Alps: 44 Ports De Muntanya I 3250kms En 4 Dies

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Alps: 44 Ports De Muntanya I 3250kms En 4 Dies

Entrada Autor: Jesus » dt. ago. 27, 2013 2:54 pm

[quote user="JoanCG" post="241139"][quote user="Jesus" post="241017"]vols dir que el de l' África Twin que baixava el port a saco no era en Sacot!!! :b9[/quote]

Segur que no era ell. Com ho sé? Perqué al dels Alps, finalment el vaig passar; al Sacot.... :nonocat

:birracat De ben segur que hi he de tornar, i ja t'ho faré saber, Jesús; però et dic el mateix. Si vens amb la Scoopy sí; amb l'altre no, que m'emprenya molt que em passin...(i més si es una B....BM.....veus, no puc dir ni el nom !!)

:b9[/quote]

Ok, ja mirarem de lligar agendes ... que segur que ens ho passarem de conya ... i sí, si finalment vas passar al de l'Africa Twin segur que no era en Jordi ... :b9

Salut !!! :birracat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 27, 2013 2:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. ago. 28, 2013 11:14 am

vaja volta !!! 44 ports i aquests km's en tan pocs dies i l'alsada que tenen son com dius de conduccio constant,m'agarden las fotos i cada cop tinc mes gans d'anar als Alps a fer corbas i menys gans d'arrivar-mi,sort que penjeu fotos i ja ens hi porteu als que no hi hem anat mai :birracat :birracat
Imatge

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. ago. 28, 2013 7:07 pm

Enhorabona per el viatge, els Alps son una passada, moltes gràcies per compartir-ho. :kiss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”