Recordo que l'any passat o l'altre ja hi va haver una surtida mensual amb calçotada ... :okcat
Molt xules les fotos Eva, fa venir ganes!!!
Un bon equip, simbiosi perfecte!
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
:jajacat :jajacat :jajacat
Les fotos parlen per si mateixes !!!!!
Es nota que us ho veu passar molt i molt i molt bé !!!!
Gràcies per compartir i captar aquestes imatges !!!!!
Les fotos parlen per si mateixes !!!!!
Es nota que us ho veu passar molt i molt i molt bé !!!!
Gràcies per compartir i captar aquestes imatges !!!!!
- Narinan
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dl. nov. 05, 2012 6:51 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Farners
Va ser una sortida genial,ens ho varem passar molt però que molt bé,amb una acollida molt calurosa.Ja estem esperan amb moltes ganes (volia dir amb il.lusió però ja està molt dit) la sortida del 24.Moltes gracies a tots en especial a l´Eliseu i l´Anna i també l`empenta de l´Eva que està en tot.Sou grans!!!