piera - rupit portbou
Moderador: Airald
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
piera - rupit portbou
bones!!!!!!!!
ara que le he agafat el "tranquillo"a aixos de pujar fotos de las sortides, em sembla que tindreu que aguantar-me mes sovint :D :D :D
se que em perdonareu :oops: :oops:
http://picasaweb.google.es/pacs47/RupitPortbou
salut
ara que le he agafat el "tranquillo"a aixos de pujar fotos de las sortides, em sembla que tindreu que aguantar-me mes sovint :D :D :D
se que em perdonareu :oops: :oops:
http://picasaweb.google.es/pacs47/RupitPortbou
salut
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 09, 2007 6:23 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
SOCI A.M.M. 16284
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
D'acord, per la meva part et perdonaré però poc, quant les pujis directament al post, després ja et perdonaré del tot.
8)
Crec que aquesta sortida no l'has fet aquets dies, per que tanta gent a les platges...no se si hi ha tans valents per aquesta zona. :roll:
Bona surtida aquesta, del tot recomanable. Enhorabona company.
Salut i a seguir.
Crec que aquesta sortida no l'has fet aquets dies, per que tanta gent a les platges...no se si hi ha tans valents per aquesta zona. :roll:
Salut i a seguir.
Salut i kilómetres
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ok, acceptem que ara tinguis ganes de pujar les fotos al picasa, però amb això no n'hi ha prou! :evil: Sóm uns xafarders i ens agrada tenir una crònica de la sortida per poder-la llegir directament des del foro, jejeje
Aprofito per fer cinc cèntims de com es pot fer per mostrar al fòrum les foto que heu pujat al picasa.
PD: No sé si us haureu fixat que en els punts 6 i 7, a la part inferior de la pantalla apareix un mapa. Ara picasa permet ubicar les fotos mitjançant el google maps. Penso que és una nova funcionalitat força interessant per saber sempre on vas fer la foto. :)
Aprofito per fer cinc cèntims de com es pot fer per mostrar al fòrum les foto que heu pujat al picasa.
- Pujar les fotos amb el programa picasa a la web. Això és tan senzill com seleccionar les fotos que volgueu pujar a la web picasa i clicar amb el botó dret sobre una foto. Quan us aparegui el menú emergent, cliqueu sobre "Subir a album web" i seguiu les instruccions al respecte
- Un cop les hagueu carregat a la web picasa, aneu a la vostra web picasa. En el meu cas: http://picasaweb.google.com/miquelpericas
- Seguidament cliqueu sobre el botó "Acceder" i entreu amb el vostre nom d'usuari i clau d'accés.
- Un cop us hagin validat el nom d'usuari i la clau d'accés, tornareu a la mateixa pantalla però amb més opcions. Suposem que vull mostrar la foto de grup de la última sortida de Mototurisme. Clico sobre l'àlbum en qüestió per accedir a les fotos de la sortida.
- Un cop dins, clico sobre la foto que m'interessa mostrar al fòrum.
- A ma dreta clicarem sobre "Vinculo a esa foto".
- Seleccionarem tamany "Grande" que significa 800x600.
- I ara vé la part més "tècnica". Primer de tot clicarem sobre el camp "HTML para incrustar en un sitio web" perquè quedi marcat.
- Un cop marcat, clicarem les tecles Control+C (per qui no ho sàpiga, aquesta combinació de tecles fa la funció de "copiar" que tots coneixem)
- Aleshores farem un Control+V (per qui no ho sàpiga, aquesta combinació de tecles fa la funció de "pegar" que tots coneixem) al missatge del fòrum on volem mostrar la foto. Ens sortirà un text com aquest:
- Esborrem tota la part que no està en vermell. Dit d'una altra manera, hi ha dos textos compresos entre cometes. Ens quedem només amb el segon text comprès entre cometes. En el nostre cas, ens quedem amb aquest:
Codi: Selecciona’ls tots
http://lh6.google.com/miquelpericas/R1L-Tg0J_5I/AAAAAAAABCM/OHqLtm94MuA/s800/Dinar%20de%20Mototurisme%2072.JPG
- Ara només cal seleccionar aquest text en questió i clicar sobre el botó "Img" que tenim al fòrum perquè hi afegeixi les etiquetes corresponents davant i darrere. El text quedarà així:
Codi: Selecciona’ls tots
[img]http://lh6.google.com/miquelpericas/R1L-Tg0J_5I/AAAAAAAABCM/OHqLtm94MuA/s800/Dinar%20de%20Mototurisme%2072.JPG[/img]
- Un cop publiqueu el missatge, us apareixerà la foto, tal i com podeu veure:
PD: No sé si us haureu fixat que en els punts 6 i 7, a la part inferior de la pantalla apareix un mapa. Ara picasa permet ubicar les fotos mitjançant el google maps. Penso que és una nova funcionalitat força interessant per saber sempre on vas fer la foto. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Pacs47
- Presentats
bones!!!!!siono1000 ha escrit:D'acord, per la meva part et perdonaré però poc, quant les pujis directament al post, després ja et perdonaré del tot.8)
Salut i a seguir.
per descontat, aixo va ser al mes de setembre.
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Pacs47
- Presentats
bones!!!!!!!!!!!siono1000 ha escrit:Prepara't nanu, amb l'explicació d'en Pericas ara si que se t'ha girat feina :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja ho tens tot apunt per Arguis??
Proba tot l'equip que el Febrer el tornaràs a fer servir.![]()
Salut.
tinc que reconeixer, que la informatica no es lo meu :pcenfado :pcenfado
per lo de Arguis, estic sicologicament preparat.
i per febrer, ja tens alguna cosa preparada???? vinga home deixa de apoltronar-te devant de la tele y vellugat :sado :sado
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Pacs47
- Presentats
bones!!!tonet ha escrit:Te raó en Siono. Et perdonem, però aquesta i prou.
Rupit em porta bons records. Gràcies.
La moto aquesta del guardarail. És un accident?. Aneu de conya?. T'ho dic perque no es veu cap senyal ni marques al asfalt ni la moto!!!. :roll: :roll:
si, es un accident, a la sortida de una curva amb una mica d'humitat, com va veure, que no li donaba tems de rectificar, va saltar-hi de la moto.
ell, no es va fe res, solsament el mono una mica rascat i la moto el diposit rallat, lo mes complicat, va se treure la moto de sota del "guardarrail", va queda incrustada i el varem tindra que desmontar.
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)