pais basc 21-27
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
pais basc 21-27
Hola gent,
pos això ja tinc la sortideta preparada, sortiré el dia 21 de juliol i tornaré el 27. M'estaré a Derio amb un agroturisme i he triat aquestes dates per poder enxampar la festa a bermeo "Fiesta de la Magdalena" i a hondarribia "Fiesta de la Kutxa".
Un cop retocats els soports de les maletes (he pogut treure 18cm i realment es nota la diferéncia), només dir-vos que ja penjaré fotos i veuré a la vostre salud :twisted: :cerv :cerv :cerv :Saltant :ban
pos això ja tinc la sortideta preparada, sortiré el dia 21 de juliol i tornaré el 27. M'estaré a Derio amb un agroturisme i he triat aquestes dates per poder enxampar la festa a bermeo "Fiesta de la Magdalena" i a hondarribia "Fiesta de la Kutxa".
Un cop retocats els soports de les maletes (he pogut treure 18cm i realment es nota la diferéncia), només dir-vos que ja penjaré fotos i veuré a la vostre salud :twisted: :cerv :cerv :cerv :Saltant :ban
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Si vols algun suggeriment, pots preguntar-me. La meva dona és basca i conèc bastant aquest país meravellós.
Segur que t'agradarà. Nomès un consell. Vés amb la ment en blanc i procura deixar de banda tot el que hagis vist als telediarios i telenotícies. La esència del Pais Basc no té res a veure amb tot això.
Que disfrutis molt. Fes fotos.
V'sssssssssss
Segur que t'agradarà. Nomès un consell. Vés amb la ment en blanc i procura deixar de banda tot el que hagis vist als telediarios i telenotícies. La esència del Pais Basc no té res a veure amb tot això.
Que disfrutis molt. Fes fotos.
V'sssssssssss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta: