Proposta De Sortida Per Anar A Dinar A Can Xifra (Cartellà)-
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: Proposta De Sortida Per Anar A Dinar A Can Xifra (Cartel
Aiaiaiaiaiaiaaiiaiaiiiiiiiiiii
M'ho temía, encara que pensava que no arribaria i que fos precisament aquest Diumenge. Apart de no poguer quedar-me al dinar pels motius que vaig dir, ara s'ens complica per la ruta, per no dir que ja tenim el día a fer punyetes.
Laiona, ens haurás d'esborrar..... :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :crys :crys :crys
:crys
Com que tenim la ruta, si em fos possible, us vindriem a seguir una estona.
M'ho temía, encara que pensava que no arribaria i que fos precisament aquest Diumenge. Apart de no poguer quedar-me al dinar pels motius que vaig dir, ara s'ens complica per la ruta, per no dir que ja tenim el día a fer punyetes.
Laiona, ens haurás d'esborrar..... :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :crys :crys :crys
Com que tenim la ruta, si em fos possible, us vindriem a seguir una estona.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Carai Jeppy, quin greu !!
Jo que em pensava conèixer la Rosa Mª. !! :halfcry
Jo que em pensava conèixer la Rosa Mª. !! :halfcry
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
M agradaria compartir ruta i dinar, si es pot 2 mes
Compartir la carretera
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Hola Laiona, e vist que esteu buscant una ermita per visitar i us puc dir que ja hus la e trobat.
Just a tres quilòmetres de Madremanya direcció la Pera hi ha Pedrinyà, una ermita del segle XI, el Sacot segur que sap on és. Si fos el cas que hi anesiu i trobessiu tancat, demaneu les claus a una gent molt agradable que viu just al costat ( o dic perquè els conec molt bé, són els meus pares).

Que disfruteu el diumenge, i que disfruteu de l'entrecot ja que jo no podré fer-ho.
Just a tres quilòmetres de Madremanya direcció la Pera hi ha Pedrinyà, una ermita del segle XI, el Sacot segur que sap on és. Si fos el cas que hi anesiu i trobessiu tancat, demaneu les claus a una gent molt agradable que viu just al costat ( o dic perquè els conec molt bé, són els meus pares).

Que disfruteu el diumenge, i que disfruteu de l'entrecot ja que jo no podré fer-ho.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Dodo" post="159535"]Hola Laiona, e vist que esteu buscant una ermita per visitar i us puc dir que ja hus la e trobat.

Que disfruteu el diumenge, i que disfruteu de l'entrecot ja que jo no podré fer-ho.[/quote]
Ai què has fet Eduard !
Si hi anem, els teus pares diran: però amb quina mena de personal s'ajunta el nostre fill...
Moltes gràcies per la proposta.
Salut !

Que disfruteu el diumenge, i que disfruteu de l'entrecot ja que jo no podré fer-ho.[/quote]
Ai què has fet Eduard !
Si hi anem, els teus pares diran: però amb quina mena de personal s'ajunta el nostre fill...
Moltes gràcies per la proposta.
Salut !
- Xavier
- Presentats
Companys osonencs, ens trobem a la benzinera de Calldetenes i fem ruta fins a Blanes plegats ?
Si us va bé, poseu l'hora perquè com que no ve en Kpeps no caldrà arribar-nos a Portbou.
Ja direu alguna cosa.
Salut.
Si us va bé, poseu l'hora perquè com que no ve en Kpeps no caldrà arribar-nos a Portbou.
Ja direu alguna cosa.
Salut.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
No podem venir, perquè van operar la LLopis del menisc, tenia una rotura i anava fent fins que ha decidit operar-se.
Està bé, tot i que troba que s'està fent llarg, però fa el seu procés. No havia dit res perquè és una cosa programada, cap accident ni res greu.
Merci per preocupar-vos, i que gaudiu molt de la sortida i de l'entrecôte. ;)
Per la pròxima ja ens pots apuntar, Laia.
Està bé, tot i que troba que s'està fent llarg, però fa el seu procés. No havia dit res perquè és una cosa programada, cap accident ni res greu.
Merci per preocupar-vos, i que gaudiu molt de la sortida i de l'entrecôte. ;)
Per la pròxima ja ens pots apuntar, Laia.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Xavier" post="159550"]Companys osonencs, ens trobem a la benzinera de Calldetenes i fem ruta fins a Blanes plegats ?
Ja direu alguna cosa.
Salut.[/quote]
Va bé a les 8 ?
Em penso que tindrem temps per arribar a Blanes i esmorzar una mica.
Ja direu alguna cosa.
Salut.[/quote]
Va bé a les 8 ?
Em penso que tindrem temps per arribar a Blanes i esmorzar una mica.
- Xavier
- Presentats
Fet. Fins diumenge a les 8.
Salut !
Salut !
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Hola Laia.
Hem estat esperant fins a darrera hora per veure si ens ho podírm combinar, ja que la ruta sembla molt xula, però malauradament no podrem acompanyar-vos. Ahir pensava que potser només la ruta sí que la podríem fer, però ni això... :(
Que us ho passeu molt bé, bandidus !!!
Hem estat esperant fins a darrera hora per veure si ens ho podírm combinar, ja que la ruta sembla molt xula, però malauradament no podrem acompanyar-vos. Ahir pensava que potser només la ruta sí que la podríem fer, però ni això... :(
Que us ho passeu molt bé, bandidus !!!
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Jo també he esperat a l'últim moment perquè el diumenge tinc algun compromís a primera hora.
Finalment podré venir però m'afegiré a mitja ruta, suposo que a l'alçada de Monells o Els Angels.
Ja quedaré amb el cap de ruta. :lol:
O sigui que apunta 2 pax a dinar i una part de la ruta.
Fins diumenge!!!
Finalment podré venir però m'afegiré a mitja ruta, suposo que a l'alçada de Monells o Els Angels.
Ja quedaré amb el cap de ruta. :lol:
O sigui que apunta 2 pax a dinar i una part de la ruta.
Fins diumenge!!!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="JEPPY" post="159509"]Aiaiaiaiaiaiaaiiaiaiiiiiiiiiii
Com que tenim la ruta, si em fos possible, us vindriem a seguir una estona.[/quote]
Quin greu Jeppy! no pateixis que hi ha més dies que llonganisses i en farem més!!
Com que tenim la ruta, si em fos possible, us vindriem a seguir una estona.[/quote]
Quin greu Jeppy! no pateixis que hi ha més dies que llonganisses i en farem més!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Laiona
- Presentats
LLISTA ACTUALITZADA FINS AQUI!!!!
- Laiona
- Presentats
[quote user="Dodo" post="159535"]Hola Laiona, e vist que esteu buscant una ermita per visitar i us puc dir que ja hus la e trobat.

Ostres Dodo! quin nivell!!!! quina meravella! ja ho parlarem amb els entesos i si ho veuen factible hi passem!

Ostres Dodo! quin nivell!!!! quina meravella! ja ho parlarem amb els entesos i si ho veuen factible hi passem!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Laiona" post="159570"] LLISTA ACTUALITZADA FINS AQUI!!!! [/quote]
Carai, això ho tens dominat ja! :eyes

Bona ruta per demà!!! Abrigueu-vos bé i no jaleu gaire.

- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="159573"][quote user="Laiona" post="159570"] LLISTA ACTUALITZADA FINS AQUI!!!! [/quote]

[/quote]
Ens ho jalarem tot! jajajaja però diumenge jijijiji

Ens ho jalarem tot! jajajaja però diumenge jijijiji
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ostres, és veritat.
No sé on tinc el cap..... :oops:
No sé on tinc el cap..... :oops:

- Laiona
- Presentats
Tal com vaig posar al principi, TANCO LA LLISTA AVUI A LA NIT. He parlat amb el restaurant i em diuen que els que som esta ja prou be perquè es veu que el restaurant estarà força ple i volen donar un servei de qualitat. Per tant, DONO LA LLISTA PER TANCADA .
No patiu que si surt tot bé em vindran ganes de muntar-ne una altra en la que hi capiguem tots!
No patiu que si surt tot bé em vindran ganes de muntar-ne una altra en la que hi capiguem tots!
- Laiona
- Presentats
Això ja ho tenim aqui!!!! Tot és apunt per demà! M'han dit els del restaurant que tindrem una taula al costat d'una finestra des d'on es vegin les motos per tenir-les controladetes i tot! Quin nivell!
Si algú ho veu necessari us apunteu el meu telefon que està al meu perfil per si demà al matí tinguéssiu qualsevol problema per arribar a Blanes. Em feu un truc i ho arreclem!
Vinga nens! Fins demà!!!!
Si algú ho veu necessari us apunteu el meu telefon que està al meu perfil per si demà al matí tinguéssiu qualsevol problema per arribar a Blanes. Em feu un truc i ho arreclem!
Vinga nens! Fins demà!!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Només una paraula, m'ho he passat
GENIAL !
GENIAL !