Sortideta d'un dia per Setmana Santa
Moderador: Airald
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
- Senglar
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dv. nov. 07, 2008 7:28 pm
- Ubicació: Arbúcies
No pateixis que si confirmes que vens esperarem fins que hi siguem tots, tot i que em sembla que será una sortideta intima, pels poquets que serem... :roll: :roll:Heavy1987 ha escrit:Senglar, ra-mon jo m apuntu a les 8 estare al coll de revell, jo vinc de mont-ras al costat de palafrugell espero k si aribo 5 minuts tard m espareu jajajaja.
Cuidevos!!!!!
Cap al vespre em tornaré a conectar per si hi ha algú més que ens acompanyi
Ra-mon tens un privat.
Fins demá, doncs
Salut i camins
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Senglar
- Presentats
- Ra-mon
- Presentats
- Senglar
- Presentats
Estic mirant el meteocat i segons la previsió no smbla que polgui pr la nostra zona....
http://www.meteo.cat/mediamb_xemec/serv ... iccio.html
A veure si hi ha sort
A veure si hi ha sort
Salut i camins
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
No és per res, pero mira aquest, demà teniu moltes possibilitats de pluja, aneu preparatsSenglar ha escrit:Estic mirant el meteocat i segons la previsió no smbla que polgui pr la nostra zona....
A veure si hi ha sort
http://www.aemet.es/es/eltiempo/predicc ... 17620&p=17

- Senglar
- Presentats
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Un que ja arribat a casa, la sortida a estat prou be, m agradat mes la 1 part que la 2 jajajajaja.
Avui e vist que encara em queda mol i mol que apendra d anar en moto,soc un patata anan a fer curves, no en ser gens (jo vaig al meu rotllo, pero...)
Em sap mol de greu perk la 2 part de la sortida que le anat fent jo, cm em anat per terres gironines (no i a gaire cosa per disfrutar de la moto, almenys jo no conec jajaja).
Perdoneume Ra-mon i senglar
Cuidevos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui e vist que encara em queda mol i mol que apendra d anar en moto,soc un patata anan a fer curves, no en ser gens (jo vaig al meu rotllo, pero...)
Em sap mol de greu perk la 2 part de la sortida que le anat fent jo, cm em anat per terres gironines (no i a gaire cosa per disfrutar de la moto, almenys jo no conec jajaja).
Perdoneume Ra-mon i senglar
Cuidevos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per les terres gironines no hi ha gaire cosa per disfrutar de la moto dius????? :shock:Heavy1987 ha escrit:.........
Nu sé jo, però cada vegada que agafo la moto i vaig cap el cantó de Girona disfruto com un nen amb un llapis nou. :Saltant

- Ra-mon
- Presentats
Jo també he arribat només una mica remullat, encara hem estat prou de sort emb el temps ;-)Heavy1987 ha escrit:Un que ja arribat a casa, la sortida a estat prou be, m agradat mes la 1 part que la 2 jajajajaja.
Tranquil Francesc que vas molt bé, es tracta de passar-ho bé anant cadascú al seu ritme. :-)
De fet jo em pensava que sabia anar en moto fins que vaig arribar a mototurisme, hi ha una pila de mestres i cada dia un n'apren uan mica més.
Ha estat bé però al anar per carreteres més transitades és diferent que per les carreteretes.Heavy1987 ha escrit:Em sap mol de greu perk la 2 part de la sortida que le anat fent jo, cm em anat per terres gironines (no i a gaire cosa per disfrutar de la moto, almenys jo no conec jajaja).
Per cert, al final hem fet la carretera de Santa Pellaia :D
- Ra-mon
- Presentats
Randy, el que passa és que em ensopegat una bona estona de pluja i al final hem anat per carreteres massa principals.Randy-650 ha escrit: Per les terres gironines no hi ha gaire cosa per disfrutar de la moto dius????? :shock:
Nu sé jo, però cada vegada que agafo la moto i vaig cap el cantó de Girona disfruto com un nen amb un llapis nou. :Saltant
Jo m'ho he passat molt bé :D
- Ra-mon
- Presentats
Més o menys: Coll de Revell, Arbúcies, Sant Hilari, Anglès, Salt, Cassà. Palafrugell, Llafranc, La Bisbal, Cassà, Coll de Revell.James Bond ha escrit:Ja ens explicareu la ruta que heu fet eh ! :D :D
I recordeu : no foto = no sortida![]()
Vssssss
007
Prop de Llafranc:
Far de Sant Sebastià amb Llafranc a sota:
- Senglar
- Presentats
Jo em conecto ara després de fer una migdiada, una dutxa i una peli...
Ha anat molt bé, m'ha agradat molt la carretera de La Bisbal a Cassà, i llàstima el temps, no tant per l'aigua que cau si no per el terra moll.
´
Heavy, tranqui, tu vés fent al teu ritme que mica en mica ja et posarás a to.
Ra-mon, deu ni dó com hi vas amb la BMW, per els revirats de Cassá he disfrutat veient com tombava la K75,
Merci per la companyia
Fins aviat
Ha anat molt bé, m'ha agradat molt la carretera de La Bisbal a Cassà, i llàstima el temps, no tant per l'aigua que cau si no per el terra moll.
´
Heavy, tranqui, tu vés fent al teu ritme que mica en mica ja et posarás a to.
Ra-mon, deu ni dó com hi vas amb la BMW, per els revirats de Cassá he disfrutat veient com tombava la K75,
Merci per la companyia
Fins aviat
Salut i camins
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà