Cronica Cap Nord 2010
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Cronica Cap Nord 2010
Ufffffffffff, quin viatge parella, he estat mitg mati amb la vostre crònica, el viatge una passada, ara entre l'aigua, la bomba d'embrague, i si la moto podra o no, gaire bé pensaba a veure acabaran o no. Ara el tema gasolina ets l'ostia eh, no podies tirar-hi una mica mes i no quedar curt per 300 metres collons, ets racano, eh.
Felicitats de nou una gran crònica si senyor
Felicitats de nou una gran crònica si senyor

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Merci per els comentaris companys, encara que ara al rellegir-la he vist que faig servir les comes a tort i a dret.
Mes que frases semblen "coitus interruptus". :b9 :b9 :b9
Ja tornaria a marxar si pogues. :crys
Salut.
Mes que frases semblen "coitus interruptus". :b9 :b9 :b9
Salut.
Salut i kilómetres
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Siono1000" post="130630"]
Salut.[/quote]
:D I JO I JO I JO TAMBE ................PERO JO NO EM BANYO A L'AIGUA TANT FREDA
Salut.[/quote]
:D I JO I JO I JO TAMBE ................PERO JO NO EM BANYO A L'AIGUA TANT FREDA
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
M'apunto sense dubte a lo del club de fans d'en Siono i l'Irene , jo de gran NO vull ser com ells... Jo vull ser-ho ara!!! :bow :bow :bow
Felicitats parella!!!! Un viatge impressionant de veritat... :eyes :eyes :eyes
Mmmmmuuaacckk
Felicitats parella!!!! Un viatge impressionant de veritat... :eyes :eyes :eyes
Mmmmmuuaacckk
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Et felicito i t'agraeixo molt les imatges. Molts pengen desenes d'imatges de paisatges precioses i expliquen la història dels llocs, mentre que jo prefereixo veure-us a vosaltres i llegir les vivències personals de cada jornada.
Sembla que amb tanta moto us vau cansar de agafar-la per acompanyar-nos a les mensuals, on s'ús troba a faltar. A veure si la del Febrer, que teniu al costat de casa, feu un pensament.
Una abraçada
Jordi "prony"
Sembla que amb tanta moto us vau cansar de agafar-la per acompanyar-nos a les mensuals, on s'ús troba a faltar. A veure si la del Febrer, que teniu al costat de casa, feu un pensament.
Una abraçada
Jordi "prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4398
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Moltíssimes gràcies per tornar a penjar les fotos. M'he mirat tota la crònica i tal com em va passar quan la vas publicar, he gaudit molt.
Quin viatge, nen, quin viatge!

Quin viatge, nen, quin viatge!

- Siono1000
- Presentats
En un dia com avui de fa quinze anys érem donant una volta per les illes Lofoten.
Com que és un viatge que m'agrada recordar cada cert temps, he tornat a penjar totes les fotos que el pas del temps fa que desapareguin d'internet.
Sí, soc un puto pesat, ja ho sé.
Com que és un viatge que m'agrada recordar cada cert temps, he tornat a penjar totes les fotos que el pas del temps fa que desapareguin d'internet.
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Gracies !!Siono1000 ha escrit: ↑dt. juny 10, 2025 4:46 pmEn un dia com avui de fa quinze anys érem donant una volta per les illes Lofoten.

Jo fa un temps vaig començar a repescar les meves velles croniques i actualitzar-les al web familiar.
Pero em vaig cansar a la meitat i és una feina que tinc a mig fer.
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
Es una feinada.
Però aquella època va ser molt bona per nosaltres i m'agrada recordar-la seguint les cròniques que en vaig fer.
Ara ja no faig cròniques y al no poder idealitzar els viatges fent-les, sembla que els viatges actuals no siguin tan bons com els d'abans.
Potser algún dia torno a arrencar amb les cròniques. En tinc alguna de curiosa per explicar...aquest any vaig comprar una moto a les Canarias.
Però aquella època va ser molt bona per nosaltres i m'agrada recordar-la seguint les cròniques que en vaig fer.
Ara ja no faig cròniques y al no poder idealitzar els viatges fent-les, sembla que els viatges actuals no siguin tan bons com els d'abans.
Potser algún dia torno a arrencar amb les cròniques. En tinc alguna de curiosa per explicar...aquest any vaig comprar una moto a les Canarias.

Salut i kilómetres