URBANITES-2012. 8-juliol
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7661
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: URBANITES-2012. 8-juliol
[quote user="Cabirol" post="205943"]Eis, que apsa amb aquets post, esta molt parat, no pot ser, aqui falta motivacio, va que ja falta menys per gaudir de un dia amb bona ruta i bones companyies, i veurem com sestan preperant els arbres fruiters den JAUME, que segur que aquet any sera una collita excelent, almenys els seus, , vinga va, que ja queden pocs dies per gaudir de un excelent esmorsar en plena natura( al troç ) es diu oi??[/quote]
+1
Sort que estàs aquí per animar la festeta. :D
+1
Sort que estàs aquí per animar la festeta. :D
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Alucinamaripili" post="205945"][quote user="Cabirol" post="205943"]Eis, que apsa amb aquets post, esta molt parat, no pot ser, aqui falta motivacio, va que ja falta menys per gaudir de un dia amb bona ruta i bones companyies, i veurem com sestan preperant els arbres fruiters den JAUME, que segur que aquet any sera una collita excelent, almenys els seus, , vinga va, que ja queden pocs dies per gaudir de un excelent esmorsar en plena natura( al troç ) es diu oi??[/quote]
+1
Sort que estàs aquí per animar la festeta. :D[/quote]
+2
No et pensis... en Jaume està treballant desde el backstage... no para :mrgreen: :mrgreen:
+1
Sort que estàs aquí per animar la festeta. :D[/quote]
+2
No et pensis... en Jaume està treballant desde el backstage... no para :mrgreen: :mrgreen:
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Edelweiss" post="206000"]Vinga que ja falta menys... per tastar una d'aquestes pomes tan bones de "Can Saneja"...! ;)
[/quote]
..pomes i alguna pera i tot !!! :D

..pomes i alguna pera i tot !!! :D
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 04, 2012 12:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!!!!
Que encara hi sóc a temps per apuntar-me? Ja sé que vaig una mica tard però.... :oops:
Bones!!!!
Que encara hi sóc a temps per apuntar-me? Ja sé que vaig una mica tard però.... :oops:
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
[quote user="Cristina_tgn" post="206106"].
Bones!!!!
Que encara hi sóc a temps per apuntar-me? Ja sé que vaig una mica tard però.... :oops:[/quote]
Cap problema,tenim temps fins divendres al mati per confirmar el dinar,i per esmorçar es questio de suca una mica mes de pa amb tomate... ;)
Bones!!!!
Que encara hi sóc a temps per apuntar-me? Ja sé que vaig una mica tard però.... :oops:[/quote]
Cap problema,tenim temps fins divendres al mati per confirmar el dinar,i per esmorçar es questio de suca una mica mes de pa amb tomate... ;)
Saneja l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 04, 2012 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cristina
- Presentats
[quote user="Saneja" post="206109"][quote user="Cristina_tgn" post="206106"].
Bones!!!!
Cap problema,tenim temps fins divendres al mati per confirmar el dinar,i per esmorçar es questio de suca una mica mes de pa amb tomate... ;)[/quote]
Gràcies Jaume :kiss
Bones!!!!
Cap problema,tenim temps fins divendres al mati per confirmar el dinar,i per esmorçar es questio de suca una mica mes de pa amb tomate... ;)[/quote]
Gràcies Jaume :kiss
- Cristina
- Presentats
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1168
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Hola a tots!!!
Acabo de tornar de vacances i no m'han canviat els plans per començar el dilluns. :D
Sembla molt interessant i si em voleu també m'apunto, ja se que és una mica tard, peró....
És la primera URBANITES que si tot va bé vindré, i si haig de fer res o portar res només heu de dir-m'ho.
[/]
D'aquest's en tinc uns quants a casa, però buits. ;)
Acabo de tornar de vacances i no m'han canviat els plans per començar el dilluns. :D
Sembla molt interessant i si em voleu també m'apunto, ja se que és una mica tard, peró....
És la primera URBANITES que si tot va bé vindré, i si haig de fer res o portar res només heu de dir-m'ho.

D'aquest's en tinc uns quants a casa, però buits. ;)
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
¡Ostres!,no savia que estenia que ratificà la inscripciò .
Definitiu dos pax(Vini i Tensi).Ruta,esmorzar i dinar.
Al principi del post posa : provisionals......... :roll: una llista que tots som provisionals.
No se,no mes es per deixar-ho clar,per si com he dit al principi es tenia que RATIFICAR LA ASISTENCIA.
Salut i fins diumenge.
Vini & Tensi :D
Al principi del post posa : provisionals......... :roll: una llista que tots som provisionals.
No se,no mes es per deixar-ho clar,per si com he dit al principi es tenia que RATIFICAR LA ASISTENCIA.
Salut i fins diumenge.
Vini & Tensi :D
.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Tinc un mono de moto que no me l'acabo! Diumenge a la tarda treballo, però m'apunto a l'esmorzar
i si pot ser a fer un bocí de ruta.
i si pot ser a fer un bocí de ruta.
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 06, 2012 2:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
REPETIT
Perdó
Perdó
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 06, 2012 2:55 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Saneja
- Presentats
[quote user="Vini" post="206286"]¡Ostres!,no savia que estenia que ratificà la inscripciò .
Salut i fins diumenge.
Vini & Tensi :D[/quote]
Vini,no hiha provisionals tots som definitius.. ;)
Salut i fins diumenge.
Vini & Tensi :D[/quote]
Vini,no hiha provisionals tots som definitius.. ;)
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
No se si faig tard o que,.... voldria venir a l'esmorzar i a la ruta, pero tinc un problema... fins al mateix diumenge pel mati no sabre si puc o no, us explico.... resulta que el dissabte per la nit tinc una sortida nocturna en BTT i depen de si acabo molt tard o massa estragat no se si em podrè aixecar pel matí :tremolant :mrgreen:
em podeu apuntar com a provisional? :oops:
Gracies :razz:
em podeu apuntar com a provisional? :oops:
Gracies :razz:
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 06, 2012 8:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Dodo" post="206285"]Hola a tots!!!
[/]
D'aquest's en tinc uns quants a casa, però buits. ;)[/quote]
Si estan buits, no cal que els portis perquè no tindré feina, sóc un dels encarregats de buidar-los.

D'aquest's en tinc uns quants a casa, però buits. ;)[/quote]
Si estan buits, no cal que els portis perquè no tindré feina, sóc un dels encarregats de buidar-los.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Aquesta foto d'en Xavier ha fet fortuna... :lol:
Serem una bona colla!
Jaume, espero que la pedregada no afectés els teus fruiters.
Serem una bona colla!
Jaume, espero que la pedregada no afectés els teus fruiters.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Saneja
- Presentats
Si l'organització,secretaries,etc. no diuen el contrari TANQUEM LA LLISTA.
- Saneja
- Presentats
[quote user="Ricmel" post="206373"]Aquesta foto d'en Xavier ha fet fortuna... :lol:
Serem una bona colla!
Jaume, espero que la pedregada no afectés els teus fruiters.[/quote]
Ha pasat una cosa curiosa,no ha afectat els fruiters,pero si les cases, magatzems,etc. van caure poques pedres pero eren molt grosses.
Serem una bona colla!
Ha pasat una cosa curiosa,no ha afectat els fruiters,pero si les cases, magatzems,etc. van caure poques pedres pero eren molt grosses.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7661
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Saneja" post="206380"][quote user="Ricmel" post="206373"]Aquesta foto d'en Xavier ha fet fortuna... :lol:
Serem una bona colla!
Ha pasat una cosa curiosa,no ha afectat els fruiters,pero si les cases, magatzems,etc. van caure poques pedres pero eren molt grosses.[/quote]
Si s'ha de donar un cop de mà.....ja saps.
Serem una bona colla!
Ha pasat una cosa curiosa,no ha afectat els fruiters,pero si les cases, magatzems,etc. van caure poques pedres pero eren molt grosses.[/quote]
Si s'ha de donar un cop de mà.....ja saps.