Proposta De GT Dimarts Dia 21 De Gener

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Proposta De GT Dimarts Dia 21 De Gener

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 09, 2014 5:14 pm

benvolguts companys i companyes,per no fer un cop mes el manta Toledana i que a les 11 del mati,m'agafi un rampell.....proposso una sortida GT per el proper dimarts dia 21 que tindrem Festa d'hivern a Sant Fruitos de Bages,Excelentissima poblacio on te la seu social el meu punt de treball.......si algu s'apunta ja ho sap.
la ideia principal es fer una part del recorregut de la Rider 1000 ja que ''sisehadeirsevaperoirpana'' dons com que no,salut-benzina i gas a la burra :birracat :birracat
Imatge

Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: Proposta De GT Dimarts Dia 21 De Gener

Entrada Autor: Fpardo » dj. gen. 09, 2014 5:36 pm

[quote user="Kpeps" post="249959"]benvolguts companys i companyes,per no fer un cop mes el manta Toledana i que a les 11 del mati,m'agafi un rampell.....proposso una sortida GT per el proper dimarts dia 21 que tindrem Festa d'hivern a Sant Fruitos de Bages,Excelentissima poblacio on te la seu social el meu punt de treball.......si algu s'apunta ja ho sap.
la ideia principal es fer una part del recorregut de la Rider 1000 ja que ''sisehadeirsevaperoirpana'' dons com que no,salut-benzina i gas a la burra :birracat :birracat[/quote]

Digues-me punt de trobada i hora ...!!!! i el dilluns et confirmo si ens trobem.

:jajacat

:viscat

VMan
Presentats
Entrades: 850
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am

Entrada Autor: VMan » dj. gen. 09, 2014 9:47 pm

Jo m'apuntaria,però el meu punt de treball es Manresa :b9 :b9 i em donen festa tot just un mes més tard que tu, 21 de febrer :viscat :viscat ,ves netejant les carreteres per la rider1000 :burrucat :burrucat

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 10, 2014 2:05 pm

Josep fes fotos i donan s enveja... :okcat

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. gen. 10, 2014 8:57 pm

Llàaaaaastima! Tot just avui m'han donat hora per passar la ITV del cotxe aquest dia. Si no hagués vingut. No hi ha res com les GT, gaudiu-ne força!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 11, 2014 11:59 am

[quote user="Fpardo" post="249961"]
Digues-me punt de trobada i hora ...!!!! i el dilluns et confirmo si ens trobem.
:jajacat
:viscat[/quote]

perfecte Francesc,quan la setmana que be tingui clar on anem ho posso i si us sembla be als que us faci gracia venir,endavant !!! :orquestra :orquestra

[quote user="Storm" post="250017"]Llàaaaaastima! Tot just avui m'han donat hora per passar la ITV del cotxe aquest dia. Si no hagués vingut. No hi ha res com les GT, gaudiu-ne força![/quote]

vajaaaa i no es pot canviar aquesta hora :picant be,el primer es el primer pero fins 'ultim moment ja ho saps :okcat
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 14, 2014 12:36 pm

be,ja esta pensada la ruteta per dimarts,com tot es anar agafant ideies per la Rider, es fer els trams Gironins,sense presses i anar prenent ''mides'' .
pregunta per els de la zona,es millor baixar de Llagostera fins a Tossa i anar fins a Canyet que deu estar a tocar de Rosa Mar,o be per veinat de Sant Llorenç fins a Sant Grau que esta mes a tocar que sembla mes curt pero amb mes corbas ?? sortin de Canyet anar cap a Sant Feliu - Sta Cristina -Cassa de la Selva i pujar per Sta Pellaia fins Sant Sadurni de l'Heura,be si algu ho coneix ja dira si es bona ideia :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 14, 2014 12:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Albertfabregassola
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Albertfabregassola » dt. gen. 14, 2014 10:28 pm

Hola Josep.
La ruta que jo penso fer per la Riders es baixar de EL FAR per Angles fins a trobar la C25 (Eix Transversal) seguir fins a la NII direcció Barcelona trencar per Caldes de Malavela-Llagostera-Sant Feliu de G. i fins a Canyet. Per cert, vaig posar al navegador les coordenades que ens varen donar els de la Rider 1000 i Estic convençut que en el cas de Canyet estan equivocades. A mi em surt mes en direcció a Tossa de Mar. un cop a Canyet el mes pràctic es tornar a Sant Feliu direcció Cassa de la Selva i per Santa Pellaia fins a Sant Sadurni de L'heura per continuar direcció Monells-Bordils-Celra-Banyoles-Castellfolit de la Roca-Oix-Beget i gaaaasss a la burra.
Espero que t'agradi la ruta. No ho tinc tancat pero si dius l'hora que baixareu igual m'hi enganxo. Una abraçada. :okcat :okcat :okcat
https://maps.google.es/maps?saddr=Carre ... 3&t=m&z=14

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 15, 2014 10:45 am

[quote user="Albertfabregassola" post="250193"]Hola Josep.
La ruta que jo penso fer per la Riders es baixar de EL FAR per Angles fins a trobar la C25 (Eix Transversal) seguir fins a la NII direcció Barcelona trencar per Caldes de Malavela-Llagostera-Sant Feliu de G. i fins a Canyet. Per cert, vaig posar al navegador les coordenades que ens varen donar els de la Rider 1000 i Estic convençut que en el cas de Canyet estan equivocades.
https://maps.google.es/maps?saddr=Carre ... 3&t=m&z=14[/quote]

aixo que proposses es el mes assenyat,es el que fare :birracat :birracat de Tossa a St Feliu es molt maco igual que baixar per St Grau pero aquell dia :nonocat no cal allargar ni embolicar mes la troca :orquestra
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 20, 2014 10:51 am

finalment per els que es decideixin a fer uns quants km'ss ,el punt de trobada sera a les 9,30 h a la discoteca Menphis a Sant Fruitos,al costat hi ha una concessio d'aquella marca Alemanya de la helice :burrucat sense compromis qui i sigui i sera i qui no,un altre dia ja ens veurem :birracat :birracat
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 21, 2014 6:55 pm

be companys,un dia del mes ben aprofitat,ens ha fet un temps fantastic,a primera hora i passants per Vic una boira gebradora ha estat l'unic moment que la climatologia no ha acompanyat pero per el demes :okcat hem començat amb una Pullosa i hem fet el tram on em vaig perdre l'altre dia per pujar al Far :cat_vergonya mira que era façil :birracat despres em anat fins a Cassa de la Selva i em enfilat per Sta Pellaia.....no l'havia feta mai i Deu ni do quina carretera mes maca,en acavat anavem cap a Beget pero al començar la carretera entre que ja teniem gana i que estava INTRANSITABLE de la cantitat de sal que hi havia,amb seny hem parat a Montagut a dinar a un restaurant que es diu can Suru,molt be i d'aqui cap a casa,no pùc penjar fotos que no se que li pasa al Imageshack que no em deixa a veure si ho arreglo.....
gracies a en Francesc,en Maxim,en Toni i l'Alex per el dia tant xulo que hem passat :birracat :birracat
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 22, 2014 8:26 pm

aprofitant que ara es poden penjar moltes fotos de cop amb el Imageshack,faig la prova amb la sortideta d'ahir :birracat :birracat

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. gen. 22, 2014 9:37 pm

Moltes gràcies per compartir-ho! :okcat

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dc. gen. 22, 2014 10:13 pm

Gràcies per posar-ho, o no, doncs m´has fet agafar enveja de la poc sana :callo
Imatge Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 23, 2014 7:43 am

quina enveja de sortida!!!
Gràcies per compartir-la!
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 23, 2014 8:51 am

[quote user="Minina" post="250502"]Moltes gràcies per compartir-ho! :okcat[/quote]

no res Nuri,ja veus.... :orquestra

[quote user="PEPI600" post="250504"]Gràcies per posar-ho, o no, doncs m´has fet agafar enveja de la poc sana :callo[/quote]

[quote user="Steelman" post="250506"]quina enveja de sortida!!!
Gràcies per compartir-la![/quote]

la mateixa que em veu fer vosaltres diumenge ''bandidus'' :birracat :birracat
Imatge

Xavier
Presentats
Entrades: 4398
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. gen. 23, 2014 12:50 pm

Però diumenge, és diumenge collons !!!!

Aquestes sortide en un dia feiner fan enveja de la dolenta, com bé diu en PEPI600, però que molt dolenta.

Conyes a part, gràcies per la crònica company.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”