Viatge a Cymru (País de Gal·les) - setembre/2008
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Per fi una crònica com les d'abans... ben explicada i foto rere foto... podent pujar i baixar el cursor com vulguis!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Enhorabona pel viatge, realment espectacular i ben aprofitat. La veritat és que te alguna cosa d'especial això de viatjar sol... només ho he fet per la Península però te el seu encant... tens tot el temps del mòn, fas el que vols, tires cap a on vols i penses el que vols...
Fins aviat!
Per fi una crònica com les d'abans... ben explicada i foto rere foto... podent pujar i baixar el cursor com vulguis!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Enhorabona pel viatge, realment espectacular i ben aprofitat. La veritat és que te alguna cosa d'especial això de viatjar sol... només ho he fet per la Península però te el seu encant... tens tot el temps del mòn, fas el que vols, tires cap a on vols i penses el que vols...
Fins aviat!

- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
.
Ra-mon no podia comentarte res del viatge,perque no veia les fotos.Ara si,quina pasada de viatge.M'AGRADA MOLT(paraula de "er"Vini),peroque molt.
Dius de nosaltres,pero tú deunido la guapada de viatge,molt bones fotos.
Salutacions xaxis de "er"Vini i la Tensi :D :D
Dius de nosaltres,pero tú deunido la guapada de viatge,molt bones fotos.
Salutacions xaxis de "er"Vini i la Tensi :D :D
.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Carletsfz6
- Presentats
- Entrades: 182
- Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
- Ubicació: Picamoixons
- Contacta:
Ostres kin viatget mes maco, ara en fan ganes de pillar la moto i marxar uns dies sol per desconectar aixo ho tindria de fer tothom un cop l´any com a minim
Felicitats per la cronica!!
Felicitats per la cronica!!
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Si perdona, m'havia passat per alt. :oops:Sergibuda ha escrit:Sergibuda ha escrit:Ja pots posar tota la informació que tinguis, que aquest juliol la meva dona i jo ens n'hi anem cap allà.
A força de fer-me pesat, et torno a demanar el mateix.
Merci.
Miraré de buscar informació i recordar dades pràctiques i ho penjo.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Unes fotos i una crònica Espectaculars, Felicitats !!!!! :flor :flor :flor :flor
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
:!: i Vvvvsss
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ra-Mon quina enveja.
A mi les illes britaniques, en especial Irlanda i Escocia, fa temps que m´atrauen.
I despres de veure la teva cronica...
Una pregunta va ser abans o dp de Brusel.les aixo, pq el far ja esta reparat ;)
Pero amb la meva de Portugal he posat algun pegat de les diapositives pq si no carregava massa la pagina ;)
A mi les illes britaniques, en especial Irlanda i Escocia, fa temps que m´atrauen.
I despres de veure la teva cronica...
Una pregunta va ser abans o dp de Brusel.les aixo, pq el far ja esta reparat ;)
A mi tambe....James Bond ha escrit:Jo dic el mateix :DSiono1000 ha escrit:A mi com en Carles també m'agraden mes les cróniques amb el sistema antic de penjar fotos. 8)
Pero amb la meva de Portugal he posat algun pegat de les diapositives pq si no carregava massa la pagina ;)
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
Jo trobo que el penjar fotos en «pase de diapos» va bé per si en tens moltes no es fa tant llarga la crònica ni carregues tant la visualització de la pàgina però té l'inconvenient que has de visualitzar la seqüència complerta :?James Bond ha escrit:Jo dic el mateix :DSiono1000 ha escrit:A mi com en Carles també m'agraden mes les cróniques amb el sistema antic de penjar fotos. 8)
- Ra-mon
- Presentats
A Escòcia hi vam anar en autocaravana amb la família i és molt bonic.Steelman ha escrit:A mi les illes britaniques, en especial Irlanda i Escocia, fa temps que m´atrauen.
Irlanda ho tinc pendent. :-)
Va ser a finals d'agost i principis de setembre del 2008.Steelman ha escrit: Una pregunta va ser abans o dp de Brusel.les aixo, pq el far ja esta reparat ;)
Va ser la reentrada al mototurisme després de tenir la moto parada molt temps. :D
El far del darrera tot just le reparat aquesta setmana :-)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Doncs jo quan veig el «pase de diapos», clico a sobre i vaig a parar a la pàgina i allà les veig amb l'ordre i de la manera que vullRa-mon ha escrit:Jo trobo que el penjar fotos en «pase de diapos» va bé per si en tens moltes no es fa tant llarga la crònica ni carregues tant la visualització de la pàgina però té l'inconvenient que has de visualitzar la seqüència complerta :?
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
Més dades
Ferry:
* vaig comprar els bitllets un mes abans, de Calais a Dover en surten molts cada dia i segur que no cal anticipar-se però per la tornada vaig agafar el ferry Portsmouth - Bilbao (36 hores de viatge) i en surt un o dos a la setmana.
* 385 € tots dos ferrys (moto + 1 pax), al de tornada era un camarot amb 2 llits.
Menjar:
* als migdies parava a qualsevol racó que m'agradés i en feia un pa amb tomàquet amb provisions comprades als supers (portava una petita ampolleta d'oli d'oliva).
* als vespres sopava a la casa on dormia o en algun pub.
Dormir:
* França - Formule 1 i similars
* Great Britain - cases particulars (contactats per hospitalityclub.org), alberg de la YHA, hotel.
Temps:
* molta pluja i molt poques estones de sol :-)
Carreteres:
* en general carreteres estretes amb el terra molt bo, revolts suaus, forces canvis de rasant, molts cops vas encaixonat entre els arbusts del marge, molt i molt humides
Ruta:
* total 5.700 kms
* França per carreteretes fins a Calais.
* autopista de Dover a Bristol (uns 300 kms) i sortint de tant en tant per anar-me acostumant a la conducció per l'esquerra, t'acostumes aviat, el més empipador és al encarar les rotondes i al matí quan arribes a una carretera principal has de pensar a agafar el carril correcte ;-)
Ruta per Gal·les:
* ruta circular per les petites carreteres, evitant les autopistes (de fet només n'hi 2, una al nord i l'altra al sud) i les ciutats grans (no vaig estar a Bristol per falta de temps).
* resseguir vall industrial de Rhondda (interessant per les muntanyes artificals de les sobres de l'extracció de carbó), la zona de les Brecon Beacons (park national), arribant a Hay-on-wye (llibres) i baixant per una MOLT estreta carretera que passa pel pas de Gospel.
* carretera de la costa (Dale, St Govan's Head, St David's, Pembrokeshire National Park.
* costa dels Abers i el cor del país: Aberystwyth, Devil's Bridge, Rhayader (mercat de bestiar els dimecres), Machynlleth, Centre for Alternative Technology.
* Snowdonia: Betws-y-Coed, Capel Curig, Llanberis, Caernarfon, i les carretes més de muntanya amb salts d'aigua, llacs i rierols.
* Nord: vaig arribar-hi però ja no tenia temps d'aturar-me, no vaig fer res d'Anglesey i només vaig passar corrent per la motorway d'oest a est i baixar una altra vegada cap a l'interior per anar a casa de la Serena.
* anar cap a London per la M4, uns qms. abans d'arribar a la City hi ha un carril pel bus i per les motos :D
* a London em van posar 2 multes per aparcar en una zona blava per motos sense comprar el tiquet (era complicar, havies de trucar a no sé pas on). Fa gràcia que el paper de la multa el posen en una bosseta de plàstic per què no es mulli. No m'han arribat.
* per saludar es fa amb una petita inclinació del cap :?
* vaig comprar els bitllets un mes abans, de Calais a Dover en surten molts cada dia i segur que no cal anticipar-se però per la tornada vaig agafar el ferry Portsmouth - Bilbao (36 hores de viatge) i en surt un o dos a la setmana.
* 385 € tots dos ferrys (moto + 1 pax), al de tornada era un camarot amb 2 llits.
Menjar:
* als migdies parava a qualsevol racó que m'agradés i en feia un pa amb tomàquet amb provisions comprades als supers (portava una petita ampolleta d'oli d'oliva).
* als vespres sopava a la casa on dormia o en algun pub.
Dormir:
* França - Formule 1 i similars
* Great Britain - cases particulars (contactats per hospitalityclub.org), alberg de la YHA, hotel.
Temps:
* molta pluja i molt poques estones de sol :-)
Carreteres:
* en general carreteres estretes amb el terra molt bo, revolts suaus, forces canvis de rasant, molts cops vas encaixonat entre els arbusts del marge, molt i molt humides
Ruta:
* total 5.700 kms
* França per carreteretes fins a Calais.
* autopista de Dover a Bristol (uns 300 kms) i sortint de tant en tant per anar-me acostumant a la conducció per l'esquerra, t'acostumes aviat, el més empipador és al encarar les rotondes i al matí quan arribes a una carretera principal has de pensar a agafar el carril correcte ;-)
Ruta per Gal·les:
* ruta circular per les petites carreteres, evitant les autopistes (de fet només n'hi 2, una al nord i l'altra al sud) i les ciutats grans (no vaig estar a Bristol per falta de temps).
* resseguir vall industrial de Rhondda (interessant per les muntanyes artificals de les sobres de l'extracció de carbó), la zona de les Brecon Beacons (park national), arribant a Hay-on-wye (llibres) i baixant per una MOLT estreta carretera que passa pel pas de Gospel.
* carretera de la costa (Dale, St Govan's Head, St David's, Pembrokeshire National Park.
* costa dels Abers i el cor del país: Aberystwyth, Devil's Bridge, Rhayader (mercat de bestiar els dimecres), Machynlleth, Centre for Alternative Technology.
* Snowdonia: Betws-y-Coed, Capel Curig, Llanberis, Caernarfon, i les carretes més de muntanya amb salts d'aigua, llacs i rierols.
* Nord: vaig arribar-hi però ja no tenia temps d'aturar-me, no vaig fer res d'Anglesey i només vaig passar corrent per la motorway d'oest a est i baixar una altra vegada cap a l'interior per anar a casa de la Serena.
* anar cap a London per la M4, uns qms. abans d'arribar a la City hi ha un carril pel bus i per les motos :D
* a London em van posar 2 multes per aparcar en una zona blava per motos sense comprar el tiquet (era complicar, havies de trucar a no sé pas on). Fa gràcia que el paper de la multa el posen en una bosseta de plàstic per què no es mulli. No m'han arribat.
* per saludar es fa amb una petita inclinació del cap :?
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
Jo per dormir ho portava tot lligat excepte un parell de dies i, la veritat és que aquests 2 dies vaig haver de voltar força per trobar lloc :-(Sergibuda ha escrit:Moltes gràcies, una informació molt interessant. Per cert, creus que s'ha de reservar sempre per dormir o pots anar algun dia a l'aventura?
Lo típic, o no hi havia llocs on dormir als pobles quan els buscava, o era massa car o estava ple.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Més dades
Primer pas perquè a España copiin la idea? :?Ra-mon ha escrit:
....................
.....................