Viatge a Cantabria'07 - La meva primera crònica.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Viatge a Cantabria'07 - La meva primera crònica.

Entrada Autor: Guillem » ds. ago. 25, 2007 9:29 pm

VIAGE CANTABRIA ’07 – Guillem i Carol

Nosaltres aquest estiu també hem marxat 8 dies cap al Nord d ‘España, concretament a la frontera entre Cantàbria i Astúries, a un poble anomenat Pesués. Aquest no es que tingui molt de encant, però allí vam trobar el Hostal Baviera que apart de ser econòmic (35€ hab. doble /nit) el seu propietari, en Ricardo, es tot un personatge.
El plantejament d’aquest viatge va ser el següent: dormir cada dia el mateix hostal i durant el dia fer diferents rutes/visites, ja que aquest esta ben situat.
Hostal Baviera

Dilluns 13 Agost’07
Vam sortir a les 7:00h del matí per prendre-nos el viatge amb calma. Havíem calculat unes 9h de trajecte contant parades. Ara ja eren quarts de tres i tocava parar per omplir la panxeta abans de arribar a Pesués, ho sento però no recordo el nom del poble on varem dinar. Com podeu veure no anàvem sols, ens acompanyaven dues Fazer més.

Imatge

Després de deixar les alforges al Hostal, descansar una miqueta i posar-nos còmodes, vam anar a visitar Sant Vicente de la Barquera, ens quedava a 6km de Pesués, on teníem l’hostal.

Imatge

i per sopar una mica de marisc...

Imatge

Dimarts 14 Agost’07

Aquest dia el vam dedicar tot el matí a visitar Santillana del Mar. El poble en si es maco, però per el meu gust esta massa enfocat el turisme, tot son botiguetes que et venen els seus souvenirs. Amb mi els botiguers ho tenen fotut, no vaig comprar-hi res. La Carol en canvi si que va caure en la temptació, com també comprar un cupó de la once que per sort, almenys vam rascar 15€, jejeje.

Imatge

Imatge

A la tarda després de dinar de “tapeo” a un restaurant al costat del Museo de la Tortura de Santillana del Mar vàrem anar a fer una ruta per el Valle de Cabuérniga. Les carreteres son les següents des de Cabezón de la Sal: CA 180 i CA 182.

Aquesta ruta us la recomano al 100% tots el que aneu per aquella zona: Santillana del Mar – Cabezón de la Sal – Carmona – Puentemansa – Sobrelapeña – La Hermida. Des de la Hermida podeu seguir la carretera que puja fins a Fuente De.

Imatge

Finalment per aprofitar la tarda vam acabar anant a una de les encantadores cales que hi ha per el cantàbric, on no vaig poder aguantar de remullar-me les cames. Per banyar-se de cos sencer feia massa fresca...

Imatge

Dimecres 15 Agost’07

Avui tocava anar a visitar el Parque de la Naturaleza de Cabárceno. Per a qui no hi hagi estat mai, no es un Zoo, es un parc Natural de gran extensió on hi ha diferents espècies de animals que hi viuen, en un semi estat de llibertat. Jo no soc gaire fan dels animals però reconec que es un lloc a tenir en compte per visitar.

Imatge

Imatge

A la tarda com que vam haver de plegar veles abans d’hora de Cabárceno perquè es va posar a ploure, desprès de secar-nos i descansar al hostal una estoneta vam anar a visitar Unquera. El que em va cridar més l’atenció es el seu pont amb el riu Deva que depenent de la marea del mar es veia ple o quasi buit.

Imatge

Dijous 16 Agost’07

Avui ens esperaven los Picos de Europa tot i que el temps ens va rebre
de bona lluna a Fuente De mica en mica es van anar tapant el dia. Igualment vam decidir pujar al telefèric (14€ per persona). Ja hi podeu anar ven d’hora que es formen un es cues considerables.

Imatge

Penjant del telefèric, wwooowww!!!
Imatge

Un cop a dalt la foto de rigor.
Imatge

Imatge

Després de conviure una bona estona amb la boira i de intentar fer fotos que fossin visibles a dalt els Picos, vam anar a cap a dinar a Potes.

Imatge

Divendres 17 Agost’07

La ruta estava prevista per anar a visitar el llacs de Covadonga, però per falta de informació ens vam quedar sense arribar-hi. A les 10h del mati tanquen la carretera per el cotxes i motos i només poden accedir els autocars. Així que ho deixaríem per dia següent, això si, aixecant-nos mes d’hora. Doncs vam canviar plans i vam anar a visitar Ribadesella.

Imatge

Només entrar al casc antic de Ribadesella vàrem trobar aquest parais per qualsevol adicte al dolç, quina bona pinta que tenia tot!!!

Imatge

Per dinar vam anar a parar a Casa Gaspar ja que ens ho havia recomanat el senyor de la Once que ens havia venut uns dècims. La veritat que vam menjar molt bé. Podies triar entre menú o tapes. Vàrem fer tapeo, estava tot boníssim.

Imatge

Imatge

Dissabte 18 Agost’07

Aquest cop si, visita als Llacs de Covadonga. Quin dia tan esplèndid!!!
Em va agradar molt la mesura que han pres de no deixar entrar vehicles a partir de les deu. Uns anys enrera hi havia anat en cotxe i va ser horrorós. Ara visites el llacs i hi ha gent però sense aglomeracions i molta tranquil·litat, molta. Vaig quedar gratament sorprès.

Pujant la carretera els llacs parada al Mirador de la Reina.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

A la tarda i havent dinat un entrepà de chorizo a la sidra al xiringuito de Covadonga i haver estat en pau i armonia amb el entorn, ens vam dirigir cap a Rábago on hi ha les coves del Soplao. Aquestes fa només uns dos anys que estan obertes al públic, consten d’uns 14km de galeries subterrànies, plenes de estalagmites i estalactites, etc. Però de moment visitables en són 1,5Km. Es un recorregut de uns 50mim amb explicacions molt bàsiques de un guia. A dins no deixen fer fotos.

Imatge

Imatge

Com que dilluns ja marxàvem i el diumenge ens el preníem de relax vam decidir de que per la nit del dissabte aniríem a sopar per fer el acomiat cantàbric. Com que el alcohol i les motos no son gaire amics, vam decidir de deixar les motos al hostal i anar a peu a sopar a Unquera a 2km des del hostal. Fins aquí tot controlat. Però això no es tot perquè quan vam acabar de sopar vam anar a prendre unes copes. Allà xerrant amb gent ens diuen que a 1.5km més i ha Colombres que es veu que son les festes Majors. Doncs apa somi cap a Colombres a peu. Lo més fotut va ser la tornada... entre la pluja, el alcohol, i les cames que ja feien figa... va ser una odissea!!! Millor no poso fotos.

Diumenge 19 Agost’07

Dia de relax vam tornar a visitar San Vicente de la Barquera.

Imatge

Dilluns 20 Agost’07

Dia de tornada. Cansats però amb bon regust de boca per els dies passats a Cantàbria, ara tocava tornar a casa. Carretera i manta!!!

Aquí teniu els companys que ens varen acompanyar.
Imatge

Apa, això es tot, que per ser la meva primera crònica no esta mal, no? :lol: Espero que us hagi agradat. El pròxim viatge ja aniré amb llibreteta i bolígraf per apuntar-me més dades sobre restaurants, preus i tal que la memòria després ja veig que no em carbura bé, jejeje!!! :wink:

Salut!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 25, 2007 9:35 pm

MOlt bona cronica i bones fotos guillem!!
Moltes gracies per compartir-ho!!!

Deu n´hi do quin estiu mes MOTOTURISTA hem fet els integrants de Mototurisme!

V's
Ex ...moltes coses

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » ds. ago. 25, 2007 10:42 pm

Hola molt bona sortida, tot Cantabri, es precios, les vistes, les rutes, el menjar.........
Molt bones fotos, salutacions!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. ago. 26, 2007 8:54 am

Que guapo tot això de Cantàbria, Guillem!

Gràcies per fer-nos cinc cèntims amb aquest reportatge. :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dg. ago. 26, 2007 11:00 am

Molt guapo !!!!!
:D :D
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

DavidFZ6
Presentats
Entrades: 125
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:15 pm
Ubicació: Igualada - Anoia - Catalunya

Entrada Autor: DavidFZ6 » dg. ago. 26, 2007 11:41 am

Molt xula la ruteta si senyor!! ja en compartirem alguna ok? :wink:
Vsssss

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. ago. 26, 2007 12:12 pm

Bones!!!

Fantàstica crònica i vacances... deunidó quina "currada" per ser la primera...

Moltes gràcies per contar-nos el vostre viatge! :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » dg. ago. 26, 2007 8:40 pm

Enhorabona pel viatge i la crònica, nens! :D

Vsss
BMW R 1200 C Montauk

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. ago. 26, 2007 9:29 pm

Collons quina crònica, quines fotos, quin viatge !!!!!!

Gràcies per compartir-lo !!!! :wink:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”