Buuuufffffffffffff tinc feina endarrerida, dos jugadors nous que volen participar i jo amb el cervell eixut de ximpleries a dir.
La immensitat de l'univers te això, que és immens i per això no cal posar-se nerviós perquè en tota una de les nostres vides, ni que poguéssim assolir els 100 anys, no aconseguirem
imaginar ni el 0'000000000000000000000000000000000000001 % del total. Ja no cal ni dir la proporció del que podrem
coneixer, pràcticament el ZERO PATATERO
Buenuuu anem el "tema".
Tinc ruta tunejada amb uns quants canvis-ampliacions, però sense desvirtuar l'essència de la proposta de RUTA 47.
- Pràcticament no arriba a cap capital tot i que hi passa a prop de moltes. Cap de les grans.
- Inclou Portugal.
- És una ruta enllaçada, així que no hi ha ni començament, ni final.
- Falta incloure alguns punts "interessants".
- Amplia el quilometratge fins als 14.000 km.
- He prioritzat les carreteres i zones que no conec per al davant de les "millors" sobre el paper.
- Les carreteres escèniques dels de Michelin són la meva Bíblia.
- Rutes solitaries per fugir de les massificacions.
No crec que la pugui fer tota d'una tirada perquè encara no disposo de prou temps per fer-la sencera. Però tinc al cap fer alguna cosa abans de l'estiu que ve.
Ah!! Sistema COWBOY. Tenda, sac de dormir, fogonet, meditació, estels, introspecció, contemplació, solitud... i no parar durant dies i dies.
Portar a sobre el suficient per ser autosuficient en menjar i habitatge, no dependre de ser en llocs a una hora concreta. Un dia més quilòmetres i l'altre menys quilòmetres sense cap previsió diària. Aturant a on vagi bé el temps que vagi bé. Una ruta sense fi.
No cal dir que no direm que no a una bona taula i un bon llit. Quan toqui.
Que igual quasi sempre toca.