Benvolguts Mototuristes:
Un any més em volgut acudir a la ineludible cita de Cap de Creus.
Aquest any francament després d´escoltar que sería la nit més freda de l´any, no tenia pas esperançes de que siguessim masses a Cap de Creus.
Francament al arribar a Ampuriabrava m he sorpres al veure que una darrera l´altre han començat a arribar moooooolts Mototuristes, després he recordat lo VALENTS QUE SOU TOTS, malgrat la fred,la pluja, el vent..... si ens fa il.lussió anar-hi , s´hi va i llestos.
Sou tots molt valents.
L´anada a Cap de Creus ha sigut genial, tots compactats, semblavem en gusiluz enfilant la montanya.
Al arribar a Cap de Creus la fred era molt intensa, la Mar no es volia ni treure el casc.
L´Anna (de Ricmel) ha anat per feina, desseguida s´ha tret la jaqueta i cap a ballar sardanes, yupiiiii, a mi m´ha faltat temps per deixar la càmara a n´en jordi r80r i anar a ballar sardanas.
La majoria de les fotos son d´ell.
Unes 33 motos ens em citat a Cap de Creus.
En Joan , alcalde de Cadaqués ha estat encantat i ha ballat , malgrat estava de baixa, les darreres dues sardanes amb nosaltres.
Em esmorzat , ballat sardanes, xerrat, compartit una molt bona estona i poc a poc em anat marxant, els darrers em decidit fer un cafetó a Cadaqués.
A la platja de Cadaques em trobat varies persones que es banyaven, dons bé.... el proper any, es a dir el 1 de gener del 2016 , si fa mooool de sol acabarem la sortida amb un bany a Cadaqués.
O sigui, que ... com que ens agrada cumplir el que quedem..... avui mateix començo la " operación bikini", normalment es fa per estiu.... jo per ésser diferents la faré per "operació Cap d´Any".
Cap de Creus 2016: moto, sardanes, esmorzar i café amb bany a Cadaqués.
Vinga animeu-vos.
A TOTS, BON ANY.