Francament no m´esperaba que fosim mé de dos, en Heavy i jo que habíam quedat.
Donç per sorpresa meva, a les 9 menys 10 , ha vingut Bultaco11

.
M´ha fet molta i.lussió, encara no habíam coincidit mai en moto i avui hem compartit una bona estona de ruta i l´esmorzar.
A pocs minuts ha vingut en Jordi Sacot

i en Jacks

amb unes motos impecables i preparats per anar a fer curves.
Heavy 1987

ha vingut ben equipat i preparat.
Hem fet la ruta prevista, però el ritme de la sortida no ha pas sigut el de mototurisme. Francament hem anat bastant alegres.
Les curves de Santa Pellaia han sigut molt aprofitables, hi habían alguns indrets que encara estaban molt humits i hem afluixat el ritme.
A l´hora d´esmorzar hem parat a LLagostera, el bar del costat de la gasolinera estaba tancat i hem acabat a Cal Degollat

on el menjar ha estat molt bó

( menos mal)!!!!!!
En el parking, hem trovat un parell de preciositats que hem fotografiat.
Després d´esmorzar, hem fet una visita turística a la plaça del poble

i hem proseguit cap a Romanyà.
Al començar a enfilar cap a Romanyà, HA COMENÇAT A PLOURE I BASTANT :( :( , així que tot xino xano ens hem trovat amb Bul1256

i cap a Calonge .
Despres de Calonge cap a La Bisbal per la carretera de La Ganga. Curves i més curves que cadescú ha fet al seu ritme.
A La Bisbal hem decidit continuar per Cruilles-Monells- Madremanya-Juia ( on hem depedit en Jordi Sacot)- Bordils ( on hem despedit Bultaco11)- i després tothom cap a casa seva.
Una sortida suficienment curta per gaudir de la moto, les curves i el millor .... LA VOSTRE COMPANYIA :!:

Mareta (Eva)