Escapda matinal tranquileta pels voltants de Girona demá 16
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dl. abr. 27, 2009 2:38 am
- Ubicació: Girona
Escapda matinal tranquileta pels voltants de Girona demá 16
Com que sembla que han cambiat les previsions del temps per demà dissabte, i ting una mica de mono, pensaba sortir a fer un tomb. :)
Tant si s'apunta algú com si no (...i no plou!) seré a les 09:00-09:15 al parquing del devant del Bicentury, inici de la pujada dels Àngels...
Pels que no hem coneixeu, vaig tranquil, sense correr, i no m'agraden massa les revirades...soc un veterano! :roll:
Pensaba potser fer "mototurisme" i esmorsar per les carrteres del pla de l'estany o bé cap l'alt Empordà...veurem sobre la marxa...
Demà a Girona no se hi cabrà!!
Salutacions
Santa
BMW R-1100-RT verda
Tant si s'apunta algú com si no (...i no plou!) seré a les 09:00-09:15 al parquing del devant del Bicentury, inici de la pujada dels Àngels...
Pels que no hem coneixeu, vaig tranquil, sense correr, i no m'agraden massa les revirades...soc un veterano! :roll:
Pensaba potser fer "mototurisme" i esmorsar per les carrteres del pla de l'estany o bé cap l'alt Empordà...veurem sobre la marxa...
Demà a Girona no se hi cabrà!!
Salutacions
Santa
BMW R-1100-RT verda
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...vagi bé, Angel !
...vagi bé, Angel !
...lamento no poder acompanyarte aquest dissabte. Demá tinc prevista una ruta GT (...gestions de Trevall) endarrerides per Girona ciutat.
...ens veurem a la próxima !
Josep.
...lamento no poder acompanyarte aquest dissabte. Demá tinc prevista una ruta GT (...gestions de Trevall) endarrerides per Girona ciutat.
...ens veurem a la próxima !
Josep.

- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Contacta:
Hola Santa, nosaltres solem ser un grupet, 2, 3, 4 o a vegades molts mes, que solem sortir els dissabtes, anem a esmorzar ....... i de pas i com que anem amb moto, aprofitem a fer un vol :D , i al migdia estem a casa, quedem a l’aparcament del Domus, al canto de la benzinera de l’Avellaneda a les 9:00 hores, dema serem pocs, 2 o 3, però complirem amb la tradició, si vols ja ho saps.
Salutacions.
Salutacions.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Bolero
- Presentats
-
- Presentats
OK Albert i Bolero,
Jo he quedat amb el "Jumperacing" a les 09:00 al devant del Bicentury, si voleu pasar per allà i serem fins a un quart de deu.
Els de l'Avellaneda ho teniu facil per la variant.
En Bolero si vé de Torroella de Montgrí també per la variant cal sortir direcció els Àngels...
I si no potser, dons un altra dia!
Esperem que no plogui!!
Salutacions Sabta
Jo he quedat amb el "Jumperacing" a les 09:00 al devant del Bicentury, si voleu pasar per allà i serem fins a un quart de deu.
Els de l'Avellaneda ho teniu facil per la variant.
En Bolero si vé de Torroella de Montgrí també per la variant cal sortir direcció els Àngels...
I si no potser, dons un altra dia!
Esperem que no plogui!!
Salutacions Sabta
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Un que ja ha tornat, ha estat una sortida molt maca i la incorporació de l'Ozepe ens ha permès practicar la "rutainterruptus" vàries vegades, una passada, als que no ho han fet mai els ho recomano.
Només em sap greu haver deixar en rídicul motos modernes i potents que no han pogut seguir el ritme de la meva R65LS de 28 anys!!! :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:
Bé, fins la propera, salutacions a tots.
Només em sap greu haver deixar en rídicul motos modernes i potents que no han pogut seguir el ritme de la meva R65LS de 28 anys!!! :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:
Bé, fins la propera, salutacions a tots.
Jumperracing!
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
-
- Presentats
- Bolero
- Presentats
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Josep
- Presentats
- Contacta:
...bones !
...em vaig infiltrar a la sortida depres del esmorçar i tras provar per 2 vegadas fer.la fracasar sense aconseguir.lo, finalment varem gaudir de un día esplendit par anar en moto per les carreteretes de la Garrotxa Empordanesa (...tenía entes que la sortida es feia per la Garrotxa)
...Sagal, no hi han fotos per que l' únic aficciont que hi havia portava el estris espatllat (...o sigui, la camara chunga ).
Josep (...Bolero ), un plaer retrovar.nos despres de tants anys. Aprofita si veus demá a Joan per donar.li una abraçada de part meva...
...i als demes, fins la propera, ...excepte en jumper, que porta ferros que corren masa ! :twisted:
Josep.
...em vaig infiltrar a la sortida depres del esmorçar i tras provar per 2 vegadas fer.la fracasar sense aconseguir.lo, finalment varem gaudir de un día esplendit par anar en moto per les carreteretes de la Garrotxa Empordanesa (...tenía entes que la sortida es feia per la Garrotxa)
...Sagal, no hi han fotos per que l' únic aficciont que hi havia portava el estris espatllat (...o sigui, la camara chunga ).
Josep (...Bolero ), un plaer retrovar.nos despres de tants anys. Aprofita si veus demá a Joan per donar.li una abraçada de part meva...
...i als demes, fins la propera, ...excepte en jumper, que porta ferros que corren masa ! :twisted:
Josep.

-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Bona sortideta :D :D
Ara que, amb els paisatges que teniu el sector gironí aneu on aneu teniu l'èxit assegurat de mitja ruta 8) . Enhorabona per completar l'altra part de lèxit.
Felicitats a tot els que hi heu anat.
Josep, ben retrobat, feia temps que no sabia res de tu
Vssssss
007
Ara que, amb els paisatges que teniu el sector gironí aneu on aneu teniu l'èxit assegurat de mitja ruta 8) . Enhorabona per completar l'altra part de lèxit.
Felicitats a tot els que hi heu anat.
Josep, ben retrobat, feia temps que no sabia res de tu
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Josep
- Presentats
- Contacta:
- Runy
- Presentats
- Entrades: 60
- Membre des de: dj. feb. 05, 2009 12:35 am