Aquest matí he tirat cap a la Serra de Guara, serralada muntanyosa que es troba entre Barbastro, Osca, Sabiñánigo i Aínsa.
De camí cap allà he tirat pels Monegros, carreteres solitàries entre “el no res” i amb un asfalt impecable, com podeu veure...

Després de desviar-me a Barbastro, enfilo una carretera que està en obres, però et desvien per un altre poble per arribar fins a Alquézar. No hi havia estat mai per aquesta zona, i pel que he pogut veure promet bastant! Hi ha carreteres i més carreteres per a perdre’s entre muntanyes i petits pobles.
Serra de Guara

Des d’Alquézar he sortit per una carretera que no sabia ben bé on em portava, però de totes maneres he seguit per ella... fins que he fet cap a la carretera d’Osca. No volies fer moto avui?? Així que he hagut de desfer la N-240 fins a Lleida, per anar a trobar els que estaven a Lleida Moto...

Allà m’he trobat primer amb la Cris i més tard amb el J@n Lince i el Xavistrom. Ells s’han quedat veient la carrera de MotoGP que començava llavors, jo he tirat cap a casa...
Bé, la Serra de Guara, una zona a tenir en compte.
Fins aviat!