Ruta Nocturna, Del 9 Al 10 De Setembre
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Ruta Nocturna, Del 9 Al 10 De Setembre
[quote user="MikelRT" post="178767"][quote user="Pasqual" post="178765"]No em feu més enveja que encara estic a la feina :crys :crys :crys
Arribaré tard[/quote]
Quin neguit que tinc...només de pensar en que estàs treballant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant[/quote]
Mikel :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado
i al final :cerv :cerv :cerv
Arribaré tard[/quote]
Quin neguit que tinc...només de pensar en que estàs treballant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant[/quote]
Mikel :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado
i al final :cerv :cerv :cerv
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Molt bona ruta a tots...! :razz:
Feu mooltes fotos ;)
Feu mooltes fotos ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Gaudiu de la fosca nit!!!
I al lloro amb les bestioles. Bestiola a la vista, gas a fons. :tremolant
I volem veure fotos. :razz:
I volem veure fotos. :razz:

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Randy-650" post="178792"]Gaudiu de la fosca nit!!!
I volem veure fotos. :razz:[/quote]
+1 ;)
I volem veure fotos. :razz:[/quote]
+1 ;)
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
- Entrades: 14
- Membre des de: dg. juny 05, 2011 12:21 am
- Ubicació: L' Escala
Ja he arrivat a casa. He anat per la carretera de Sant Feliu direccio Thuir per veure si us trobava pero com no tenia la ruta despres de Thuir he anat tirant per la costa cap a casa.
Gracies al de la moto escombra que no recordo el seu nom per la seva pasiencia espero que hagueu trobat tots el tresors i tingueu un bon retorn a casa.
Xavi
Gracies al de la moto escombra que no recordo el seu nom per la seva pasiencia espero que hagueu trobat tots el tresors i tingueu un bon retorn a casa.
Xavi
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Jo tambe soc a casa. :D
Xavicat no se, on t,has perdut, hem sap greu. :(
No se si ha sigut a l.autovia francesa on jo feia de cruiller.
La sortida ha sigut perfecta, gracies Ramon.(t,ho has currat molt)
Gracies a tots.
Ara vaig a fer nonetes :roll: :roll: :roll:
SIAU,
Santi
Xavicat no se, on t,has perdut, hem sap greu. :(
No se si ha sigut a l.autovia francesa on jo feia de cruiller.
La sortida ha sigut perfecta, gracies Ramon.(t,ho has currat molt)
Gracies a tots.
Ara vaig a fer nonetes :roll: :roll: :roll:
SIAU,
Santi
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
una petita mostra......
Una coordenada qualsevol del solsonés fent no se que.......
Una coordenada qualsevol de la cerdanya gavatxa
Un pique-nique a las 04:00 am
Aqui està clarissim: ja no era de nit
Bona nit!!!
Una coordenada qualsevol del solsonés fent no se que.......

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ieps... uns altres que ja son a casa (bé, el Pasqual ja fa hores que deu ser a casa
)
702 Km de corbes a la llum de la lluna y uns quants GC al sarró.
Després de sopar a Vic vàrem estar una estona "emPANats", però al final vàrem trobar la carretera cap a Collsuspina !! :mrgreen:
Gràcies Ramon per la currada. Veig que la K75 encara està en forma !!!
(a la tarda miraré de revelar alguna foto :???: )
Naniiiiiiiiiiit !!!
702 Km de corbes a la llum de la lluna y uns quants GC al sarró.
Després de sopar a Vic vàrem estar una estona "emPANats", però al final vàrem trobar la carretera cap a Collsuspina !! :mrgreen:
Gràcies Ramon per la currada. Veig que la K75 encara està en forma !!!
(a la tarda miraré de revelar alguna foto :???: )
Naniiiiiiiiiiit !!!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 10, 2011 1:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Un altre a casa,
Xavicat de paciència res, al contrari, que m'anava molt bé ser la moto escombra. Em sap greu que no hagis pogut "acabar la ruta " amb nosaltres .
Gracies a tots per la companyia i organitzaciò que em tingut aquesta nit .... Ramón i companyia, quan fem la proxima?
Bona nit!!!!!!
Xavicat de paciència res, al contrari, que m'anava molt bé ser la moto escombra. Em sap greu que no hagis pogut "acabar la ruta " amb nosaltres .
Gracies a tots per la companyia i organitzaciò que em tingut aquesta nit .... Ramón i companyia, quan fem la proxima?
Bona nit!!!!!!
- Antonia
- Presentats
- Entrades: 109
- Membre des de: dg. març 15, 2009 2:50 pm
- Ubicació: Preixens (Lleida)
Ara acabem de dinar, i anem a dormir, que hi ha soneta.
Una ruta collunuda, ens ho hem passat molt bé, amb la companyia, els "geocachets", i tot els que ens hem montat.
Avere si penjeu alguna foto.
BONA NIT.
Una ruta collunuda, ens ho hem passat molt bé, amb la companyia, els "geocachets", i tot els que ens hem montat.
Avere si penjeu alguna foto.
BONA NIT.
Amb la meva moto deixaré marca per tot Catalunya.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo m'acabo de llevar de fer una mica de migdiada que m'he l'he ben guanyat ;)
Entre una cosa i l'altra hem tingut una sortida ben distreta, oi ?
Jo també m'apuntu a la propera i, com algú deia, hauríem de fixar aquest event en les activitats de mototurisme.cat.
Doncs ja ho sabeu, l'any vinent per aquestes dates i en un cap de setmana de lluna plena hi haurà la Nocturna 2012
Salut !
Entre una cosa i l'altra hem tingut una sortida ben distreta, oi ?
Jo també m'apuntu a la propera i, com algú deia, hauríem de fixar aquest event en les activitats de mototurisme.cat.
Doncs ja ho sabeu, l'any vinent per aquestes dates i en un cap de setmana de lluna plena hi haurà la Nocturna 2012
Salut !
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, un mes a casa.
Ramon gracies per muntar aquestes sortides tant divertides, m´ho he passat de conya conduint tota la nit. :razz:
Degut a la foscor el grup ha anat compacte tota la ruta i encara que costi de creure al anar tots junts la carretera
queda perfectament marcada i és molt fàcil conduir.
La baixada de Montlluis a Vilafranca de conflent ha estat brutal, veient la serpentejant línia de llums. :eyes
Gracies a tots pels cafès, pastissets, bombons...tot i no menjar-ne he fet un tastet. :roll:
Curiosament el road-leader d'avui era el que menys llum feia... :lol:
Xavicat, sap greu que t'hagis passat la sortida de Thuir, em esperat una estona aviam si venies.
Era difícil tornar a trobar-nos sinó tenies la ruta al GPS, la propera anirà millor. ;)
Salut, i fins la propera! ;)
Ramon gracies per muntar aquestes sortides tant divertides, m´ho he passat de conya conduint tota la nit. :razz:
Degut a la foscor el grup ha anat compacte tota la ruta i encara que costi de creure al anar tots junts la carretera
queda perfectament marcada i és molt fàcil conduir.
La baixada de Montlluis a Vilafranca de conflent ha estat brutal, veient la serpentejant línia de llums. :eyes
Gracies a tots pels cafès, pastissets, bombons...tot i no menjar-ne he fet un tastet. :roll:
Curiosament el road-leader d'avui era el que menys llum feia... :lol:
Xavicat, sap greu que t'hagis passat la sortida de Thuir, em esperat una estona aviam si venies.
Era difícil tornar a trobar-nos sinó tenies la ruta al GPS, la propera anirà millor. ;)
Salut, i fins la propera! ;)
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Gràcies Ramon per la sortida. Crec també que s'hauría d'instaurar com una clàssica anual.
A tots els companys i companyes de ruta: m'ho he passat molt bé. Ha estat diferent i ha valgut molt la pena.
Ha estat un plaer conéixer al Xavicat,
Fins aviat !!!
A tots els companys i companyes de ruta: m'ho he passat molt bé. Ha estat diferent i ha valgut molt la pena.
Ha estat un plaer conéixer al Xavicat,
Fins aviat !!!
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Senzillament Espectacular...gràcies Ramon per fer-ho possible, conduir de nit en grup no te preu :lol: tota la carretera per nosaltres sols he gaudit d'alllo mes...malgrat que la moto del RoadLider 'tenía pocas llums' quan arribava una zona de corbes técnica es generaven diferències en el grup, gràcies això i el fet de fe cruillers em vaig donar comte al les gorges de la carança (després de Mont-Lluis) que costava mes anar-hi sol que en grup :tremolant
em pensava que no aguantaria tota la nit sense tenir son i que bah... ha sigut molt estimulant... a més he tingut el plaer de conèixer nous companys, gràcies a tots he passat una molt bona nit :lol: reivindico sortida fixa ''FOREVER'' :lol:
em pensava que no aguantaria tota la nit sense tenir son i que bah... ha sigut molt estimulant... a més he tingut el plaer de conèixer nous companys, gràcies a tots he passat una molt bona nit :lol: reivindico sortida fixa ''FOREVER'' :lol:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Jo també m'afegeixo al comentaris. Nota general un 9.30 (sempre hem de deixar un marge de millora). La ruta perfecte. els paisatges :roll: que dir? Lluna quasi plena, carreteres (en general) força ben asfaltades, temperatura primaveral, bona companyia i com a guinda 2 pastissos d'aquells de llepar-se els dits! Què´millor podem fer una nit de setembre? (ei, marranots, no si val pensar en el sexe :lol: :lol: ).
Ramon, Moltes gràcies per preparar la ruta i guiar-nos millor que cercant geo-caches :lol: La propera vegada, vine directament amb la K i deixa la japonesa per "sortidetes" més "ligths" :lol:
El tall de Port-Vendres a l'antiga frontera, senzillament ESPECTACULAR! Bon ritme, carretera neta i les primeres llums del dia. Perfecte!
Gràcies a tots el companys per esperar-me a la sortida i encantat de coneixer els nous (nous per a mi). Qui més m'ha sorpres i crec que mereix un 10 (ara si) ha estat l'Antonia. Felicitats a ella i al pare... :lol:
Ramon, Moltes gràcies per preparar la ruta i guiar-nos millor que cercant geo-caches :lol: La propera vegada, vine directament amb la K i deixa la japonesa per "sortidetes" més "ligths" :lol:
El tall de Port-Vendres a l'antiga frontera, senzillament ESPECTACULAR! Bon ritme, carretera neta i les primeres llums del dia. Perfecte!
Gràcies a tots el companys per esperar-me a la sortida i encantat de coneixer els nous (nous per a mi). Qui més m'ha sorpres i crec que mereix un 10 (ara si) ha estat l'Antonia. Felicitats a ella i al pare... :lol:
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
M'acabo d'aixacar no fa gaire.
On quedem i on anem? :tremolant :tremolant :tremolant
On quedem i on anem? :tremolant :tremolant :tremolant
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
[quote user="Dodo" post="178832"]M'acabo d'aixacar no fa gaire.
On quedem i on anem? :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ei Eduard, potser convé reposar una mica :mrgreen:
On quedem i on anem? :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ei Eduard, potser convé reposar una mica :mrgreen:
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Cronica en fil a part :lol:
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
Felicitats per la ruta,.. força interessant,...
Tant mateix, no creieu que les fotos han sortit una mica fosques? je,je..
Molt bona sortida.. si senyor, molt bona...
Salut i kms VCLL
Tant mateix, no creieu que les fotos han sortit una mica fosques? je,je..
Molt bona sortida.. si senyor, molt bona...
Salut i kms VCLL
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us