Aquesta es per L'Anoia i inclou alguns castells.
Agafem desde Martorell la carretera local B-224 direcció Masquefa - Piera.
Hi había certa boirina.

Pasem pel costat de Capellades, peró ho deixo per una altre día ( visita al museo del paper). Arribem a la Torre de Claramunt, on trovem un dels castells, encara que l'accés, en un día feiner, está tancat.

L'esglesia del poble, molt maca.

Després anem a Sta. Margarida de Montbui ( zona sud d'Igualada), al conjunt románic de La Tossa. S'ha sortir de Sta. Margarida direcció a Carme, i troverm el desviament a l'esquerra. En dos kms. pujem rapidament per un camí mols agradable:

i una vegada a dalt, trovem el següent:

Unes vistes molt maques, un conjunt románic molt cuidat i, en definitiva, un lloc especial per pasar-hi una bona estona tranquila ( sembla ser que están acondicionant una zona nova destinada a bar ).

Vistes d'Igualada

Després, anem cap al nord d'Igualada, direcció a Jorba, però desviant-nos cap a RUBIÓ. Veureu que el lloc tampoc té cap desperdici:

Arribem a dalt... i sorpresa!!! Hi ha un restaurant. AIXÓ HO VAIG INTERPRETAR COM "UNA SENYAL" i com eren ja les 14,30h em vaig deixar portar pel destí: A DINAR!!!

El restaurant, senzill, pero molt casolá, i amb llar de foc, té un menú cassolá de 10 euros i está molt bé.
www. castellderubio.com
Després un passeig pel lloc. Quin lloc més maco també aquest:

D'aquí sortim cap a Prats de Rei vía Copons, una carretera maca i suau.
La Plaça major de Prats de Rei: molt petita pero encantadora, no creieu?

Després vaig enfilar cap al sud pasant per Perafita, envoltant la vall on es trova Rubió, i on s'está instalant un nou parc eolic.Una última foto desde aquí dalt.

Seguint la carretera pasem pel costat de Capellades i agafem direcció a Vilafranca del Penedés, i aquí s'acava aquesta ruta turística.
Val la pena aquesta zona, os la recomano, i molt!!!
Rafa