http://riderschallenge.com/
aquest payu ja en va organitzar dues l'any passat, una a Vigo que veig que no repeteix ! (no debia d'anar massa bé)
i una altra que no es va arribar a celebrar per "manca de quorum" a Guadalajara :nonocat
la meva opinió, a finals de juliol, 1000 kms en un dia => molta calor, gent de vacances, dominguerus !!!!!!! XUNGO XUNGO, jo passo !!!! :foracat
Un Altra Rider A Badalona A Finals De Juliol !!!!!
Moderador: Airald
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
Un Altra Rider A Badalona A Finals De Juliol !!!!!
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 29, 2014 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Re: Un Altra Rider A Badalona A Finals De Juliol !!!!!
[quote user="Jordi Pons" post="250709"]http://riderschallenge.com/
aquest payu ja en va organitzar dues l'any passat, una a Vigo que veig que no repeteix ! (no debia d'anar massa bé)
i una altra que no es va arribar a celebrar per "manca de quorum" a Guadalajara :nonocat
la meva opinió, a finals de juliol, 1000 kms en un dia => molta calor, gent de vacances, dominguerus !!!!!!! XUNGO XUNGO, jo passo !!!! :foracat[/quote]
Bé, si vol intentar-ho cap problema, però coincideixo amb tu, el mes de Juliol significa més gent a la carretera, més motards d'estiu participant-hi i en definitiva, més complicació i risc. La meva participació descartada també.
la meva opinió, a finals de juliol, 1000 kms en un dia => molta calor, gent de vacances, dominguerus !!!!!!! XUNGO XUNGO, jo passo !!!! :foracat[/quote]
Bé, si vol intentar-ho cap problema, però coincideixo amb tu, el mes de Juliol significa més gent a la carretera, més motards d'estiu participant-hi i en definitiva, més complicació i risc. La meva participació descartada també.