[quote user="Sagal" post="83126"]
Felicitats, que cal dir tant la sortida com la posta collonudes. Per cert Siono com vas de cama? suposo que de conya. Poseu mes fotos, eh si heu tingut temps es clar :lol: :lol: :lol: :lol:
Arreveure[/quote]
Doncs de la cama ara mateix vaig al metge, tinc hora ales 4 de la tarda.
Ja veurem el que diu, però jo noto que va per bon cami, encara tinc alguna molestia petita.
De fotos ja en penjarem unes quantes, però serà a la nit.
Salut.
La Ruta De "Cap" A "Cap"
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: La Ruta De "Cap" A "Cap"
Salut i kilómetres
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Siono1000" post="83164"][quote user="Sagal" post="83126"]
Felicitats, que cal dir tant la sortida com la posta collonudes. Per cert Siono com vas de cama? suposo que de conya. Poseu mes fotos, eh si heu tingut temps es clar :lol: :lol: :lol: :lol:
Arreveure[/quote]
Ja veurem el que diu, però jo noto que va per bon cami, encara tinc alguna molestia petita.
Salut.[/quote]
Després del que ha aguantat si el metge diu que no va bé, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ja es podrà jubilar.
Arreveure[/quote]
Salut.[/quote]
Després del que ha aguantat si el metge diu que no va bé, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ja es podrà jubilar.

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
:eyes Vull afegir-me al seguit de felicitacions que esteu rebent....però...tinc un petit dubte. Be,1 no. Uns quants: Segons el Viamichelin de Cap a Cap per la via més curta sense peatges hi han 1285 km. Si vau sortir a la sortida del sol (les 06.02 am) i a la foto d'Itaca a Fisterra son les 21.27 segons el seu GPS, em surten 15.25 hores de viatge (un récord!). i com imagino no eren 3 GS Adventures, l'autonomia de les motos devia ser entre 250-300 km (m'equivoco?) això em surt un mínim de 5 repostatges. Imaginem un mínim de 20 minuts per parada (100 minuts) més 1 hora per esmorzar i una altra per dinar (el sopar ja sabem que va ser de "lujo"), em queden 220 minuts aturats. Es a dir vau circular com a màxim 11.9 hores (Déu n'hi do). Si divideixo els Km per aquestes quasi 12 hores em surt un promig fantàstic de 107.98 km/h :eyes . Com ho vareu fer? Teniu una ruta alternativa? Quantes fotos de la DGT us han fet? A quina velocitat anaveu per fer aquest promig? Us dopeu amb alguna cosa? Sou persones normals?.....
Tinc moltes més preguntes que imagino trobaran resposta quan feu la crònica, però n'hi ha una que m'intriga més que cap: Què va pasar a l'Hotel Mariquito?....
Ara en serio i amb carinyo..molt bona ruta i molt bon viatje
Tinc moltes més preguntes que imagino trobaran resposta quan feu la crònica, però n'hi ha una que m'intriga més que cap: Què va pasar a l'Hotel Mariquito?....
Ara en serio i amb carinyo..molt bona ruta i molt bon viatje
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Espia, es nota que no els has vist rodar, una mitja de 107km/h és anar aturat per aquesta colla. Tens que pensar que són poc menys que els fills del vent... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo l'únic que vull veure és la foto del tanga :twisted: :twisted: :twisted: , ja ens la podrieu posar mentre esperem la crònica... :D :D :D
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss
Jo l'únic que vull veure és la foto del tanga :twisted: :twisted: :twisted: , ja ens la podrieu posar mentre esperem la crònica... :D :D :D
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss