MOTOTURISME HA ASSOLIT LA TRANSPIRENAICA

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: MOTOTURISME HA ASSOLIT LA TRANSPIRENAICA

Entrada Autor: Ra-mon » dt. juny 16, 2009 12:03 pm

[quote user="Sagal" post="79929"]Bé gent de moment us posso els 30 ports de la Transpirenaica, com a crònica us diré, que no és gens fàcil aconseguir els 30 ports. Bé aqui ni han 29, perquè l'últim el coll de Molló ens el varem passar, la carretera ens feia corre massa i no el varem veure, peró i aniré un dia i faré una foto, de totes maneres en el lloc d'aquest coll, he possat una foto de Cerbere, que és on s'acaba la transpirenaica.

http://picasaweb.google.com/Santi.sagal ... directlink[/quote]

Ei Santi, això vol dir que el teu nom ja està escrit a la llista dels que han pujat els ports dels Pirineus, semblant a la dels 14 vuitmils ;-)

Felicitats per la ruta i gràcies per les fotos !

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. juny 16, 2009 12:37 pm

Imatge

Col du Tourmalet.

Varem donar una mica de volta, tal com ha explicat el Santi, però em sembla que valia la pena, i no pas per la foto precisament.

Després de totes les explicacions del Santi (gràcies per fer-ho) no puc afegir gaires coses, però si alguna foto.

fotos

:cerv :cerv :cerv
Sort,

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. juny 16, 2009 12:40 pm

Veus en aquesta foto estic guapo, a contrallum quedo bé, perquè serà? jajajajajaja
ImatgeImatge

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. juny 16, 2009 2:32 pm

Una ruta molt guapa :flor :flor , moltes felicitats a tots dos. I les fotos dels ports amb la samarreta de Mototurisme
immillorables :eyes . La propera vegada que ho feu, podríeu enganxar-hi petits adhesius amb el nom del foro,
així els demés us podríem seguir els passos i anar-los a fotografiar. :ban :jump :ban :jump
Recordo que fa un parell d’anys, l’Steelman va enganxar-ne un a l’Stelvio, i sempre he pensat que si algun dia
tinc la sort d’anar-hi, el buscaria per fer-hi la foto. :ban

:kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dt. juny 16, 2009 4:38 pm

Moltes felicitats per la ruta… molt i molt xulo!

Gràcies per compartir amb tots nosaltres aquestes impressionants fotos del nostre Pirineu.

Els somnis somnis són… ja en teniu un més al sac, ara toca somniar una altra ruta. :cerv

Ostres tu, l’Albert fent fotos quin nivell… n´hi ha una que m'ha agradat molt. :-D :-D :-D :-D

Salut!

Imatge

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dt. juny 16, 2009 7:39 pm

ospedré, quina santa ruta, enveja sana és la que sento, moltes felicitats... :form

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: MOTOTURISME A ASSOLIT LA TRANSPIRENAICA

Entrada Autor: ARBE » dj. ago. 27, 2009 4:56 pm

[quote user="Steelman" post="79943"]Es que el pirineu enganxa!
No els valorem pq els tenim a tocar pero son preciosos
!!
JO sempre dic que si em fessin triar entre els alps i els pirineus em costaria moltissim de decantar-me per un o pels altres!![/quote]

L'altre dia estava en un audiovisual que feia el Sergi Mingote, alpinista professional, amb 2 Everests al currículum entre d'altres 8.000, aventurer i expedicionari (travessa pol nord, etc...).

En acabar vam xerrar una estona i a l'interpelació d'un que li deia que els Pirineus li devien semblar muntanyes de joguina va dir:

"cada cop em fan més mandra les grans expedicions, vellugar tanta gen i mitjans per mig món, i cada cop m'agrada més sortir al Pirineu, i escalar a Montserrat, i poder estar dos dies i tornar a casa amb els meus, o marxar un matí i estar casa per dinar.
He fet més de 20 expedicions de tota mena per tot el món, i el que tenim a Catalunya, per variat no hi és enlloc més, a més del clima, estabilitat política, infraestructures, etc... Si Montserrat estés a Califòrnia, aniria gent d'aquí a Estats Units per escalar a Montserrat"

Si ho diu aquest catacrack del tema, imagineu...

http://www.tv3.cat/programa/205690595/E ... gi-Mingote

p.d. espero que el sr. Santi i els sr. Albert em concedeixin audiència en algun moment de la KDD per a fer una consultoria sobre una ruta que tinc en ment...
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 27, 2009 6:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”