(Vallés Occidental)
La veritat es que cuand estás per aquesta zona es inevitable pensar alló de:
"Que maco que es tot aixó que a prop que está de casa io que poc es coneix"
Ideal per perdre's un día o fer una bona sortida matinal.
Em sortit cap a Terrasa, a enfilar la carretera de Matadepera.
Hem anat endinsant-nos a la montanya, i després de pasar pel Coll d'Estenalles ( cota de 850 mts) hem arrivat a Mura.
Arrivant a Mura

Poble molt maco, sembla que estiguis a l'alta montanya.

Hi9 ha un restaurant estil casolá que fan menú al migdia entre setmana a 10,5 euros. ( La carta a preu normal-alt ).
www.calcarter.net

Dintre del casc antic ( i estret) del poble, hem sentit un sorrol "petardero" i ens girem. La veritat es que ens hem quedat una mica parats. :shock: :shock:
Pasa pel costat, carre avall una moto amb sidecar d'aquells de la guerra, només li faltaba l'ametralladora.

Hem continuat el passeig i la segona sorpresa:
Ens trovem al sidecar en mig d'una riera QUASI seca, pero el sidecar s'havía "embarrancat".

Cuand l'hi he ofert la meva ajuda i baixava a ajudar-li, l'ha pogut treure ell sol i ha continuat per la riera :shock: Una imatge bastant curiosa, una moto amb sidecar de la guerra per una riera seca/empantanegada. :shock:

Després no hem fet més fotos, peró hem anotat varis restaurants que teníen bona pinta:
A la zona de Marganell: Can Ferreroles, El Casot i El Racó.
Al nucli de Marganell: Ca'l Jaume
Una volta molt guapa.
Per cert, Randy, al deixar Mura enrera, he vist la senyal de Puig de la Balma a l'esquerra, PERO ERA UNA PISTA DE TERRA I EN PUJADA, i no m'he atrevit a entrar. ( no per tenir por, simplement perque m'he acollonit al imaginar-me arrebosat de terra a la primera pujada, ademés anavem dos a la moto).. :roll: Deu ser l'edat !!!!!!!!!!!!!!!
He pensat, ja li comentaré al Randy a veure que tal el camí aquest.
Aixi torno un altre día.
Rafa