a.f.m (alguna foto mes)
http://picasaweb.google.com/Digamjordi/20110102#
1 Gener El Primer Raig De Sol Del 2011 A Cap De Creus
Moderador: Airald
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Re: 1 Gener El Primer Raig De Sol Del 2011 A Cap De Creus
Compartir la carretera
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
M´he quedat alucinada de les fotos, els videos.... sou sençillament genials.
Sé la feina que comporta tot aixó i dir-vos que sou un 10.
També voldria afegir que no només tenim fotografs de primera, sino que els protagonistes, es a dir TOTS VOSALTRES, ens feu la feina molt i molt fácil.
A totes i tots , moltes gracies i bon any 2011 :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Sé la feina que comporta tot aixó i dir-vos que sou un 10.
També voldria afegir que no només tenim fotografs de primera, sino que els protagonistes, es a dir TOTS VOSALTRES, ens feu la feina molt i molt fácil.
A totes i tots , moltes gracies i bon any 2011 :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
...i jo que puc dir que no s'hagi comentat...!!!
la sortida del sol espectacular però la companyia inmillorable...!!! Va ser simplement, genial!!
em vaig quedar de pasta de boniato quan vaig veure el trànsit cap a Cap de Creus i un cop anem arribant, trobem els municipals posant ordre a l'aparcar. :eyes I jo que em pensava que seriem 4 gats !!!
Gracies a tots per la vostra companyia i fer-me riure tant. :kssss
A tots quí van portar coques, cava, cafè, torrons, licors... i com no per aquestes fotos que fan reviure aquells moments.
Per cert, molts maques :bow Gracies, Eva, Jordi, Francesc, Alucina,...
la sortida del sol espectacular però la companyia inmillorable...!!! Va ser simplement, genial!!
em vaig quedar de pasta de boniato quan vaig veure el trànsit cap a Cap de Creus i un cop anem arribant, trobem els municipals posant ordre a l'aparcar. :eyes I jo que em pensava que seriem 4 gats !!!
Gracies a tots per la vostra companyia i fer-me riure tant. :kssss
A tots quí van portar coques, cava, cafè, torrons, licors... i com no per aquestes fotos que fan reviure aquells moments.
Per cert, molts maques :bow Gracies, Eva, Jordi, Francesc, Alucina,...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Xavier, t´has escaquejat de la sardana a Cap de Creus, però una sevillana la ballaràs, oi ?????