sortida alternativa
Moderador: Airald
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
ui, ui, ui.....
a Hijpanitat li sembla que haurà de prendre serioses mesures amb la xurrumeka.......la nostra cooperativa després d'haver-se reunit amb caràcter d'urgència aquesta mateixa nit, ha decidit que li serà enviada a la interessada una convocatòria sense posibilitat d'escapatòria per tal de sotmetre-la al interrogatori pertinent, i més, tenint en compte que no respon als requeriments dels companys que li demanen la ruta i les fotos i que sàpiga que els testimonis anònims no valen.
a Hijpanitat li sembla que haurà de prendre serioses mesures amb la xurrumeka.......la nostra cooperativa després d'haver-se reunit amb caràcter d'urgència aquesta mateixa nit, ha decidit que li serà enviada a la interessada una convocatòria sense posibilitat d'escapatòria per tal de sotmetre-la al interrogatori pertinent, i més, tenint en compte que no respon als requeriments dels companys que li demanen la ruta i les fotos i que sàpiga que els testimonis anònims no valen.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Hijpanitat
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Deduit que m'ha dit que era un de nou i que varen anar a Sant Hilari, he deduit que era el Senglar, sabeu que passa que tant anar amb el Ramon a les tornades s'enganxa una mica la seva intuicióhijpanitat ha escrit:Sagal, ens has d'explicar com t'ho has fet perquè confessés la xurrumeka. Ara ja analitzarem amb detall les noves dades sobre el cas.......

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Xurrumeka
- Presentats
- Senglar
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dv. nov. 07, 2008 7:28 pm
- Ubicació: Arbúcies
Ejem... feia dies que no podia entrar i he vist que estic implicat en un contenciós....
Bé, només haig de dir que el dissabte cap els volts de les 12 tot anant a fer un vermutet inocent a Joanet em vaig creuar amb moltes motos, dues d'elles Ducati.
Agrairia a les parts implicades que si necessiten alguna aclaració sobre aquesta declaració, es comuniquin amb el meu advocat per mitjá de document sellat per el jutjat de guàrdia Nº 1 de Mototurisme o per "burrufax".
Per altra banda si algun dia veniu per terres "Senglaneres", doneu una veu i si estic disponible, us convido a un vermut inocent.
Bé, només haig de dir que el dissabte cap els volts de les 12 tot anant a fer un vermutet inocent a Joanet em vaig creuar amb moltes motos, dues d'elles Ducati.
Agrairia a les parts implicades que si necessiten alguna aclaració sobre aquesta declaració, es comuniquin amb el meu advocat per mitjá de document sellat per el jutjat de guàrdia Nº 1 de Mototurisme o per "burrufax".
Per altra banda si algun dia veniu per terres "Senglaneres", doneu una veu i si estic disponible, us convido a un vermut inocent.
Salut i camins
- Xurrumeka
- Presentats
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2575
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Xurrumeka
- Presentats
ja..........i després de sentir el que dius que sents, és quan fas aquells monòlegs tant clarificadors??????? 8) 8) 8) 8) 8) 8)Siono1000 ha escrit:Xurrumeka ha escrit:ei Senglar!!!!
tranquil, que criden molt però no mosseguen!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
No es pas el que he sentit a dir jo. :D :D :D
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Siono1000
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- Hijpanitat
- Presentats
Senyora o Senyoreta Xurrumeca, amb l'amonestació que ja té d'Hijpanitat no es gens beneficiós per la seva causa aquest grau d'ironia que desprenen els seus comentaris.
Si n'estigues assabentada del tipus de sancions que sol imposar Hijpanitat als seus cooperativistes no riuria tant no, molts d'ells tenien una actitud semblant i amb el temps han acabat canviat d'opinió.
A hores d'ara encara estem estudiant com resoldre el seu cas i tot i que la resolució apuntava a ser benigne a si la cosa persisteix a lo millor acaba agafant u altre caire.
I recordi, nosaltres només venem aire
Si n'estigues assabentada del tipus de sancions que sol imposar Hijpanitat als seus cooperativistes no riuria tant no, molts d'ells tenien una actitud semblant i amb el temps han acabat canviat d'opinió.
A hores d'ara encara estem estudiant com resoldre el seu cas i tot i que la resolució apuntava a ser benigne a si la cosa persisteix a lo millor acaba agafant u altre caire.
Hijpanitat, SCI
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Tenen tota la raó Xurrumeca.Aquesta gent es perillosa!!!!hijpanitat ha escrit:Senyora o Senyoreta Xurrumeca, amb l'amonestació que ja té d'Hijpanitat no es gens beneficiós per la seva causa aquest grau d'ironia que desprenen els seus comentaris.
A hores d'ara encara estem estudiant com resoldre el seu cas i tot i que la resolució apuntava a ser benigne a hores d'ara si la cosa persisteix a lo millor acaba agafant u altre caire.
Pensa que la Hijpanitat es tant cruel que un dels membres que tenia la millor moto del mon, li van fer canviar per una simple FJR!!
Ex ...moltes coses
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Steelman dixit:
Tenen tota la raó Xurrumeca.Aquesta gent es perillosa!!!!
Escolta voldria canviar les pastilles del fre del darrera
Personalment era molt "xulo" amb Hijpanitat, ara ja he après que no val la pena enfrontar-se amb una mena "d'aparell d'Estat", a on jutges com en Garçon (per fer-ho francés), no son més que titelles o ninos innocents.
I vigila, ets observada de molt aprop.
Si vas a la presó; quin tabac vols? quins "Aires ..." vols ? i pensa que per això estem els amics

Escolta voldria canviar les pastilles del fre del darrera
Personalment era molt "xulo" amb Hijpanitat, ara ja he après que no val la pena enfrontar-se amb una mena "d'aparell d'Estat", a on jutges com en Garçon (per fer-ho francés), no son més que titelles o ninos innocents.
Si vas a la presó; quin tabac vols? quins "Aires ..." vols ? i pensa que per això estem els amics
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Siono1000
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
a vore..........deixeu-vos de punyetes..........ni tabac ni "aires"...........a mí el que m'interessa són els VIS A VIS !!!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Kel ha escrit:Steelman dixit:
Escolta voldria canviar les pastilles del fre del darrera![]()
![]()
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona