Vam quedar per trobar-nos a la rotonda de l'aeroport de Girona a les 9:00 del matí. Ha sigut una mica més tard perquè jo he arribat tard a la cita prèvia amb en James Bond per arribar al punt de trobada "oficial".
Ens hem trobat la Luci, l'Alucina i en Jeppy que ens esperàven i una mica més tard ha arribat l'Eric, el fill de'n Jeppy, que ens ha acompanyat gairebé tota la ruta. Ha estat un plaer Eric.
El llop de mar ens havia preparat la ruta què hem fet i que em sembla que algun tram ens haurà servit com si fos la prèvia de la mensual d'aquest mes. Ens ho passarem pipa. O sigui que hem anat cap a Cassà de la Selva i hem fet Santa Pellaia fins a La Bisbal on esmorzat de collons i després hem fet La Ganga fins a Calonge i hem continuat direcció Romanyà de la Selva, hem fet paradeta al Dolmen de la cova de'n Daina. Seguidament hem enfilat cap a Llagostera i d'aquí ens en hem anat a Tossa de Mar per anar a Sant Feliu de Guíxols

Més o menys ha anat així:
Punt de trobada, rotonda de l'aeroport de Girona. Jo he arribat tard, si, però n'hi ha que no ho portaven tot fet de casa tampoc...

Esmorzant a La Bisbal. M'he fotut els millors calamarsos a la planxa que recordo. Un espectacle!

El Dolmen de la cova de'n Daina i les cucaferes que hi ha a dins.

Hem fet la parada de rigor entre Tossa de Mar i Sant Feliu de Guíxols i ens hem acomiadat de l'Eric que ens ha acompanyat fins aquí.

I carretera i manta cap a dinar a Palafrugell.

Després d'aquest dinar, primer garoines i llavors peix fresquíssim, llobarros uns, gall uns altres i la Luci un corball que havia de ser molt bo perquè no ens l'ha deixat ni mirar. Quin mal caràcter...
Un àpat que recordarem d'una jornada fantàstica. Ha estat aquí que hem pensat que no ho podiem deixar així de qualsevol manera. El dia demanava quelcom més. Quelcom d'especial. El llop de mar i els seus grumets hem decidit que haviem de fer un homenatge als mototuristes (Siono, Sergi 3, etc...) que fa tan de temps van crear un ball que el mateix Siono va promocionar no fa masses anys pel centre i el nord d'Europa tal com podeu comprovar en la seva meravellosa crònica del viatge a Cap Nord del que fa pocs dies va tornar a carregar les fotos: EL BALL DEL PAGÈS.
No ho podiem fer a qualsevol lloc, estàvem a l'Empordà i a prop de Calella de Palafrugell. Si senyor, hem anat a la platja de la plaça del PORT BO...
Per tots vostès, el ball del pagès.

Una vegada examinat el terreny, els experts han donat el vist i plau.

Aquí ho hem donat per acabat. L'Alucina ens ha desijat bon Nadal i bones festes i ens hem emplaçat per tornar-hi tan aviat com poguem.
En aquest punt de la "crònica", el meu avi se'n va anar a Cuba i jo me'n vaig a dormir.
Bones festes!