A les 16 h varem quedar uns companys.

Com no era plan de anar a Vielha per on sempre vem pujar per el coll de la Creueta que per cert han tret els cartells i no et pots fer la foto (cosa que a mi m’agrada molt)
[url=https://postimg.postimg.cc/image/gek3apc1f/]

La Molina sense neu,ja esta be tambe.

Despres varem enfilar cap a Alp perque un company tenia que posar benzina i no vem poder perque no hi havia els surtidors ¿?¿? a Prats i Sansor si que varem repostar.

Per la N 260 arrivabem a Adrall i començava el port del Canto,be, un tramit ja que no m’agrada gaire.
I d’aquí cap a Sort per anar a buscar el Port de la Bonaigua on abans de començar vem parar a repostar els que no ho haviem fet abans i aixi a l’endema no ens teniem que preocupar

Primer vem trovar un ramat d’ovelles i despres un de vacas,força interesant ja que jo pensaba que nomes estaven a les granjes…..jajajajja.

Al fer el port la foto de rigor

I ja que el temps ho permetia parada técnica encara que estaba pujant una boira…que….

Al baixar una mica i enfilar el cami de Pla de Beret,en pocs km’s va desapareixer no sense abans fer-me un bos ensurt amb una vedella que estaba al mitg de la carretera.
Per anar fins al refugi de Montgarri hi ha dos camins,un que es una cami de cabras amb pedrots al mitg i rierots i un altre que esta molt arreglat i alguns d’aquí dirien que es una autopista….es clar sense saber-ho vem agafar el mes ‘’dolent’’ encara que ho vem passar be i las vistas eren tot un espectacle,al final,despres d’un rebol,el refugi !!

Aquí varem sopar molt be i vem estar xerrant una eston abans de anar a dormir,la veritat es que com a casa.

El sopar força profitos,va entrar de primera,es veu que estavem afamats,jajajaja.

Abans de anar a dormir vaig anar a veure l’esglesia,negre nit i sense llum impresionava una mica,pero jo valent vaig entrar (coses del Patxaran,jajajaja) vaig pensar que dema la veuria millor i au,cap al llit.