Sortida TRAIL pel BERGUEDÀ, 9-11-08
Moderador: Airald
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Molt bona crònica oficial, les meves més sinceres felicitacions, només unes petites pincellades:
- La denominació "Bar d'ambient" per el lloc que varem esmorçar no es meva sino de l'ARBE.
- No cauré a la provocació en el tema V-Strom ja que estic segur que no era exactament el que diu, el que pensava la Laia. (la veritat es que no va tant malament la V-Strom per pistes, fins i tot s'atreveix a fer algún saltet)
- La foto d'aquella familia no la feien ells, sino l'ARBE. Va ser ell qui els hi va fer la foto i el més curiós es que no es varen espantar gens ni mica al veure venir una colla de gamberros amb moto, fins i tot s'atreviren a demanar que els hi fesim la foto.:shock:
A part d'això puc donar fé de que tota la resta es del tot certa. 8)
Salut per tornar-hi.
- La denominació "Bar d'ambient" per el lloc que varem esmorçar no es meva sino de l'ARBE.
- No cauré a la provocació en el tema V-Strom ja que estic segur que no era exactament el que diu, el que pensava la Laia. (la veritat es que no va tant malament la V-Strom per pistes, fins i tot s'atreveix a fer algún saltet)
- La foto d'aquella familia no la feien ells, sino l'ARBE. Va ser ell qui els hi va fer la foto i el més curiós es que no es varen espantar gens ni mica al veure venir una colla de gamberros amb moto, fins i tot s'atreviren a demanar que els hi fesim la foto.:shock:
A part d'això puc donar fé de que tota la resta es del tot certa. 8)
Salut per tornar-hi.
Salut i kilómetres
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Culleres, el que em vaig perdre! quina enveja, però no es pot estar a dos llocs alhora, de tota manera la "traició" :oops: va valer la pena.........

Ho enteneu? em podreu perdonar................?
Per cert Arbe.........els primers girs tenien dedicatoria!!! Tot i que ja he vist que vosaltres també vàreu esquiar.....
W'sssssssss

Ho enteneu? em podreu perdonar................?
Per cert Arbe.........els primers girs tenien dedicatoria!!! Tot i que ja he vist que vosaltres també vàreu esquiar.....
W'sssssssss
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Uiiiis, disculpa, no he dit on era......... no es el Coll de la Marrana (ja ho se per que ho dius, per la sortida acornisada hehe) es a Andorra fent els Pics d'Envalira i el Pic de les Abelletes des de El Pas de la Casa.per cert que dalt del Port hi havia un tou de motos de neu.Panotxa ha escrit:Ostres, ostres, ostres...quines fotos mes maques, veig que hi havia força neu al Coll de la Marrana.
M'encanta la muntanya.....
Salut!
W'ssssssss!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Això, la "traició" també fa posar les dents llargues als que no en tenim cap culpa :twisted:ZAXMOTORRADER ha escrit:Culleres, el que em vaig perdre! quina enveja, però no es pot estar a dos llocs alhora, de tota manera la "traició" :oops: va valer la pena.........
Ara seriosament, gràcies per les fotos i per fer-nos-en partícips. :D :D :D
VVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miqueleitor
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
- Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.