L'ùltima de l'any

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

L'ùltima de l'any

Entrada Autor: JoanF » dg. des. 30, 2007 3:18 pm

Doncs avui un company i jo hem despedit l'any motero amb una ruteta i un bon esmorzaret.
Només poso un parell de fotos perqué com podreu observar el temps no estaba per treures massa els guants.
Imatge
Imatge
Encara que a la primera foto veieu el cotxe d'uns bons amics no en feu cas. Ha estat una casualitat. Vull dir que no hem tingut que pagar-los l'esmorzar.
je je je je :twisted: :twisted:
Doncs això Feliç Any Nou!!!!
:form :form :form :form :form :form :form :form :form
:brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :!: :!: :!: :!: :!:

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dg. des. 30, 2007 5:45 pm

Deu ni do. Si que faria fred.. Dues fotos i a la butxaca.
Records als amic del cotxe :twisted:
... eppur si muove.!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. des. 30, 2007 6:55 pm

Titulars dels diaris de fa 3-4-5 anys: la boira fa 60 dies que dura ja. Segons em vas dir l'altre dia, sols fa 3 dies que en teniu, heu d'estar contents. :P

Comentant sobre la sortideta d'avui: bona companyia teniu, tú! :shock: Això si, el company de la GS-800 no sé qui és. :?: Porta quants km en el seu moto?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

_________
Presentats
Entrades: 152
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
Ubicació: La Garriga

Entrada Autor: _________ » dg. des. 30, 2007 7:03 pm

Un Bon acomiadament de l'Any 2007... :D :D :D

I tens tota la raó en dir que el dia estava fresquet, nosaltres camí de la Seu d'Urgell
també en vàrem passar una mica de Fresqueta... :wink: :wink: :wink:

Imatge

Imatge

:!: i Vvvsss
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. des. 30, 2007 7:13 pm

Felicitacions dobles als companys de les terres de Lleida ( i d´altres) .... aixó si que son motoristes :bow i no aquests que es queden al llit fins a l´hora del vermut, per qué fa una mica de fred i pot estar glaçada la ctra. 8)

Digues-li al teu company de la Gs 1000 ( segona edicio i darrera ) si se la ven..... :wink:
Imatge

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dg. des. 30, 2007 7:48 pm

gs12 red ha escrit: Digues-li al teu company de la Gs 1000 ( segona edicio i darrera ) si se la ven..... :wink:
No cal ni que li ho digui. Ja et dic jo que no.
Va darrera de la 1200, però de vendre aquesta ni hablar.

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dg. des. 30, 2007 7:52 pm

Randy-650 ha escrit: Comentant sobre la sortideta d'avui: bona companyia teniu, tú! :shock: Això si, el company de la GS-800 no sé qui és. :?: Porta quants km en el seu moto?
Doncs aquest xicot és el company que varem fer la ruteta per França aquest estiu.
Aquest xicot és, si tot va be el que ens farà el caragols aviat.
:wink: :wink: :wink: :wink:
No sé exactament el kms que hi porta, suposo que s'ha propa al 100mil.
Però és tan novato com jo. La va comprar de segona ma un mes avans que jo la Pan.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. des. 30, 2007 8:49 pm

Bones!!!

Bona ruta per acomiadar l'any Joan... llàstima no tenir més fotos, però el fred no acompanya a estar parats, oi?? Quan es va en moto a l'hivern fa més fred quan pares que quan vas a sobre rodant... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. des. 30, 2007 8:56 pm

Jo al mati he fet un volt per la costa daurada i estava ple dels motoristes que normalment un diumenge al mati inunden les carreteres del priorat.
Pero la boira de tot l´interior de tarragona sobresortia per les muntanyes i ha frenat a molts motoristes (incluits jo :oops: :oops: ).

felicitats Joan per tenir forces x sortir i disfrutar de la moto en totes les condicions :P

Per cert...
carles ha escrit:Quan es va en moto a l'hivern fa més fred quan pares que quan vas a sobre rodant... :roll: :roll: :roll:
Tens tota la raó del mon, pero intenta fer entendre aixó als que van enllaunats ;)
Ex ...moltes coses

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dg. des. 30, 2007 9:19 pm

Steelman ha escrit:Jo al mati he fet un volt per la costa daurada i estava ple dels motoristes que normalment un diumenge al mati inunden les carreteres del priorat.
Pero la boira de tot l´interior de tarragona sobresortia per les muntanyes i ha frenat a molts motoristes (incluits jo :oops: :oops: ).

felicitats Joan per tenir forces x sortir i disfrutar de la moto en totes les condicions :P

Per cert...
carles ha escrit:Quan es va en moto a l'hivern fa més fred quan pares que quan vas a sobre rodant... :roll: :roll: :roll:
Tens tota la raó del mon, pero intenta fer entendre aixó als que van enllaunats ;)
Jo la veritat que fredolic no ho soc. He de dir que avui teniam que parar sobint a escalfar-se les mans en les mamelles de la gs perqué el meu company no te punys calefactables i encara l'hi tenen que enviar les manoples. La boira..... ja ho sabeu, s'hi te que estar acostumat.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. des. 31, 2007 9:29 am

[/quote]
Jo la veritat que fredolic no ho soc. He de dir que avui teniam que parar sobint a escalfar-se les mans en les mamelles de la gs perqué el meu company no te punys calefactables i encara l'hi tenen que enviar les manoples. La boira..... ja ho sabeu, s'hi te que estar acostumat.
[/quote]

si es que les Boxer son com unes mares carinyoses que cuiden als seus fillets i els hi donen escalfor amb les seves mamelles 8)
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. des. 31, 2007 1:28 pm

gs12 red ha escrit:Felicitacions dobles als companys de les terres de Lleida ( i d´altres) .... aixó si que son motoristes :bow i no aquests que es queden al llit fins a l´hora del vermut, per qué fa una mica de fred i pot estar glaçada la ctra. 8)

Digues-li al teu company de la Gs 1000 ( segona edicio i darrera ) si se la ven..... :wink:
Va per mi això ???

Tu i jo encara tindrem problemes

I mira que no m'agrada fer bronca, només quan cal.

Ets avisat, a la propera un duel a la Plaça Catalunya, falta per determinar el municipi.

:discussio :666 :box :sado el que avisa no es traidor???
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 01, 2008 9:42 pm

stromkel ha escrit:
gs12 red ha escrit:Felicitacions dobles als companys de les terres de Lleida ( i d´altres) .... aixó si que son motoristes :bow i no aquests que es queden al llit fins a l´hora del vermut, per qué fa una mica de fred i pot estar glaçada la ctra. 8)

Va per mi això ???

Tu i jo encara tindrem problemes

I mira que no m'agrada fer bronca, només quan cal.

Ets avisat, a la propera un duel a la Plaça Catalunya, falta per determinar el municipi.

:discussio :666 :box :sado el que avisa no es traidor???
Mira noi:

Reitero el que hi dit anteriorment, els de Lleida si que son uns motoristes tal com cal, fins i tot amb el fred que carda agafen la moto com si res, inclús la guardia Civil, bregada en mil batalles, agafa el cotxe per fer patrulla.

Hivern, quin hivern ? per uns quans graus sota zero, no s´ha de tenir por d´anar amb moto.

No com d´altres que es queden els festius al mati al llitet per que fa fred
i s´el dediquen a fer sudokus o anar amb bici :roll:

Molt gore-tex i molta pijada a la moto, però de motoristes res de res, eh ?

Lleida al poder !!!!!!

I tu Stromkel estigues al tanto, eh ? que se n´està preparan una que no us podeu ni imaginar...Miquel estigues al tanto, estigueu al tanto.:evil:
Qui avisa no es traidor.
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”