Doncs resulta que on jo visc també varen voler visitar-nos els REIS MAGS però com que son a les rodalies de Lleida i no tenim grans ajuts de l'ajuntament de la capital ens ho tenim que montar com podem. I gràcies una vegada més a la "solidaritat motera" en la cual estaba ben representada MOTOTURISME CATALUNYA varem posar fil a l'agulla i en va sortir això.
Aquí podeu veure al ToniHD tot carregat de juguines.
Be, hi hara a esperar l'any que be.
:brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :666 :666 :666 :666
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 07, 2008 9:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Gràcies per les :flor :flor :flor :flor però la iniciativa va ser del joven de la partida i els colaboradors... ja veieu en ToniHD i la Esther que no hi tenen res a veure. ells si que tenen merit.
Cap mèrit,de veritat, un gran plaer fer bulto per una gent tan agradable i amb unes iniciatives tan maques com la gent de Marimunt,ho vam passar molt be.