Vaig disfrutar com un nen petit.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Vaig disfrutar com un nen petit.

Entrada Autor: Siono1000 » dt. des. 25, 2007 2:02 am

El dia 16 de Desembre vaig tornar a ser nen participant en una carrera de resistència de ciclomotors. Un o dos cops a l’any s’organitzen aquestes 4 Hores de Resistència per part del Moto Club al que pertanyo.
Com podeu suposar del tot il•legal i sense cap permís. Es demana un camp sense llaurar i a canvi de llaurar-lo en acabar, no hi ha cap problema, si es presenten els forestals o els mossos s’acaba i ja està. De totes formes sempre hi participen alguns integrants d’aquest cossos, de moment només un cop ens varen visitar i sense conseqüències.
Tot i que les primeres curses les motos eren poc evolucionades i pràcticament de sèrie, amb el temps la gent s’ha anat engrescant i cada cop hi ha “trastos” més competitius.
Les normes son senzilles, només una: Motors de 49cc automàtics sense límit de preparació, no cal dir que de 49cc en aquesta edició només tres de 24 participants. També diré que el meu segon fill aspirava al pòdium amb una bona preparació, al final tercers. El meu fill gran i jo amb una Variant de sèrie solsament amb rodes de tacs. No creieu que varem fer el ridícul, ja que tot i ser quasi els més lents (de molt), acabarem en la 9º posició, la fiabilitat de moltes super-preparacions es en molts de casos imaginaria i les entrades a Box per fer reparacions sobre la marxa el normal.
Algunes fotos de les màquines, per cert quasi totes amb motor Derbi Variant dels que s’engeguen amb el peu i amb el sentit cap el davant, els millors segons diuen els entesos. Algunes de les que van a guanyar:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Algunes de la resta :
Imatge
Imatge
Imatge

Jo fent la volta de reconeixement abans de començar.
Imatge

Un video.
[youtube][/youtube]

La veritat es que ja estem pensant en preparar una altre moto com la del meu segon fill. Tot comença com un joc i al final tothom vol guanyar. Jo també. :wink:

Salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 25, 2007 2:35 am

Carai siono que bè que t'ho vares passar, ara que quan qui coneixem vegi això.. siono49,5.. :lol: :lol:

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. des. 25, 2007 7:05 pm

Quina il.lusió tornar a escoltar el soroll d'aquests motorets. Aquell soroll a mosquit, tan cararceristic i ara que ho he recordat, tan anyorat.
Quins temps. :roll:
Enhorabona per tan caracteristia i peculiar celebració. Ja m'agradaria a mi poder fer-ne d'alguna com aquestes. :cry:
Records :wink:
... eppur si muove.!!!

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dc. des. 26, 2007 12:07 am

Que be t’ho vas passar, nen!!. Perquè; Sense una 1000 ja et podem dir nen, oi??. :wink:

Enhorabona per aquesta iniciativa que va agafant força edició rera edició.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. des. 26, 2007 12:35 am

Vendetta ha escrit:Carai siono que bè que t'ho vares passar, ara que quan qui coneixem vegi això.. siono49,5.. :lol: :lol:
sabia que tenia raó

la propera vine amb una d'aquestes, igual pots seguir el ritme :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. des. 27, 2007 10:50 pm

Aquest any per unes obre que varem fer a casa em vaig desfer del meu Vespino de l'any 1.974. :evil: :evil: :evil: :evil:

Quan he vis les imatges he pensat en ell i les ganes que havia tingut de fer una carrera com aquesta.

Joan m'has retornat bells i vells records, mercès.

Mentre mirava el vídeo t'estava envejant......... :oops: :oops: :oops:

Gràcies per ensenyar-nos-ho.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”